jälkipyykki

Aloittaja Juha, 31.10.11 - klo:20:46

« edellinen - seuraava »

Juha

miksei jälkipyykkiosio nävy, ainakaan meikäläisellä?? :(

Swoop

Morjesta Juha.
Lukaseppa tuolta  ;)

http://www.rokkiralli.info/forum/index.php?topic=796.0

Mä en todellakaan ole NIIIIN guru, että muistan kaikkien nimet / yhdistän jokaisen nimimerkin johonkin tiettyyn ihmiseen ja sitä kautta muistan, että AHAA, hän ajoi vetariluokassa numerolla 573...  :)
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

Tappari

Lyhennettynä ja suomennetuna: jos Juha olet kuljettaja ja jos haluat pyykinpesulle, niin tietoa Swoopille yv:nä (ei hän purematta sua syö).  :o
Jos et ole kuski niin et pääse sinne. Et kyllä menetäkään mitään (minun mielestäni).

Sama koskee tietty muitakin kuskeja. 

Juha

jep, sen verran ymmärsin että laitoin Swoopelille YV:tä kuskin muodossa :P

LuNaM

Hyvä hyvä, täällähän olikin vanha Topic aiheesta :)

Pitää ihan kysyä, että mikäs mä olen siis tällä hetkellä, kun tilanne on seuraavanlainen jotten pääse minäkään jälkipyykkeihin. Ok no sehän toki hoituu sit Yv:nä, mutta mahtaako tilanne olla eri sitten kohdallani kun jälkkärinä ajoin ja yhden kisan.. Tekeekö se kuskin vai oonko silti kokelas, tai joku muu variaatio?

Juha

Jos olet kerran ajanu edes yhden kisan,niin käsittääkseni olet kuski silloin  :D Tokihan fiksummat voi korjata jos olen väärssä  :-\

LuNaM

Mä kiitän vastauksesta... Mutu tuntumalla mennään eikä näemmä pelkästään meinata :)

Tavikainen

Muistakaa ilmoittaa Swoopille jos olette kuski yv:llä, jos haluatte jälkipyykkiä osioon.
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

Tavikainen

Ja muistutusta asiasta!
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing