Heinolan osallistujat

Aloittaja Walley, 13.05.10 - klo:09:53

« edellinen - seuraava »

Walley

177 kuskia, ei pääse enää helpolla  ;D

Tomi M

Taitaa tulla pitkä lauantai. :o :D

rectum

177 kuskia, ei pääse enää helpolla..... eikös hondalla pääse aina helpolla  ;D ;D ;D

Walley

Lainaus käyttäjältä: rectum - 18.05.10 - klo:15:24
177 kuskia, ei pääse enää helpolla..... eikös hondalla pääse aina helpolla  ;D ;D ;D

Ai kun mä oon luullu sua hyväx kuskix  ;D

Tappari

Varikollakin on varmaan hyvä tunnelma! Lienee hyvä keli ja paljon porukkaa  :)
Pahus kun on työvuorot viikonloppuna! Siellä kun olisi hyvät kuvauspaikat. Jopa mäkin saisin muutaman hyvän kuvan napattua, mutta ei voi mitään. Täytyy katsella sitten muiden kuvia  :)

Jossu

Osallitujia viimeisten laskujen mukaan näyttää olevan 184 !!!!!!!!!!

Mici

Lainaus käyttäjältä: Tappari - 18.05.10 - klo:20:55
Varikollakin on varmaan hyvä tunnelma! Lienee hyvä keli ja paljon porukkaa  :)
Pahus kun on työvuorot viikonloppuna! Siellä kun olisi hyvät kuvauspaikat. Jopa mäkin saisin muutaman hyvän kuvan napattua, mutta ei voi mitään. Täytyy katsella sitten muiden kuvia  :)

Pidäs Tapsa pekkanen. Ja ettekös te ole lakossa?
Ehkä ajan ehkä en

Tappari

Lainaus käyttäjältä: Mici - 19.05.10 - klo:07:50

Pidäs Tapsa pekkanen. Ja ettekös te ole lakossa?

Olen AKT:n alaisessa firmassa duunissa eli ei olla lakossa. Talvella oltiin yksi ainoa päivä. Ei sitä nyt viikonloppuna pekkasia viitsi pitää. Joka toinen viikonloppu olen duunissa ja en pyydä vapaata viikonloppua juuri muun asian takaia kuin romurallin. Tosiaan olisi "kutkuttanut" lähteä Heinolaan katsomaan sun ja muiden ajoa, mutta se nyt jää. Varmaan siellä on monta kuvaajaa, niin katselen sitten heidän otoksiaan ja videookin jostain lähdöistä näkyy. Tyydyn siihen. Heinola on kyllä tuttu mesta. Olen kai pari kertaa ajanutkin siellä ja useamman kerran ollut siellä kameran kanssa.
Tsemiä vaan sulle ja muillekin!

Mici

Kävin just vetämässä ekat testit Tolosenmäessä, kyllä kulki aikansa sit tuli jtkn.
Kipinä tulee,tulpat kuivat, bensapumppu toimii mut ei hepääkkään.
Katotaan huomenna tartteeko perua.
Ehkä ajan ehkä en