AUTON OSTO JA KÄYTTÄYTYMINEN

Aloittaja karhu, 01.02.16 - klo:10:56

« edellinen - seuraava »

tellu

Siis oikeesti tapahtumat meni sääntöjemme mukaan ja ainut ongelma oli Kapan käyttäytyminen kisa-alueella yksityishenkilönä ei Rokkiralli ry:n edustajana. Ja muistutettakoon kisajärjestäjiä että edelleenkin on mahdollista järjestää kisat ihan omalla talkooporukalla ei ole mikään "pakko" ottaa Rokkiralli ry:n tarjoamia palveluja vastaan. Itse en ainakaan lähde yksiinkään kisoihin ellei minua kisajärjestäjän toimesta sinne pyydetä. En tee ryyppymatkoja kisapaikoille ja tästä olenkin Kapan puolesta pahoillani kun tais irrotella väärässä paikassa.

karhu

Lainaus käyttäjältä: Tavikainen - 04.02.16 - klo:22:19
Lainaus käyttäjältä: karhu - 04.02.16 - klo:22:03
Ei taijja kilpailu kielto leinoa haitata mutta  vuoden kilpailu alueelle tulo kielto  vois olla hyvä.

Tuosta asiasta vuoden alueelle tulo kielto on kyllä liikaa.  En näe mitään syytä miksi noin raakasti pitäisi tuomita. Kun vertaa mitä aikaisemmin on jollekkin jouduttu antamaan.

Tavikainen jos haluat kommentoida näistä asioista niin kommentoi kaikki tänne eläkä lähetä mulle yksityis viestejä.

Vähän taitaa nyt mopo karata käsistä sulla.  Eihän se edes ollut sinun autokaan ja autokauppa kuluu lajiin.
Jos sulla on jotain henkilökohtaista kaunaa Leinolle niin se pitäis jossain muualla käsitellä eikä täällä.

Auto kauppa asia on tullu selväksi. ja kun sen otit puheeksi auto oli minun ostin sen lintula racingilta ja ajoin kesä kisat rantasalmella sillä. ja näihin kisoihin lainasin antille autoa.
Leino tarjosi autoa antille takas 700e ja sanoi että en minä sitä tarvii mutta tää oli opetus että mulle ei vittuilla ja naureta.
Minä en hyväksyny leinon tarjousta joten leinon piti ettiä uusi ostaja. 
Tässä ei haittaa auton menetys vaan se MITEN MIELIVALTAISESTI JA TÖRKEÄSTI KÄYTTÄYDYTÄÄN.

karhu

Lainaus käyttäjältä: Tavikainen - 04.02.16 - klo:21:49
No monenkos kilpailun kilpailukielto pistetään jos se saa teidät  puhaltamaan enemmän yhteen hiileen ja mielen rauhan? Tehdään tätä sitten talkoilla tai harrastuksena.

Kilpailu kiellosta oo mitään hyötyä kun leino ei oo edes ajanut aikoihin kilpaa. sit kun EHDOTTAA alueelle tulo kiellosta niin heti mennään siihe että mulla on henkilö kohtasta leinoa kohtaan.
Moni muukin on joutunut leinon epäasiallisen käyttäytymisen kohteeksi vuosien varrella. niin eikö ois viimesellä aika tehä asialle jotain.

Tavikainen

Aikaisemmin mitä on alueelle tulo kieltoja annettu,  ovat tulleet väkivaltaisuudesta. Tämä tapaus ei kyllä täytä niitä.
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

teemu97

Eli siis pitää olla väkivaltaisuutta ennen kuin voi antaa kieltoja alueelle pääsystä, että epä asiaton käytös ei riitä siihen että voidaan antaa alueelle kielto.

jari.72

onko kukaan täydellinen mitä?

Juha Ratilainen

Jokohan tän joutais viheltää poikki  :P
Team Hardcore Heinola
SöPö V154

jiioo77

Lainaus käyttäjältä: Juha Ratilainen - 05.02.16 - klo:18:03

Jokohan tän joutais viheltää poikki  :P
Jep
Kännissä on örvelletty ja mieliä on pahotettu mutta asia tuskin täällä/tähän tyyliin messuamalla paranee....