Lajin tulevaisuus!

Aloittaja speed devil, 19.10.12 - klo:00:44

« edellinen - seuraava »

speed devil

Lainaus käyttäjältä: Walley - 21.10.12 - klo:21:33
Miksei jokainen kuljettaja voi itse hommata sponsorin maksamaan osallistumimaksut. ????
Miksi osallistumis maksujen tarttee olla niin kalliit että tarttee sponsori hommata?  ;D !!!! ;D ;D ;D ;D ;D

speed devil

#46
eikä minulla ole esim varaa maksaa 60e siitä että ajan 3 lähtöä ja kotiin! kuiteski kisa vkl tulee muitakin kustannuksia jotka yhteenlaskettuna on about 200-400e  :o  :-\ . Tömmipöön kanssa samaa mieltä.Olen huomannut itsekkin saman asian että kun ehdottaa jotain saa pa*kaa niskaan!! ja silti korostetaan että tuokaa mielipiteenne julki ja kertokaa lajia edesauttavista asioista! Kuka h...tti haluaa tieten tahtoen ottaa kaiken sen pa*kan päälleen mitä niistä uusista visioista saa tai vanhoista asioista joissa on jotain parannettavaa!?!?!?!  :-\ JA YKSI PIENI PYYNTÖ! JÄTTÄKÄÄ TUO pa*ka POIS MIKÄ EI LIITY MITENKÄÄN AIHEESEEN. Juuri tulin huomanneeksi että tämä aihe on loistava esimerkki siitä mitä seuraa VÄHÄNKÄÄN ERIÄVÄSTÄ MIELIPITEISTÄ JA SIITÄ ETTÄ EI OLE EHKÄ IHAN TYYTYVÄINEN JOIHINKIN ASIOIHIN JA JOSSA NÄKEE PARANTAMISEN VARAA. Kenties siinnä tulevasuutta jos joku ei tykkää jostain ja tuo asian julki niin saa pa*kaa niskaan ja ryhdytään syyttelyyn!!! huom foorumilla käy ulkopuolisiakin jotka lukee näitä aiheita ja minkä laisen kuvan keskustelut antaa??? MIETTIKÄÄ TOVI VASTATKAA SITTEN!!!! KIITOS!

Walley

jos kulut on 200-400 ja niistä vähennetään 10-20 niin onko sillä merkitystä ?? Sen takia kuljettajat maksaa osallistumismaksuja että saavat ajaa tekemättä kisojen eteen mitään. Kun menet johonkin seuraan niin siletähän saa esim. osallistumismaksut yms, hyvää. Mutta jos vaan ajat, niin silloin maksat tai hommaat sponsorin. Näin se vaan oikeasti menee kaikessa harrastamisessa. Edelleenkin kisoja voi jokainen järkätä, niillä "voitto" rahoilla sit voi harrastaa.

Ja tosta pa*kaan niskaan saamisesta kommentoin että jos itse aloitat keskustelun kärkkäästi niin eikö muidenkin ole oikeus esittää eriävän mielipiteen samalla aaltopituudella. Minä en ainakaan tunne saavani pa*kaa niskaan jos joku on minun kanssa erimieltä.

tomipöö

en tiedä oonko ihan metässä mut jos jollekki järjestävälle taholle jää vaikka 2000e kisasta hyvää ni pitäähän se pakka olla kunnossa seuraavan kisa järjestämistä varten tai ei nää hommat varmaan velalla toimi..

salo

on tää suomi persaukisten ja kateellisten luvattumaa, josnyt joku saa hieman tililleen katetta ,niin alkaa jo kateelliset ja asiasta tietämättömät oman elämänsä pankkiirit ja pörssimeklarit paukuttelemaan henkseleitä ja tekemään toisten tilinpitoa, niille tarttee  kohta maksaa palkkaa toisten asioitten tonkimisesta.että eiköhän se kannattais tutkia ensin se oma tili jos ei ole vara ajaa rokkirallia. 

Rallisatiainen

En oikein jaksa ymmärtää 60 euron narinaa koskien osallistumismaksuja! Pappakartingin (esim. K-S:n alueen Oldboys) osallistumismaksu on ollut 100 euroa ja varmasti järjestämiskulut ovat Rokkiralliin verrattuna murto-osan. Tuosta satasestakin on tullut yllättävän vähän narinaa.

Mielestäni järjestävälle organisaatiolle on taattava toimintaedellytykset. Jos se tarkoittaa voitollisia kisoja, niin en pidä sitä pahana asiana. Kuinka paljon se vaikuttaisi kokonaiskustannuksiin jos maksua pudotetaan vaikkapa 20 euroa? Jos osallistuu viiteen kisaa, niin säästö kaudesta on huima 100 euroa! Tuo raha menee monella sinne baariin (ja ei välttämättä edes riitä), eikä kukaan valita rahanmenosta kun viinanjuonti on harrastus joka saa maksaa! Mielestäni mittasuhteiltaan vähäisestä osallistumismaksusta on melko turha narista, kun oikeasti tuo rahamäärä hassataan silmää räpäyttämättä toisaalle.
PUKE

MikkolaRacing

Omasta mielestä homma toimii muuten paitsi Lajin-nimi. Pari sponsoria kieltäytynyt nimen takia.  :( jep sekin on mun oma ongelma eikä järjestävän tahon mutta kuitenkin.

Juha

Olen itsekkin huomannut, että sponsoreita hankala saada lajiin nimeltä ''Rokkiralli''. Omasta mielestäni nimessä ei sinänsä ole mitään vikaa, vaan ehkä juurikin siinä,että on hyvin tuntematon laji ja kovin moni firma ei usko hyötyvänsä mitään parista tarrasta ruttuisessa kilpurissa. Eli mainontaa lisää tällekkin lajille, sillä harrastuksena aivan mahtava!

Jürgen

Lainaus käyttäjältä: speed devil - 22.10.12 - klo:00:16
eikä minulla ole esim varaa maksaa 60e siitä että ajan 3 lähtöä ja kotiin! 
Sinähän maksatkin vaan 30,-

Lainaus käyttäjältä: speed devil - 22.10.12 - klo:00:16kuiteski kisa vkl tulee muitakin kustannuksia jotka yhteenlaskettuna on about 200-400e
Jos ei mihinkään Kemiin mennä niin 150-200,- on oikeampi kustannus ellei mihinkään hotelliin majoitu, Riippuu tietysti siitä kuinka paljon saa rikottua autoaan ja renkaita.

Lainaus käyttäjältä: speed devil - 22.10.12 - klo:00:16Tömmipöön kanssa samaa mieltä.Olen huomannut itsekkin saman asian että kun ehdottaa jotain saa pa*kaa niskaan!! 
Ei kai se mitään p*skaa ole jos esittää eriävän mielipiteen? Kaikki ei niin diplomaattisesti osaa...

Nyt kuitenkin huomataan tästä keskustelusta että lajin tulevaisuudessa on kehitettävää.
Kuljettaja S48

tomipöö

huom!ei mulle mitään pa*kaa niskaa ole tullu vaan ehdotukset  tyrmätään sen kummempia kasittelemättä.tuosta edellisestä lainuksesta saa vähän väärän kuvan jos ei lue tätä aihetta alusta saakka!

tonsba

"Jos se 60e tuntuu kalliilta ni v...ttuako valitat,pysy kotona ja laske paljonko voitat.Joka kisasta säästät.Kaikki harrastukset maksaa eikä tää oo edes kalleimmasta päästä."


samaa mieltä tästä, ja jos mietitään että on monia harrastajia jotka maksaa tuon 60€ ja ei pääse edes harkkoihin asti kun auto hajoaa eikä ne ole täällä itkemässä kuinka kallis harrastus on plus siihen vielä muut kulut ja että on lähetty jo ennen kukon laulua ajanaam kisapaikalle. 60€ ei nykyään ole hinta eikä mikään ja se tässä rokkirallissa on pääasia että osallistumismaksu pysyy pienenä ja laji mielenkiintoisena ja sitähän se on ollutkin

hateracing

Niin kauan harrastetaan kun jaksatte kisoja järjestää(ekat kisat LPR 2001) , meille tämä on koko perheen yhteistä leppoisaa "LAATU AIKAA".  Jokainen kisa viikonloppu on meidän perheelle pienimuotoinen "loma reissu" asunto/huolto auton kanssa. Kiitos Rokkiralli ry:lle kun järjestätte kilpailuja.

t: J107 ja V107 

tomoyoshi

Lainaus käyttäjältä: Gamala - 20.10.12 - klo:17:29

lajia ei mainosteta eikä yleisöä ole juuri nimeksikään! Tätä varten voi avata sen sanaisen arkkunsa puska radio on paras! (puskaradio=suusta suuhun menetelmä)


Tuli tossa Joutsan viimeisessä kisassa käytyä ekaa kertaa kattomassa Rokkirallia. Olen kyllä tiennyt lajin olemassaolosta jo pitkään, mutta nyt vasta tuli mieleen, että käympäs huvikseni katsomassa kisoja. Tosta mainostuksesta ja yleisön määrästä puheenollen, en löytänyt ko. kisasta yleisöä koskevia tietoja mistään. Eli onko pääsymaksua ja kuinka paljon yms. Joidenkin vanhojen kisojen kisainfoissa oli kyllä mainittu noi jutut, mutta ei kaikkien. Asia selvisi kyllä sitten paikanpäällä, mutta kivahan noikin olis tietää etukäteen.

Yleisöä oli kyllä yllättävän vähän, vaikka kelitkään ei tietty välttämättä paljon houkutelleet porukkaa. Itse tapahtuma oli ihan onnistuneen oloinen ja autoja tuntu riittävän.

Täytyypä ens kesänä tulla taas joku kisa katsomaan... :)

Tavikainen

#58
Rokkirallia mainostetaan ja tuodaan lajia esille 9.-11.11.2012 VM Motorsport Showssa, Helsingin messukeskuksessa.


terv.
Rokkiralli Ry
Jani Tavikainen
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

Tavikainen

Osakilpailujen mainostaminen kilpailu paikkakunnilla ei kuulu Rokkiralli Ry:lle vaan kilpailun järjestävälle yhdistykselle tai seuralle, samoin myös tienvarsi opastus kisapaikalle!!


Pyytäisin asiallista kielenkäyttöä.

Rokkiralli Ry
Jani Tavikainen
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing