Reilua porukkaa ??

Aloittaja kapaleino, 26.09.12 - klo:21:47

« edellinen - seuraava »

volvo1

eihän tämä asia mulle kuulu mutta akk säännöissä lukee etää katsastuskortti on luovutettava auton mukana ilman eri maksua mutta  nämä eivät koske rokkirallia ilmeisesti auto oli kunnossa kun ostit sen jokkis kisoista

kapaleino

Kyllä oli ja sillä on ajettu minulla ollessa monta kisaa jokkista.
Juu ei tarvi rokissa luovutella AKK:n katsastus korttia jos ei halua.

masi

No perkeles.Tuohan onkin hyvä tapa tappaa noitten rokkiautojen valuminen toisaalle.
Nurkalla seisoo kuusi aihioo ja nappaan kanssa kaikista runkonumerot pois.
Jos ne joskus jatkossa vaihtaa omistajaa niin toivon niiden todellakin pysyvän rokissa.

tonsba

helpommal pidät ne rokis ku teet mutkat hitsaamalla eikä taivuttamalla

Hauhau Kukko

Kädettömät itkee ja rahattomat liimailee tarroja...
Jos ranteet loppuu,paras siirtyä katsomoon...

Tomppa

Autojen hintaan en ota kantaa, mun tuurilla niitä on menny enemmän kun tullu. Mutta kapan huoli on ihan oikea ongelma. Luulisin idean olleen alunperin että jos menee kaupan niin menköön, voi sen jossain kisasssa saada takaisin kun taas arpa suosii. Sillä välin pitää tehdä joku kottero tai ostaa jostain, pää asia että viivalle päästään.
Menneinä vuosina on hyvin toiminu toi osto oikeus homma, mutta miten saada autot takaisin kisoihin?
Jos on kavereille ostannu auton ja se sieltä siirtyy jonnekin, ihan omaan pesään kusemistahan se on.
Toisaalta kaikki järjestäjät ottaa kyllä mielellään vastaan tarjousrahoja kattamaan kustannuksia.
Helppoa ratkaisua ei löydy, olen joskus pyöritellyt mielessäni rankempaa rajoitusta tuohon osto hommaan.
Tyyliin kun tulet kisoihin ja ajelet miten ajelet saat oikeuden ostotarjouksiin. Mutta kun arpa suosii niin toista ei samalla nimellä osteta, oman saa toki suojata.
Jos se helmi mikä tuli ostettua ei sitten miellytä tai siitä saa jm varikolla paremman hinnan niin joutuu etsimään uuden rakkaan vaikka nettiauton kautta ja ei muuta kun uudestaan viivalle ja tekemään pisnestä.

Eli perusidea lyhyesti: tulet viivalle kilpailuun ja olet oikeutettu ostamaan auton 1 vuoden ajan
(joko voi tai ei voi tässä vaiheessa tehdä tarjouksia, mun mielestä voi heti? )
Saat auton: menetät osto- oikeuden myytäviin autoihin, saat suojata omaasi
Menetät auton: voit mahdollisesti ostamillasi oman auton suojilla valita uuden helmen myytävissä olevista.

Ei se jobbailu tällä vähene, mutta kisojen osallistmis määrät piristyy  ;)