Kisa paikkakunnat?

Aloittaja waz2010, 08.07.10 - klo:13:12

« edellinen - seuraava »

waz2010

Morjens,

Missä päin suomea rokkirallia ajetaan? Mielessä kaluston hankinta mut jos kisat kerran vuodessa lähellä ja loput kisat aina yli 500km/sivu.. :-\
Vaikka olen tähän kysymykseeni suullisen vastauksen jo saanutkin, ajattelin laittaa sen myös tänne. Enkä vähiten siksi, etten muistanut vastausta paria minuuttia kauempaa  :-[  :-[ Mutta myös siksi, että uskon  monen tätä asiaa pohtivan täällä pohjoisessa.

Hauhau Kukko

Kilpailukalenteri ja rata esittely löytyy etusivulta...
www.rokkiralli.info
Jos ranteet loppuu,paras siirtyä katsomoon...

waz2010

Lainaus käyttäjältä: Hauhau Kukko - 08.07.10 - klo:13:31
Kilpailukalenteri ja rata esittely löytyy etusivulta...
www.rokkiralli.info

No niinpäs onki, sano Olli Lonki ku istu kivellä ja onki, lippo on parempi ku onki, niin kun onki.
Oishan tuo pitäny huomata  :P ::) ??? :-[ :-[
kiitos vinkistä

waz2010

Jeps.

Pikaisen laskutoimituksen mukaan ajomatkaa kisapaikkakunnille täältä kemistä on keskimäärin 540km/sivu.
Mukana siis kaikki radat mitä tuolla oli mainittu, myös jääradat. Käytin eniron karttapalvelua.
Varkaus ja Hankasalmi ovat ainoat, kuivaniemen lisäksi, alle 500km etäisyydellä. Kaakana, sanos savolainen..

jone y

teidän pitää kerätä pohjoisen autourheilu porukaa ja alkaa järjestämään kisoja esim rovaniemellä on kuuleman halukaita ja kannattee ottaa yhteyttä ouluun .juttelin eilen yhden pojoisen kuskin kannssa puhelimessa ja se alkoi suuniteleen ens vuoden juhannus kisoja pohjoiseen katsotaan et onnistuukos ;D ;D

waz2010

Jeps,

Toivotaan että tämä laji sais jalansijaa täällä pohjoisessa. Jokkis alkaa olla turhan kallista, ainakin mun lompakolle. :'( Vaikka onhan jokkiskisoja ihan nurkilla monet vuodessa :D Mut .. hanssit ja palamattomat kalsarit.. kalliiksi tulee ostaa kahdet? Perheessä on kaksi tämän "taudin kourissa", poikani ja minä.
Jännä nähä mitä tuleman pitää :-\

Swoop

Nii, minen ainakaan suostuisi käyttämään samoja kalsareita poikani kanssa... huh...
Juu, eiku vaa porukkaa kasaan ja pyörät pyörimään...
Ihan vain pikkuvinkkinä, et tulkaa vaikka muutama sata kilsaa tännepäin ensikaudella  :D :D :D
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com