Lukekaa vauhdinmaailma

Aloittaja svante, 06.11.09 - klo:12:47

« edellinen - seuraava »

svante

Tänään ilmestyvässä vauhdinmaailma lehdessä (12-2009) on reportaasi rokkirallista .
Noin 4 sivun verran .

Lrt

Tais olla (autolehden) ensimmäisiä juttuja jotka oli hyvään sävyyn kirjoitettu, rokkirallista.

Tappari

No, kävin kaupassa ja siellä oli yksi ainoa VM ja se näytti niin selatulta, että en viitsinyt maksaa siitä kappaleesta 7,90 egeä.
Selasin sitten lehteä, en lukenut vaan katselin vaan kuvat (osaan kyllä lukea, uskokaa vaan ;) ). Yleisilme näytti oikein hyvältä.

Onneksi siihen lehteen on vaihtunut päätoimittaja. Vanha olikin niin, niin AKT:n päin, että.

Ainakin vuonna 1995 lehti teki juttuja romurallistakin joka kisan tai ainakin lähes joka kisan jälkeen. Toimittajan muistan vielä nimeltä joka niitä juttuja silloin teki sinne ja hän oli Pekka Koso. (miten mä sain taas tämän jutun oikein käännettyä romuralliin? ;) )   :o :D

jone y

joku oli kyllä kerrankin osannut hyvin kirjoitaa oli pakko ostaa lehti.

Kaapo

Mä luulen että tarkoitti takatuuppareilla takamoottorisia keksintöjä joilla jokkiksessa paljon ajetaan :)

Walley

Nuoremmillekkin tiedoksi;

Takatuuppari on auto jossa moottori sijaitsee takana. Eli kardaani vetoinen auto, ei ole takatuuppari. Tai ei ainakaan silloin kun se nimi moisille härveleille keksittiin.

j29

Pystyyks tot juttuu lukee netis mistää?

S.P

Kehtaisiko joku skannata tämän jutun ja laittaa tänne?

jone y

käy kirjastossa lukemassa siellä varmaan on lehti

Zeerios

kävimpäs kirjastossa lukemassa. Ja oli ihan kiva juttu.
ja jangstereille joo, takatuupparit on takamoottorisia autoja ei kardaaneja. Itsekin törmää usein kylillä tähän harhaluuloon kun nuoriso ajelee bemareilla, volvoilla ja ladoilla ja kutsuu niitä takatuuppareiksi :D onhan ne takavetosia mutta ei se tuuppausvoima takaa tule ;) keskimoottoriset on keskimoottorisia jne.