Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
19.10.21 - klo:03:43
 
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korona vs. kuljettajantutkinto  (Luettu 1986 kertaa)
joti69
Kuskit
Tulokas
*
Poissa Poissa

Viestejä: 12


Profiili
« : 01.05.21 - klo:08:49 »

Saisiko sen viranomaispäätöksen kokonaisuudessaan lisenssinsuorittamisesta tänne foorumille julkisesti nähtäville ?
tallennettu
joti69
Kuskit
Tulokas
*
Poissa Poissa

Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #1 : 01.05.21 - klo:09:13 »

AKK COVID ohjeistus on ihan ymmärrettävä, erikseen kirjoitettu ja julkaistu, mutta miten rokkirallin sääntöjen tenttiminen ja kuljettaja lisenssijärjestelmän luominen liittyy pandemiaan??
Se varmaan on perusteltu siinä viranomaispäätöksessä....
 

AKK ohjeistus:
https://www.autourheilu.fi/site/assets/files/34212/covid_19_kilpailunjarjestajan_ohjeet_12032021.pdf
tallennettu
Jürgen
Rokkiralli ry kuljettajien edustaja 2021
Hallitus
Konkari
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 921


Profiili
« Vastaus #2 : 01.05.21 - klo:12:07 »

Kaiukselta kopsattua...

Tuolla kuljettajalisensillä saamme kisan avin mielestä ei yleisötapahtumaksi.

Avin sivuilta:
Yleisölle avoimia tilaisuksia ovat esimerkiksi sellaiset isot moottoriurheilu-, hiihto-, juoksu- ja suunnistuskilpailut sekä muut urheilutapahtumat, joihin kuka tahansa voi osallistua esimerkiksi maksamalla osallistumis- tai pääsymaksun. Tällaisissa tapahtumissa on kyse yleisötilaisuudesta, vaikka paikalla ei olisi erikseen kilpailua tai tapahtumaa seuraavia katsojia.
Aluehallintoviraston päätösten henkilömäärärajoitus kohdistuu näin ollen kaikkiin kilpailun tai tapahtuman osallistujiin.

Yleisötilaisuuksia eivät ole lajiliittojen alaiset viralliset ottelut ja kilpailut, joihin osallistuminen edellyttää lähtökohtaisesti urheilijalisenssiä. Edellytyksenä on myös, ettei paikalla ole yleisöä. Harjoitusottelut eivät myöskään ole yleisötilaisuuksia, jos niissä ei ole yleisöä.


Tuo Yleisötilaisuuksia eivät ole lajiliittojen alaiset viralliset ottelut ja kilpailut, joihin osallistuminen edellyttää lähtökohtaisesti urheilijalisenssiä on se perimmäinen syy tähän meidän lisenssijuttuun...
tallennettu

Kuljettaja S48 ja V151  kaudella 2021
joti69
Kuskit
Tulokas
*
Poissa Poissa

Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #3 : 01.05.21 - klo:15:00 »

Niin eli kyse ei olekaan rokkiralliin kohdistuvasta viranomaispäätöksestä, vaan rokkirallin toimijoiden omasta tulkinnasta aluehallintoviraston yleisestä ohjeistuksesta ja kuinka sitä kiertämällä voidaan kisat järjestää ?
Vai löytyykö siitä avin päätöstä ja virkamiehen nimeä?
Muuten ei kiinnosta mutta ihan vaan virkamiehenä...
Tokihan kuljettajalisenssi kuullostaa hienolle, kuten

Suomen moottoriliiton lisenssi:
SML:n kilpailijalisenssit vuodelle 2021 myydään uuden MOTTI-järjestelmän kautta. Ostaminen onnistuu rekisteröimällä käyttäjäksi ja rekisteröityminen puolestaan onnistuu mikäli kerho on lisännyt henkilön MOTTI -jäsenrekisteriin.
MOTTI -sivulle

Hinnat:

Kaikki lajit-lisenssi 425 €
Rajoitettu lisenssi 206 €
Naiset kaikki lajit 206 €
Nuorisolajit-lisenssi 138 €
Harrastelisenssi 62 €

Ajajan tapaturmavakuutus on pakollinen ja se merkitään lisenssiin sen myöntämisen yhteydessä. Tapaturmavakuutus kattaa myös lajille kuuluvan harjoittelun. Jotta ajajalisenssi myönnetään ja jotta vakuutus on voimassa, ajajan tulee olla jonkun SML:n jäsenkerhon tai jäsenseuran jäsen.Tämä koskee kaikkia ajajalisenssejä.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry: