paljon alkuperäistä parempi.

Aloittaja Lrt, 12.11.09 - klo:16:53

« edellinen - seuraava »

Tappari

sakke

Sopiskohan seuraava tarina tämän otsikon alle????????????????????????????????

Tuossa Lahden romuralli kisojen jälkeen leikin poikani Micon ( 5 vuotta ) kanssa pikkuautoilla.
Hän rakensi lattialle legoista ja muista tarvikkeista romuralli kehän, mittasuhteiltaan aika lähelle oikeeta.
Sitten Mico alkoi Telluksi Tellun paikalle ja selosti samalla kisan tapahtumia.

" Ja sitten seulaavassa elässä ajaa Ladalla KALJALAN TUOPPI (Karjalan Tuima), ja lisäksi sinne
tulee myös MAAILMAN mestali, HEIDI LEPONAKKI ( Heidi Leponiemi) ja myös
Toisen MAAILMAN mestali ESA "SILPPI" LEHTIMATO Esa " Sirppi" Lehtimäki.

Tämä on siis 5vee pojan suusta tullut romuralli selostus, Oli siinä VarikkoApinalla eli minulla
naurua kerrakseen

Turtana

haha :D on tainnut olla katsomassa kisoja ennenkin :D

tellu

Jaa has sitä voikin meitsi alkaa pikkuhiljaa miettimään eläkkelle jäämistä näistä hommista kun jatko on taattu.

sirppilä

Mua lämmitti erityisesti toi LEHTIMATO ;D itse olen kyseisen madon nimennyt joskus vahingossa (sittemmin tahallaan) omavastuulapuissa LEHTIMÄÄKIks :D
-m-
KASAAN JA MYTTYYN, ROMUKS JA RYTTYYN!

jone y

Swoop

Toi lehtimato oli kyl HUIPPU  :D :D :D :D :D
Arvaas Sirppi kuka sai uuden nimen  ;) (JOS mä muistan sen seuraavan kerran ku nähään... Mirtsu -> muistuta!!!)

PS; Toi eka klippi, jonka rakas avopuolisoni paukaisi ilmoille, ei epäilystäkään, kuka siinä alkuperäisessä nylkyttää  :D :D :D

PPS; PASILLA ON!!!
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com