kaikkien aikojen parhaat kuskit veikkaus.

Aloittaja lada69, 21.12.09 - klo:12:03

« edellinen - seuraava »

lada69

eli ketkä mielestänne on ollut kaikkien aikojen parhaat vetari kardaani leidi  superi ja junnu luokassa. oma veikkaus vetareissa vapeosmo, kardaaneissa ahola supereissa kaapo. leideissä ninnu ja junnuissa tontza-osmo

svante

Jensen Christian on aika korkealla Vetareissa Superissa Ja Kardaanissa
Leideissä  Ninnu
Junnuissa  Joona Lindström

Walley

Joona on tosin Hämäläinen, mutta sama mies kuitenkin  :)

Muuten olen Svanten kanssa samoilla linjoilla.

Tosin Kardaanissa on kyllä muitakin kovia ollut mm. Temmi Timonen, Aholan Joni, Salosen Harri yms.

Gamala

;D Hauska kardaanit sheikki kun se ajaa  ;D
vetarissa sheikki kun se ajaa  ;D (tämä ihan sen takia että sheikkiä on oikeesti kiva seurata. tekee hienoja ohituksia ja muutenki jätkä vetää ihan kympillä + aiheuttaa sitten kunnon härdellit jos aiheuttaa)  ;D
ja superit Kalle nissinen toinen joka vetää ihan kympillä jos auto kestää  ;D
okei on paljon muitakin mutta ekat ketkä tuli mieleen
Lady No Ninnu tietty
Junnut Senni on aika kova luu pojille  ;D

sirppilä

Ja tämähän oli ketkä mielestänne...ei siis tartte olla mitään tekemistä todellisten saavutusten kanssa....eihän? :o
No tässä olis mun mielestäni parhaat kuljettajat (ja nyt huom MINÄHÄN EN MISTÄÄN OIKEESTI MITÄÄN TIEDÄ, joten elkää vetäkö herneitä tahi mitään muitakaan vempaimia neniinne!)

Vetari: Töyny tiimipäällikkö Kivistö of course...kai se ajo vetareis  :-X ees joskus? Ja vaik ei ajaiskaa ni silti se on vetari-guru! NIH ja hyvänä kukkosena tottakai Kaitsu  ;D
Kardaanit: Tietty mun oma mörökölli Täystuho Sirppi ;D Sirpin oisin ehkä voinu laittaa tohon vetareihinki...onhan se ajanu siel peräti kerran!
Leidit: PakkiKattti on niin ihana, et se on leidi mun mieleen ;D etenki lähdöis -heh-
Junnut: Pakko vastata, et hauskuuden nimissä mein oma koheltaja Piraatti! Kukaan ei taatusti oo saanu yhtä moista härdelliä kumien kanssa aikaseks ku tämä neiti ;D ;D ;D
Superit: Kaapo (mä kuulun fanklubiin) ja sitten Crisu myös...kun kerran ajetaanki kahtena päivänä niin kai sitä sit voi valita kaks kuskiaki?
-M-
KASAAN JA MYTTYYN, ROMUKS JA RYTTYYN!

Gamala

;D Mirtsu viitsitkö oikeesti tutustua tiimisi kuskeihin   ;D Ukkoskin on ajanut enemmän vetareissa eli 2kertaa kun kai ja toni yhteensä  :D Mutta hyvin sä vedit  :-*

tellu

Karua tilastotiedettä kaudesta 2004 Kirkkonummen kisasta lähtien, jolloin vetarit ja kardaanit erotettiin omiksi luokiksi.

Vetarit: 1) Juha Lindström 9 osakilpailu voittoa, 2) Vape Osmo 6, 3) Osmo Osmo, Cristian Jensen ja Mika Trogen 5

Kardaani: 1) Joni Ahola 7, 2) Sami Sarvaala ja Harri Salonen 6

Super: 1) Cristian Jensen 21, 2) Juha Nissinen 13, 3) Kalle Nissinen ja Kari Irri 11

Lady: 1) Nina Villikissa 19, 2) Jonna Luuri-Soininen 12, 3) Hanna Uosukainen 9

Junior: 1) Joona Hämäläinen 18, 2) Tonza Osmo 10, 3) Sergei Kukko 9

VOITTAJAT MUISTETAAN!

sirppilä

Lainaus käyttäjältä: Gamala - 22.12.09 - klo:22:38
;D Mirtsu viitsitkö oikeesti tutustua tiimisi kuskeihin   ;D Ukkoskin on ajanut enemmän vetareissa eli 2kertaa kun kai ja toni yhteensä  :D Mutta hyvin sä vedit  :-*

TÄH? 2kertaa? Koska Sirppi on sen toisen kerran vetareis muka ajanu....vai meinaatko kun ajo samal kertaa ekan ja vikan kerran, et se ois yhteensä niinku 2? ;D Ja miks ei mulle taaskaan kukaan kerro mitään?!?! >:(
Kyyyyylhän mää mein tiimin kuskit tunnen...autot ja luokat onkin sitten asia erikseen! Ja hei ei kai se oo ihme, jos en tiedä mis luokas kukaki ajaa, enhän mä täl kaudel muistanu ees ukkoni numeroo oikein....saatika sitten omaani ;D ;D ;D sitä romuralli teettää, menee lopullisesti ne pienet herneet solmuun mun päässäni ::)
-m-
KASAAN JA MYTTYYN, ROMUKS JA RYTTYYN!

Gamala

Lainaus käyttäjältä: sirppilä - 23.12.09 - klo:14:53
Lainaus käyttäjältä: Gamala - 22.12.09 - klo:22:38

TÄH? 2kertaa? Koska Sirppi on sen toisen kerran vetareis muka ajanu....vai meinaatko kun ajo samal kertaa ekan ja vikan kerran, et se ois yhteensä niinku 2? ;D Ja miks ei mulle taaskaan kukaan kerro mitään?!?! >:(
Kyyyyylhän mää mein tiimin kuskit tunnen...autot ja luokat onkin sitten asia erikseen! Ja hei ei kai se oo ihme, jos en tiedä mis luokas kukaki ajaa, enhän mä täl kaudel muistanu ees ukkoni numeroo oikein....saatika sitten omaani ;D ;D ;D sitä romuralli teettää, menee lopullisesti ne pienet herneet solmuun mun päässäni ::)
-m-
No ahvenistolla ww golf ja kouvola mun volvolla kyllä se on kaksi kertaa. Mä tiedän mitä mun tiimissä tapahtuu..

Jürgen

ei pelkkä rauta riitää, ranteitakin pitää olla  ::)

...ja suora nilkka  ;)
Kuljettaja S48

salo

kaikkihan sitä osaa kurviin kovaa ajaa muttakun sieltä pitäis päästä poiskin. pe*kele ;D

Walley

Olihan Joonalla hyvät autot, mutta ei se ainut hyvän auton omistaja ollut. :-\ Ja pa*kalla autolla ei voita kukaan 8)

Jürgen

Lainaus käyttäjältä: Walley - 29.12.09 - klo:22:32
Olihan Joonalla hyvät autot, mutta ei se ainut hyvän auton omistaja ollut. :-\ Ja pa*kalla autolla ei voita kukaan 8)

Kyllähän sillä pa*kalla autollakin voittaa...joku toinen  ;)
Kuljettaja S48