"Taiteilijanimet"

Aloittaja tellu, 05.08.09 - klo:19:58

« edellinen - seuraava »

tellu

HUOM kuljettajat!

Yritän pitää yllä koko Rokki-Ralli historian kattavaa tilastoa A-finalistien osalta, vaan ei oo elämä helppoo jos välillä ajetaan omalla nimellä ja välillä jos milläkin taiteilijanimellä. Eli tilastot eivät välttämättä ole paikkansa pitäviä kaikilla; Osmoilla tai entisillä, eikä välttämättä karhuillakaan  ym. ym.

Olisi kauhean kivaa niiden kuskien osalta saada tilastoon sekä oikeat nimet että eri taiteilijanimet eli ei kun vastauksia tulemaan jos olet ajanut jollain muulla nimellä kuin papin Sinulle antamalla, tai vastuu tilastovirheistä jää sinulle itsellesi.

Terv. Tellu the kuuluttaja

Poski

Poski ------->  Toni Veijalainen

ps.jos sitä joskus pääsis a-finaaliin saakka eikä aina karviaispuskiin

Gamala

;D gamala katti, pakki katti gamala, gamala kati = Kati Vilkman  ;D

tellu

Pakilla ajajat kyllä tunnistan mutta tuo Poski olikin mulle aivan uusi tuttavuus, joskin Veijalainen ei.

Juha Ratilainen

Lainaus käyttäjältä: Poski - 05.08.09 - klo:21:40
Poski ------->  Toni Veijalainen

ps.jos sitä joskus pääsis a-finaaliin saakka eikä aina karviaispuskiin

Hyvin sanottu Poski ;) Mun kohdallakin toi nyt menis ihmeen puolella :D:D:D

T: Ralle eli Juha Ratilainen
Team Hardcore Heinola
SöPö V154

vapeosmo

vape osmo =ari varpenius
Vetari SM 1 2009,Vetari SM 2 2010, Vetari SM 4 2011, Vetari SM 2 2012, Super talvisarja mestaruus 2011,2012
Vetari SM 1 2013

Tontza Osmo

Tontza Osmo - Toni Nurminen

Saku Saarela

Ennen Saku Osmo (Team Osmo Heinola),nyt Saku Saarela (Team Hardcore Heinola).Tosin mun nimi ei paljon A-finaalitilastoja ole sotkenut,sillä mun ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa A-finaali sijoitus tuli vasta nyt Rantasalmi 2:ssa..No,parempi myöhään kuin ei milloinkaan..

mikkiosmo

Mikki Osmo = Mika Pelkonen

Wenkula

A-finaali paikkaa odotellessa :)

Wenkula = Jarno Kuusela

Eikö tämäkään toimi PRKL!!!

tupu

Pimu Nalle. Tuula Malmberg  8)

(Tupu)

tellu

Kiitos kaikille tähän asti vastanneille selvisihän se hevilettikin ja toi pimunalle joka aivan täys kummajainen kuka kypärän sisällä.

Swoop

No Swoopeli / Swoop ja kypärän sisällä Satu Voutilainen  ;)
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

Hullumpi

Hei Tellu, eksie minnuu tunne, mie oon Arto Leino Karjaalta, Hullummaksi ne miu Haukkuu.
P.S. Enkä Rupee sun kaijjuttumies jalustojen ympärille kiviä kantelee   :'( ::) :D

Tavikainen

Moro Tellu.

Jos jaksat katsoa nuo kukot tuolta ni kiitos!

http://kukkoracingteam.suntuubi.com/?cat=9
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing