Viikolopun luokkajaottelu

Aloittaja Heviletti, 22.05.11 - klo:10:42

« edellinen - seuraava »

Heviletti

Tällästä tuli mietittyy Kouvolassa ja aikasemminkin jossain muualla. esmin nyt kouvolassa ajettiin:

Lauantai: Kardaani, junnu, leidi, superi

Sunnuntai: Vetari, superi

Näin on ollu useemmissa kisoissa ja nyt päästään itse kysymykseen. Miksi ajetaan näin epätasasesti? nytkin kouvolassa toisena päivänä oli lähemmäs 80 lähtöä ja sunnuntaina varmaan puolet siitä? Tämäkin olisi helppo ratkasta sillä että junnut ja leidit ajaisi eri päivänä. Tulisi 3 ja 3 per päivä.

S.Ketola

Totta olen käynnyt aina välillä kattomassa rokkirallia, ja minun mielestä jotenkin lauantain kisa päivä kannattaa mielummin kuin sunnuntain siis jos meinaa käydä kattomassa ainoastaan yhtenä päivänä, koska jos haluaa enemmän lähtöjä nähdä..

T. Oikosulku.

hape.s

Kyllä se sunnuntain lyhyt kisa päivä on kilpailijan mielee varsinkin jos pitemmästä matkasta on ja maanantai aamuna töihin pitäs mennä ni hyvä! Kun ei se päivä siihe viimesee lähtöö lopu niinkuin yleisölle!

Nico J69

Yhdyn heviletin kommenttiin täysin

Jürgen

Kilpailija määrien lisääntyessä edelleen voi käydä niin että lauantapäivän finaalit ajetaan sunnuntai-aamuna. Joillain radoilla voi olla aika jolloin melun on loputtava.

Kuljettaja S48 ja V151  kaudella 2023

JPeltsi

Onhan se ihan jees että pääsee sunnuntaina aikasemmin pois, mutta toisiko se yksi luokka oikeasti sunnuntaille lisäpituutta? Periaatteessahan sen saisi "upotettua" pakollisiin kirjailutaukoihin ainakin osittain. En usko että päivä venyisi kovin oleellisesti. Tietysti jos aivan hirveästi on äksöniä, niin hinaustauot saattavat venyttää :)

piruetti

Heviletti puhuu vähän mutta asiaa... otin jo kisapaikalla asian puheeksi ja tämä tullaan korjaamaan tulevaisuudessa...
Oppia ikä kaikki :D

Mici

Olen jakautunut persoona eli puolesta ja vastaan. Mulle on ok että sunnuntai on lyhyempi koska viikonloput on aika rajallisia. Esim Vilppulassa ajoin vain lauantaina koska töistä suoraan olisi ollut vain 360 km mutta kun kävin auton kotoa niin matkaa kertyi 782 km per sivu. Mun pitää kuiteskin yleensä lähtee jo sunnuntaina ajelee töihin et kerkeen maanantai aamuksi levänneenä paikalle. Ei ollu omaa traileria joten sekin oli vuokralla perjantaista sunnuntaihin vain lauantain ajon tähden. Ei tämä tietenkää paljoa vaikuta muhun koska välimatkat ovat aika pitkiä. Mulle on loppupelissä jo aivan sama tunti pari sinne tänne. Onhan nyt sit oma kärri et voi etelän kisoihin jäädä jo töistä suoraan eli jätän kotona käymättä. Päättäkää viisaammat. Minä vaan yritän ajaa.
Ehkä ajan ehkä en