heinolan katsastus

Aloittaja makeisteknikko, 26.05.10 - klo:09:56

« edellinen - seuraava »

makeisteknikko

iha niiku aavistuksen verra (näin jo painajaisia) jäi heinolasta häiritsee katsastusmies jolla oli akk:n slipoveri päällä.
oliko tää heppu ottaa mallia mite toimitaa vaiko mitä?

Mici

Muusta en tiedä kun varikolla naapuri oli kutsunu jonkun akk:laisen tutustumaan ja sitä vissiin kiinnostas alkaa ajaa superii..
tää on kuulopuhetta.
Ehkä ajan ehkä en

tellu

Taisi mies olla kyl ihan omaa porukkaamme, mut liivin niskassa luki "lainapeite".

Pirssi Osmo

Heinolan toimitsijoilla oli liivit jotka Heiua oli ystävällisesti lainannut. Liiveissä oli akk:n vanha logo, ei pitäisi olla noin säikky. ;D

Tico

Sattusko kukaan tietään sen katsastusmiehen nimee joka kauppas Volvon koppaa Heinolassa? tais olla leivonmäeltä tjsp?

Swoop

Leivonmäeltä on paljon Kukko Racingin porukkaa, soitappa Tavikaisen Janille (numero löytyy Rokkiralli Ry:n sivuilta linkin "Rokkiralli Ry" alta)
Ehkä se oli Jani ihan itse, meinaan oli katsastamassa kun lauantaina siinä pyörähdin häiritsemässä häntä??!?  :D

www.rokkiralli.info
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

tero84

Tavikainen se oli joka sitä Volvoo kauppas.

Tavikainen

Lainaus käyttäjältä: Tico - 27.05.10 - klo:20:00
Sattusko kukaan tietään sen katsastusmiehen nimee joka kauppas Volvon koppaa Heinolassa? tais olla leivonmäeltä tjsp?

Minä se olin. :)
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

salo

luurangot ulos kaapeista, tää meidän katsastusmies on myös autokaukkias. epäilyttävää 8)

Swoop

No huhhuh, Janista on moneksi  ;D
Monitoimimiäs on uusi lempinimesi, ollos hyvä  :D
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com