Super-Rock luokan autot

Aloittaja Swoop, 14.06.10 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

Swoop

Super-Rock luokan sääntöihin on tullut muistutus kilpa-auton kunnosta.
Järjestäjällä on oikeus puuttua auton ulkonäköön, auto tulee olla ns. siisti.

http://www.rokkiralli.info/taivutetutmutkat-super.pdf
http://www.rokkiralli.info/hitsatutmutkat-super.pdf
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

minnis

Mihinköhän toi raja vedetään,

meinaan toi meikäläisen II-auto Fiattikin rupee olemaan aikamoinen ruttukasa vaikka teknisesti onkin ihan superin auto,
että onkohan se sitten siinä kunnossa että sillä ei ajeta ilman isompaa peltiremonttia?

Jürgen

Eiköhän se rajanveto ole aika selvää kun katsoo sitä kalustoa noin yleisesti. Käytössä kilpurit vähän rypistyvät mutta auton ulkonäöstä voi pitää huolta ja siihen voitaisiin vetää se raja. Jos haluaa ajaa normikilpurilla superissa niin se koppa sitten naputellaan ehyeksi ja hieman meikataan maalilla. Ei sitä siloitella tarvitse.
Eli ei superiin autoja joita ei edes yritetä pitää "edustuskelpoisena"
Kuljettaja S48

Black Pete

Onhan mun kadettikin superi katsastettu. Kelpaiskohan se ?   ;D
Rämä Racing

Swoop

Jos puhut nyt Jannen X-autosta Mirahirviöstä, niin minun mielestäni se ei paljoa ehostusta kyllä kaipaa... Pahempiakin tapauksia on eteen tullut. Mutta otan asiasta selvää ja yritän saada sen pointin jotenkin hienosti tekstin muotoon...  :)

Ja PS;
Mutta jos sovitaan nyt kuitenkin Black Pete niin, et pysyt nyt vaa siellä Kardaaneissa, sen pellit taitaa olla jo loppuun kulutetut... hihihihi  ;)  ;D
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

Swoop

Joo, elikkäs olen maiskutellut lausetta; Super-Rock luokan kilpa-auton tulisi olla edustuskelpoinen.
Kertooko se teille, mitä tällä siistillä autolla ajetaan takaa... ???

swoop77(at)outlook.com