Risteilyn aikataulu ?

Aloittaja Black Pete, 17.11.10 - klo:06:08

« edellinen - seuraava »

Black Pete

Minkälainen mahtaa olla risteilyn ohjelma ? Matkaa varatessa pitäisi varata myös ruokailu eli kattaus yks vai kaks?
Rämä Racing

svante

palkinto jako on heti kun laiva lähtee satamasta karaoke baarissa

Kaapo

Joo ja se (palkintojen jako) on kestänyt yleensä tunnin minkä jälkeen ohjelma on vapaa (baarissa alkaa karaoke) :) :)

waz2010

Saattais se olla lusti reissu :D
Täytyy laittaa hakemusta vetämään vaimolle niin josko se olis myönteinen vastaus siinä vaiheessa kun alan kysellä ett: "haluttaisko mulla lähteä rokkiralliristeilylle?" :P :P Houkuttelis kyllä .. aika kovastikkin.
Heitänpä tässä kysymyksen ilmaan että onko kyytiin lähtijöitä jos hommataan pohjoisesta isompi auto? Ja kulut littiiin, toki matkan mukaan..

Tappari

Lainaus käyttäjältä: Kaapo - 17.11.10 - klo:20:19
Joo ja se (palkintojen jako) on kestänyt yleensä tunnin minkä jälkeen ohjelma on vapaa (baarissa alkaa karaoke) :) :)

Toivoisinkin, että ainakin kaikki voittajat jaksavat olla tilaisuudessa loppuun asti. Viime vuonna eräs nimeltä mainitsematon häippäsi jo ennen palkintojenjako tilaisuuden loppua eli ei saatu kaikista voittajista yhteistä potrettikuvaa.

Itse toivoisin suurempaa osanottoa mitä viime vuonna oli. Tuntuu siltä, että joka vuosi jengi on vähentynyt ja sitten tilaisuuden jälkeen ovat levittäytyneet eri puolille laivaa. Nyt kyllä uskon nousun tapahtuvan parempaan suuntaan, ainakin toivon!

Tälläistä piiskaa ja ryhtiä tuli nyt annettua teille!

Itse en aio syödä laivalla lähtöpäivänä. Tuskin syön kotonakaan vaikka lähellä asutaankin. Tarkoitus syödä esim. Ruoholahdessa tai jopa keskustassa ja aloittaa risteily täydellä vatsalla. Näin jää enemmän aikaa seurustelulle ja ei mene olutkaan niin hyvin päähän, kun on pohjalla jotain  :D  Paluupäivänhän on sitten jo pakko vetää napaansa jotain siellä paatilla.

Tulkaahan suurella joukolla mukaan ja ottakaa kaverit ja kaverin kaveritkin messiin!

Nyt mä lähden saman tien varaamaan risteilyn Tallinkin sivuilta.  :)

Gamala

Lainaus käyttäjältä: waz2010 - 17.11.10 - klo:20:35
Täytyy laittaa hakemusta vetämään vaimolle niin josko se olis myönteinen vastaus siinä vaiheessa kun alan kysellä ett: "haluttaisko mulla lähteä rokkiralliristeilylle?" :P :P Houkuttelis kyllä .. aika kovastikkin.
Heitänpä tässä kysymyksen ilmaan että onko kyytiin lähtijöitä jos hommataan pohjoisesta isompi auto? Ja kulut littiiin, toki matkan mukaan..
Se on lysti risteily :D ja oulusta kannatta tulla lentäen :D

jari.72

waz2010

Lainaus käyttäjältä: Gamala - 18.11.10 - klo:20:02
Lainaus käyttäjältä: waz2010 - 17.11.10 - klo:20:35
Se on lysti risteily :D ja oulusta kannatta tulla lentäen :D

Jep, kyllä minä sitä ajattelinki .. Eipä ollu niitä über halpoja lentoja tarjolla kun eilen tutkin. Halvimmillaan olen päässyt kemi-hki välin seitsemällä kympillä ..
Reissun hauskuudesta ei liene kenelläkään epäilystä. Olis lusti tutustua porukkaan tuolla .. on aikaa jutustella.

NinnuL1

""Toivoisinkin, että ainakin kaikki voittajat jaksavat olla tilaisuudessa loppuun asti. Viime vuonna eräs nimeltä mainitsematon häippäsi jo ennen palkintojenjako tilaisuuden loppua eli ei saatu kaikista voittajista yhteistä potrettikuvaa.""

Oi kuinka mukavasti osui ruuvari kylkiluiden väliin  ;D

Lupaan että, tänä vuonna ennen lähtöä: syön, puen hiertämättömät alushousut, käyn vessassa(monta kertaa), laitan päälle ne vaatteet, joissa olen aamuun asti, syötän Coranderin... istun siinä pöydässä, missä haetaan nopeaan tahtiin juomia, ettei mun tartte jonottaa,
eli olen paikalla NIIN pitkään, kun annat luvan poistua  ::)

Terminaalissa törmätään, jollei sitä ennen  :-*

"Kivet ovat kertoneet, ettei niitä kuunnella tarpeeksi"

Ladymestari 2004, 2005, 2009, 2010

Jokaisessa kilpurissa on "ripaus" Volvoa

Tappari

Lainaus käyttäjältä: NinnuL1 - 18.11.10 - klo:23:04

Oi kuinka mukavasti osui ruuvari kylkiluiden väliin  ;D

Pahoittelen tökeröä kirjoitustani. Ei ollut tarkoitus loukata. Anteeksi.  :-[

NinnuL1

En loukkaantunut lainkaan,
Tappari ystäväiseni! Olin hiukka hätäinen liikkeissäni viime reissulla. Tällä reissulla, hidastan hiukan vauhtia  ;D
"Kivet ovat kertoneet, ettei niitä kuunnella tarpeeksi"

Ladymestari 2004, 2005, 2009, 2010

Jokaisessa kilpurissa on "ripaus" Volvoa

Swoop

Lainaus käyttäjältä: NinnuL1 - 19.11.10 - klo:08:10

En loukkaantunut lainkaan,
Tappari ystäväiseni! Olin hiukka hätäinen liikkeissäni viime reissulla. Tällä reissulla, hidastan hiukan vauhtia  ;D

Hehe, onnea yritykselle  :D :D :D :D :D :D :D
Nm; Vauhti päällä, joka säällä
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com