Joutsa 15-16.9.2012

Aloittaja jiioo77, 15.09.12 - klo:22:59

« edellinen - seuraava »

jiioo77

Swoop

Hiphip, huraa...
Valokuvia, videomateriaalia ja kaikkea siltä väliltä kaivataan kaikesta missä Swoopi oli tänään sähläämässä...
Eritoten kiinnostaa Last Call lähtö, josta sain noottia kilpakumppaniltani (en meinaan tunnusta syytöksiä ihan heti ennenkun nään! *anteeksi taas*) ja

E-finaali lähtö, joka oli ihan sairas, melkein alusta täysin loppuun saakka, siis siihen mitä se kesti mun osalta...!  :O
Jos ei tänne tule matsku, nii heitä sähköpostiin vaikka tai jotain.... HALUAN NÄHDÄ!!!!!

Kiitti moi  :-*

rokkiralli.swoop@gmail.com
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

Norrena

Muutamia kuvia sunnuntailta:

Joutsan seudun autosuunnistuskisat?

HERÄTYS !!!

Norrena

kapaleino

Lainaus käyttäjältä: Norrena - 16.09.12 - klo:21:42
Muutamia kuvia sunnuntailta:

Toisaalta huska kuva tuo viimeinen missä lippumies huilaa,  mut ei toisaalta onkohan vähän motivaatio kadoksissa tai ainakin oletan et jos tuossa asennossa heiluttaa lippua  se ei oikein hyvin näy ja kyllä tuo rintama suuntakin on hieman väärä ?? :o 8) :P

Joutsan seudun autosuunnistuskisat?

HERÄTYS !!!

masi

Pakko ottaa kantaa myös omalta kohdaltani tuohon "hyvin rajattuun"lippumies kuvaan.
Meitä oli samalla lippupisteellä kolme henkeä minä puhelimen kanssa ja kaksi "kokelasta" joista tämä kuvattu oli ollut yövuorossa mutta halusi silti mukaan ja kaikki olimme siellä pyynnöstä emmekä esim.rangaistuksesta tai toilailuista.
Liputus pisteellä onnistui mielestäni moitteetta ja kuvassa näkyvän auton tilanne jäi valitettavasti minulta näkemättä koska seurasin toista tilannetta ratapisteemme jälkeiseltä alueelta.
Tämä siis kaikille tiedoksi ja onhan hyvä että asioista puhutaan.Mielelläni keskustelisin myös kardaaniluokan ajotavoista kun ainakin itse sain kotiinviemiseksi kisoista täysin romutetun autoni,helvetin kipeän selän ja mielikin jäi semmoisen sijaiskärsijän tilaan.
Olisiko esim.lisälenkistä mitään hyötyä tms?? Nyt kun vaikuttaa siltä että romuralli ja rokkiralli on joidenkin mielestä yhdistetty.

Masi

Mici

Lainaus käyttäjältä: masi - 17.09.12 - klo:13:27
Pakko ottaa kantaa myös omalta kohdaltani tuohon "hyvin rajattuun"lippumies kuvaan.
Meitä oli samalla lippupisteellä kolme henkeä minä puhelimen kanssa ja kaksi "kokelasta" joista tämä kuvattu oli ollut yövuorossa mutta halusi silti mukaan ja kaikki olimme siellä pyynnöstä emmekä esim.rangaistuksesta tai toilailuista.
Liputus pisteellä onnistui mielestäni moitteetta ja kuvassa näkyvän auton tilanne jäi valitettavasti minulta näkemättä koska seurasin toista tilannetta ratapisteemme jälkeiseltä alueelta.
Tämä siis kaikille tiedoksi ja onhan hyvä että asioista puhutaan.Mielelläni keskustelisin myös kardaaniluokan ajotavoista kun ainakin itse sain kotiinviemiseksi kisoista täysin romutetun autoni ja mielikin jäi semmoisen sijaiskärsijän tilaan.
Olisiko esim.lisälenkistä mitään hyötyä tms?? Nyt kun vaikuttaa siltä että romuralli ja rokkiralli on joidenkin mielestä yhdistetty.

Masi

Taisipa olla just toi tilanne kun auton poistoa odoteltiin kauan ja yhden nimeltä mainitsemattoman Tomipöön auto keitti lähtöviivalle superin a-finaalissa. Olin seuraamassa tuomariston edessä ja olikohan päätuomari joka laitatti piikkikoneen paikalle.
Ehkä ajan ehkä en

waz2010

Minulle Joutsan kisa oli elämäni ensimmäinen kisa. Oisko jollain kuvia/ videota 197 vetarista?

Jallu Paukku

masi

Maasturilla olisi siirretty mutta kilpailija vaati piikkikonetta.Ikävää jos odotellessa on toisilta paistunut kone ja mieli.Jatkossa lupaan miettiä useampaan kertaan viitsinkö pukea liiviä päälle/tuoda autoa viivalle.

Walley

Lainaus käyttäjältä: Mici - 17.09.12 - klo:13:38
Tämä siis kaikille tiedoksi ja onhan hyvä että asioista puhutaan.Mielelläni keskustelisin myös kardaaniluokan ajotavoista kun ainakin itse sain kotiinviemiseksi kisoista täysin romutetun autoni ja mielikin jäi semmoisen sijaiskärsijän tilaan.

Masi

Taisipa olla just toi tilanne kun auton poistoa odoteltiin kauan ja yhden nimeltä mainitsemattoman Tomipöön auto keitti lähtöviivalle superin a-finaalissa. Olin seuraamassa tuomariston edessä ja olikohan päätuomari joka laitatti piikkikoneen paikalle.

Henkilökohtaisesti ilmoitin että tarvitaan piikkikone. Näissä tilanteissa vaan menee aikaa, kun auto ei ulkosesti näyttänyt tarvitsevan piikkikonetta. Auto oli ihan normaali asennossa radan reunassa yms. Kuitenkin autossa oli sellainen vika, että piikkikonetta tarvitiin.

Ko. piikkikone lähti lähtöviivan vierestä kuurvaten keskeltä rataa. Valveilla ollut kuljettaja olisi moisen kuitenkin huomannut ja osannut päätellä, että lähtö ei tule ihan heti lähtemään, kun piikkikonekkin radalle meni. Viivytystä ei tullut lippupisteellä olleen nukkujan vuoksi sekunntiakaan. Kyseinen lippupiste hoiti hommansa todella hyvin koko päivän.  

Terveisin; metsikössä ollut aputuomari.

Mici

Lainaus käyttäjältä: Walley - 17.09.12 - klo:13:51
Lainaus käyttäjältä: Mici - 17.09.12 - klo:13:38

Masi

Henkilökohtaisesti ilmoitin että tarvitaan piikkikone. Näissä tilanteissa vaan menee aikaa, kun auto ei ulkosesti näyttänyt tarvitsevan piikkikonetta. Auto oli ihan normaali asennossa radan reunassa yms. Kuitenkin autossa oli sellainen vika, että piikkikonetta tarvitiin.

Ko. piikkikone lähti lähtöviivan vierestä kuurvaten keskeltä rataa. Valveilla ollut kuljettaja olisi moisen kuitenkin huomannut ja osannut päätellä, että lähtö ei tule ihan heti lähtemään, kun piikkikonekkin radalle meni. Viivytystä ei tullut lippupisteellä olleen nukkujan vuoksi sekunntiakaan. Kyseinen lippupiste hoiti hommansa todella hyvin koko päivän.  

Terveisin; metsikössä ollut aputuomari.

Toki tarkoitukseni ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä vaan tilanne on katsomosta näyttänyt tältä. Katsojathan eivät tiedä mikä on todellisuus.

Pyydän anteeksi jos olen pahoittanut jonkun mielen.
Ehkä ajan ehkä en