Myynti hinta

Aloittaja Räkis, 25.09.12 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Pitäisikö kisa autojen myynti hintaa nostaa

KYLLÄ
37 (33.3%)
EI
74 (66.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 65

wemi

Senhän tietää, että jos auton hintaa nostetaan niin rahaa laitetaan enemmän sen auton viritykseen, ei turvallisuuteen. Ja näin olleen mennään taas per*e eellä puuhun. Tarkempia katsastuksia ja useemmin autoille, sillä se turvallisuus saadaan kuntoon.

ananas

Hmmm...
Autojen turvalliisuudesta  pari ajatusta.

-Jos sun auto on niin mätä että ittee pelotaa.  Ni pitäskö tehdä jotain?
-jos se voittaja auto minkä väkisin haluut ostaa, on niin laho pa*ka että ITSE pelkäisit sillä ajaa kilpaa, Onko se pakko ostaa?
-Mun mielestä joka kuski täyttää omavastuulomakkeen ku lähtee kisaan, ni miten se naapuriauton lahovika vaikuttaaa muiden turvallisuuteen?

Räkis

Tässä ei ole kyse naapuriautosta eikä arpa hommeleista vaan aihioiden hinnoista.jos tämä laji halutaan säilyttää ni pitäis varmaan tehdä asialle jotain.asia on niin että niitä hyviä turvallisia aihiota ei enää saa siihen hintaan että ne kannataisi tuoda rokkiralliin. pitäis varmaan vähän miettii noita sääntöjä, esim kaikki ohjaamossa sijaitsevat mätäreijät täytyisi hitsata.

jiioo77

Lainaus käyttäjältä: Räkis - 28.09.12 - klo:22:43
Tässä ei ole kyse naapuriautosta eikä arpa hommeleista vaan aihioiden hinnoista.jos tämä laji halutaan säilyttää ni pitäis varmaan tehdä asialle jotain.asia on niin että niitä hyviä turvallisia aihiota ei enää saa siihen hintaan että ne kannataisi tuoda rokkiralliin. pitäis varmaan vähän miettii noita sääntöjä, esim kaikki ohjaamossa sijaitsevat mätäreijät täytyisi hitsata.
mikä on hyvä/turvallinen aihio ja minkä verran sellaset maksaa?jos sitä hintaa nostettais "aihion hintojen perusteella yms." niin veikkaampa että kuitenkin se auto tehtäis siitä himpan ruosteen runtelemasta korjaten  just ne paikat kun pakko on ja ite uskaltaa ajaa ja loppu raha palaa kulkupuoleen.500€ tekee varmasti viivalle valmiin kardaani auton,ei just sitä varmaa a-finaali peliä mutta kuitenkin. toisille se 300€ aihiosta on kipuraja ja jotku voi laitta sen hymyillen ostoauton viilaamiseen mutta ei auta, ne piirtää kellä on liitua...

Räkis

mikä on hyvä/turvallinen aihio ja minkä verran sellaset maksaa?jos sitä hintaa nostettais "aihion hintojen perusteella yms." niin veikkaampa että kuitenkin se auto tehtäis siitä himpan ruosteen runtelemasta korjaten...

hyvä ja turvallinen aihio on sellainen jota ei ole paljoa pohjasta hitsattu mukaan lukien kohtuu hyvä tekniikka. tuon kaltaiset aihiot maksaa 300-450 euroo. ja vaikka otettaisiin joku ke70 corolla ni vaikka hitsaukset ja pellit eivät paljoa maksaisi ni sille vakio 1.3 litraiselle koneelle pitää tehdä jotain että sillä ei jää jalkoihin tai vaihtaa tekniikka johonki muuhun ja se taas maksaa. itselläni tiedossa 2 kpl ke70 corollaa hintaan 80e kpl  mutta niin vi#tun mätiä että en viitsi niitä ostaa ja molemmisa vakio 1.3 litranen keulalla. joten tekniikan luovuttajaa etsimään ja taas maksaa ja jotain tärkeää meinas unohtua kaaret ei nekään ilmaisia ole... mtes sille 80kympin aiholle tapahtui hinta nousi juuri sinne 600 euron nurkille. ja jos joku sanoo että volvoja ja muita vanhoja takaveto p#skoja saa ilmasiks ni otan heti 3...

nikoL

Lainaus käyttäjältä: ananas - 28.09.12 - klo:22:16
Hmmm...
Autojen turvalliisuudesta  pari ajatusta.

-Jos sun auto on niin mätä että ittee pelotaa.  Ni pitäskö tehdä jotain?
-jos se voittaja auto minkä väkisin haluut ostaa, on niin laho pa*ka että ITSE pelkäisit sillä ajaa kilpaa, Onko se pakko ostaa?
-Mun mielestä joka kuski täyttää omavastuulomakkeen ku lähtee kisaan, ni miten se naapuriauton lahovika vaikuttaaa muiden turvallisuuteen?

pitääkö joka auto jonka haluisit ostaa käydä konttaamassa ja tarkistamassa että uskaltaa ostaa? ei minun mielestä. katsastukseen enemmän tarkkuutta ja kiinnitetään asioita siihen turvallisuuteen esim juurikin siihen että se auto ei pysy läjässä vain uretaanilla ja poraruuveilla.! joo jokainen ajaa edelleenkin omalla vastuulla mutta entäpä kun joku ostaa sen sun autos ja käykin joku haaveri sen suhteen että kävis niin ikävästi että kaaret repeytyy irti lattiasta kun olikin niin mätä. ketä siinävaiheessa alkaa syyttävä sormi osottamaan sinua joka olet rakentanut auton,katsastusmiestä joka totesi auton kilpailukykyiseksi vai sitä onnetonta joka ei muuta tehnyt kun ajoi autolla kilpaa?

mhk

mä tiedän yhden etuveto auton. mikä tuli maksamaan tekijälle +200e ja ajo yhden jokkis racen ja kaupaks 1150e et ihan hyvät polttis rahat jäi 100km matkasta 1350e. oli ehjä peltinen ja ilmastointilaite ja ym.

mhk

niin ja ois sillä pääsyt rokkiakin ajaa mut sit ei ois saannut rahaa ku 700e.

Swoop

Mielestäni tuo 500e on edelleenkin ihan hyvä hinta...

Kävipä kerran minun kohdallani niin, että oli tuuri matkassa ku osasin aukasta suuni oikeaan aikaan ja sain lääsättyä itselleni takaveto volvon 50eurolla tuiki tuntemattomalta ihmiseltä internetin kautta, jos käydään hakemassa auto mahd. nopee pois parkkipaikalta ja kori oli yllätykseksemme priimakunnossa...
(Kyseessä siis Wilma-Volvo, jonka katolla viipotti Wille-hämähäkki)

Meni meinaan Janneki hiljaseks, ku luuli et oon puhunu ittelleni vaa kasan ruostetta  ;)
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

jone y

Lainaus käyttäjältä: mhk - 29.09.12 - klo:19:08
mä tiedän yhden etuveto auton. mikä tuli maksamaan tekijälle +200e ja ajo yhden jokkis racen ja kaupaks 1150e et ihan hyvät polttis rahat jäi 100km matkasta 1350e. oli ehjä peltinen ja ilmastointilaite ja ym.

ja on muuten kuskillakin ranteet kunnossa ;D jos joku muu olis ajanut kyseisellä matukalla voipi olla että ei olisi mennyt kaupaksi

Räkis

ja turha tähän keskusteluun sekottaa mitään jm tai jr autoa. ja kuinka usein toullasta kalustoa sattuu tulemaan vastaan.?

jiioo77

ei nyt tollasta kalustoa mutta ne halvimmat aihiot ei löydy nettiautosta vaan tutuilta kyselemällä ja pitämällä silmänsä auki kun tuolla kylillä kiertelee,aika paljon seisoo tallien nurkilla ihan potenttiaalista aihiota mistä kukaan ei mitää ilmottele, ite ostin 1700i ladan kilvettömän ja kipinä hukassa 100€, möin tekniikan ja aihiosta tuli ilmanen(tosin en löytäny inspistä joten se lähti eteenpäin),244 volvo ihan ajokuntonen ja 2 paikkaa piti pohjaan turata 120€ noin niinku esim.

Räkis

minua itseäni ei kiinosta tuo muiden nurkkien koluaminen ja siinä vaiheessa kun se innostus tulee että pitää päästä ajamaan ni en minä mitään maaseutukierosta rupea tekemään. viimeksi kun innostus tuli niin ostin valmiin auton ja jalkoihin jäin.. nyt autoon menossa foortin 2.0 ohc  koneen vaihdon jälkeen en viitsi enää tuoda kyseistä autoa rokkiralliin vaan auto menee jokkikseen koska en halua tulla tekemään persnettoa.

mhk

ja kohta tulee lunta niin voi vaikka hiihdellä.

Hauhau Kukko

Superiin mese...Ei kyl pärjänny mut 480€
Jos ranteet loppuu,paras siirtyä katsomoon...