FK ja muut kiinalaiset penkit

Aloittaja Rallisatiainen, 31.07.13 - klo:07:33

« edellinen - seuraava »

Rallisatiainen

Onkohan kukaan testannut tai muuten päässyt (joutunut) testaamaan noiden FK penkkien (tai muiden huuhaapenkkien) kestävyyttä? Käytetyt penkit tuntuvat olevan kiven alla tai lähes uuden hintaisia ja siksi olenkin katsellut yhtenä vaihtoehtona noita FK:n penkkejä, joita saa uutena parhaimmillaan alle 90 euroon kipale.

Itsellä ei ole juuri haluja toimia testaajana tositilanteessa ja siksi kuuluttelenkin, jos jollain olisi ns. varmaa tietoa kyseisten penkkien kestävyydestä mällissä. Mikäli antaa aihetta epäilylle, niin mielummin ostan ehjäksi tiedetyn käytetyn laatupenkin.

PS. Saa tarjota 1-2 EHJÄÄ kisajakkaraa ja myöskin 3" 6-pistevyötkin kelpaa.
PUKE

tonsba

Itselläni ainakin ollut jo muutaman vuoden käytössä fk:n penkit enkä ole niissä mitään vikaa huomannut kyllä on kestänyt

Jürgen

Itselläni on ollut FK penkki pari vuotta. Ei se mikään oikea kilpapenkki ole, paremminkin tuning käyttöön tarkoitettu. Mitään hyväksyntäähän niissä ei ole.
Muotoilu ja istumamukavuus ei ole kovinkaan hyvä mutta tähän mennessä on kuitenkin asiansa ajanut.
Kestävyys on testattu tänävuonna Sipoossa, penkki kesti vaikka alkuun epäilinkin rungon taipuneen, sensijaan penkin omat kiinnitysraudat taipuivat S-mutkalle.

Kuljettaja S48

Rallisatiainen

Onkos noissa FK:n kiinteäselkänojallisissa penkeissä läpiviennit alavöille (aka munavöille)?
PUKE

Jürgen

Kuljettaja S48

kapaleino

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että penkki on sellainen turva varuste ettei siinä kannata tinkiä neti vara osa on pullollaan leimat kylmäksi menneitä penkkejä ja hinnat on edullisia.

Esim.  http://www.nettivaraosa.com/kilpa-autoilu/1413657

Tosiaan FK:n penkit on enemmän tarkoitettu torin kieroon kun kilpailu käyttöön.

Rallisatiainen

Lainaus käyttäjältä: kapaleino - 31.07.13 - klo:17:07
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että penkki on sellainen turva varuste ettei siinä kannata tinkiä neti vara osa on pullollaan leimat kylmäksi menneitä penkkejä ja hinnat on edullisia.

Esim.  http://www.nettivaraosa.com/kilpa-autoilu/1413657

Tosiaan FK:n penkit on enemmän tarkoitettu torin kieroon kun kilpailu käyttöön.

Olen samaa mieltä, että turvavarusteissa ei säästellä. Itse en kelpuuta linkin mukaista putkirunkopenkkiä (vaikka FIA-hyväksyntä onkin), joka on tarkoitettu alle 175 cm kuskeille.

Mikäli FK:ssa ei ole alavöille läpivientiä, niin ovat pois laskuista. Eli edelleen hakusassa leimavanhaa varmasti ehjää lasi/hiilikuiturunkoista kisajakkaraa.
PUKE

tonsba

Mulla on penkeissä läpivienti 6-piste vöille tilasin ne streettuningcar.com sivulta ja myytiin pareittain hintaan 190€

Rallisatiainen

Kysäsinpä huvikseni Completokselta ja eivät mielellään myy FK:n penkkejä kisakäyttöön. Jos jälleenmyyjä on epäileväinen, niin taidan unohtaa nuo kiinajakkarat.
PUKE