Myynti hinta

Aloittaja Räkis, 25.09.12 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Pitäisikö kisa autojen myynti hintaa nostaa

KYLLÄ
37 (33.3%)
EI
74 (66.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 65

jiioo77

Lainaus käyttäjältä: Räkis - 29.09.12 - klo:20:55
minua itseäni ei kiinosta tuo muiden nurkkien koluaminen ja siinä vaiheessa kun se innostus tulee että pitää päästä ajamaan ni en minä mitään maaseutukierosta rupea tekemään. viimeksi kun innostus tuli niin ostin valmiin auton ja jalkoihin jäin.. nyt autoon menossa foortin 2.0 ohc  koneen vaihdon jälkeen en viitsi enää tuoda kyseistä autoa rokkiralliin vaan auto menee jokkikseen koska en halua tulla tekemään persnettoa.
no jos 2.0 ohc ni eikö jo suoraan crossiin :o

Räkis

vaikka sinne tai superiin.

313

Lainaus käyttäjältä: kilkki86 - 26.09.12 - klo:21:05
jyrki auto 30e kaaret 75e bensapumppu 50e hups se tekikii 155e
ois pari volvoo jotka tarviis kaaria, oliko ovh 75e kpl käypänen hinta miel.paikalleen hitsattuna.

hape.s

Mullakin ois ainakin 3 koppia mihin kaaret pitäs tehä ja jos joku ne 75e hintaa saa tehtyä ni maksan kyllä ilo mielin!

rokkimasa

oiskohan kilkki kuitenki tarkottanu tolla 75 eurolla pelkkiä kaari putkia  ;)

Mici

Ilmeisesti ei turha aihe, kun kerrankin porukka osallistuu aktiivisesti. ;D
Ehkä ajan ehkä en

kilkki86

siis kaari putket maksaa 75e ja teen ne itse,no toki niihin menee vähä lankaa ja kaasua..

hape.s

Ja vähän halpaa sähköä tai aika paljon.

kilkki86

nii unohtu laskea itelle tuntipalkka. ;D

Jukka Oksanen

No tähän jo heitettävä väliin: Köyhille kaikki on kallista. Ihmettelen kyllä tuota että miksi harrastus pitäisi tuottaa? Auto kauppaa käydään nettiautossa eikä kilparadalla? Eikö ole ihan ymmärrettävää että välillä tulee takkiin välillä ei. Jos ei osaa itse tehdä kaaria ja joutuu maksamaan niistä sille joka osaa on se oma vika ei minun mielestä sääntöjen. Ja jos ei osaa kuin nettiautosta selata nopeita ja kalliita autoja eikä osaa tinkimisen taikaa ei sekään ole vissiin sääntöjen vika.

hape.s

Ei kai tässä kyse olekaan mistään tilin teosta vaa siitä kuinka paljon kartaani auton rakentaja ottaa tappiota! Kartaani vetosia ei kovinkaa paljon uusia tule kun vertaa vetareihin ja syy juurikin tuo hinta! Koittakaa nyt ymmärtää että kyse ei siis ole mistään tilin teosta! Ja jos niitä ei kukaa kohta viiti tehdä ni voi voi, nyt jo kanki kalusto melko vanhaa ja rupisen näköstä. Ja kaikki kun ei vaa halua ajaa isolla volvolla huviksee koska kilpailu on aina kilpailu ja jokainen täysjärkinen varmasti sen tykkää voittaa tai ainakin pärjätä jotenkin.

J.Ahola

Myynti hinnan nostoa vastaa tuntuu olevan LÄHES joka ikinen vetari kuski, ja kappas noston kannalla kartaani kuskit. Eri luokkiin vaan eri myynti hinnat niinku jo aikasemmin jo sanoin.

toini

joo nostetaan hintaa ja tehdään nopeita kardaani autoja......kas kummaa se mun nopee kardaani auto onkin jokkiksessa!!!!!!!
ne näyttää kelpaavan sinne jo nyt.

kapaleino

Lainaus käyttäjältä: toini - 03.10.12 - klo:10:52
joo nostetaan hintaa ja tehdään nopeita kardaani autoja......kas kummaa se mun nopee kardaani auto onkin jokkiksessa!!!!!!!
ne näyttää kelpaavan sinne jo nyt.

Se meikäläisen auton episodi on vaan sellainen, että jos minä hylkään auton jokkiksesta kun kori oli mielestäni jo niin huono jonka takia siitä runkonumeron poistin kun se ei ole rokkirallissa kielletty ja tein pääkaareen muutoksen ettei enään kelpaisi jokkikseen ja myös sitä kautta otin 700 € turpaan hinnassa.
Muuten ei asia ottaisi pattiin jos auto olisi yhä edelleen rokki ralli käytössä. Mutta tuo per*eily mitä sille on nyt tehty ja jopa soitettu minulle ja vittuiltu niin se ottaa sen verran koteloon et aion ottaa AKK:hon yhteyttä asiasta.

karhu

kyllä noita kartaani aihioita on vielä aika hyvin saatavilla harvase viikko joku aina jotain tarjoo hinnat noin 100-150e
kerrahan se kirpasee kun viivalle tuo pakasta vedetyn uuden auton,
mutta sääli on sairautta niinkun turha nuukailukin.