Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
14.07.20 - klo:21:05
 
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rokkirallin kokoukset su 26.01.2020  (Luettu 2954 kertaa)
Tavikainen
Rokkiralli Ry Puheenjohtaja
Aluevalvoja
Konkari
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 1185


Profiili
« : 06.01.20 - klo:21:48 »

Rokkiralli Ry kokoukset su 26.01.2020  Ravintola Arvid, Erkontie 3, 16300 Orimattila


klo. 11:00   HALLITUKSEN KOKOUS  ( VANHA HALLITUS 2019 jäsenet )

        12:00   VUOSIKOKOUS            ( YLEINEN VUOSIKOKOUS  )

        13:30   HALLITUKSEN KOKOUS  ( UUDEN HALLITUKSEN 2020 jäsenet )

        15:00   SÄÄNTÖKOKOUS          ( YLEINEN KOKOUS kuljettajat tervetuloa )
tallennettu

Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing
Tavikainen
Rokkiralli Ry Puheenjohtaja
Aluevalvoja
Konkari
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 1185


Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.20 - klo:22:07 »

Rokkiralli Ry                             ESITYSLISTA
                                               

VUOSIKOKOUS

Aika           Sunnuntai 26.01.2020 klo.12:00

Paikka        Ravintola Arvid, Erkontie 3, 16300 Orimattila


              ESITYSLISTA


1. Kokouksen avaus

2. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja, varapj ja sihteeri

3. Valitaan pöytäkirjantarkastajat ja ääntenlaskijat

4. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

5. Hyväksytään kokouksen työjärjestys

6. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja tilintarkastajan lausunto

7. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden
         myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille

8. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä
    liittymis- ja jäsenmaksun suuruus

9. Valitaan hallituksen jäsenet ja niistä puheenjohtaja

10. Valitaan yksi tai kaksi tilintarkastajaa
         
11 .Muut asiat

12. Kokouksen päättäminen
   
tallennettu

Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing
Tavikainen
Rokkiralli Ry Puheenjohtaja
Aluevalvoja
Konkari
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 1185


Profiili
« Vastaus #2 : 12.01.20 - klo:23:12 »

Rokkiralli Ry                                             ASIALISTA           

SÄÄNTÖKOKOUS

Aika                 26.01.2020 klo.15:00

Paikka          Ravintola Arvid, Erkontie 3, 16300 Orimattila


ASIALISTA

1.Kokouksen avaus.

2.Valitaan kokoukselle puheenjohtaja ja kaksi sihteeri.

3.Valitaan pöytäkirjantarkastajat ja ääntenlaskijat 4 yhteensä.

4.Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.

5.Hyväksytään kokouksen työjärjestys.

6.Varikon yleinen turvallisuus.
-Kaikesta epäurheilijamaisesta käyttäytymisestä, kohdistuu se sitten toiseen kilpailijaan, huoltohenkilöstöön, yleisöön tai sitten toimitsijoihin, on ilmoitettava kilpailun järjestäjälle.

7.Kuljettaja.
- Omalla etu ja sukunimellä ajaminen pakolliseksi, pelle peloton nimet pois.

8.Osallistumismaksut kaudelle 2019
- Kaudelle 2020 Junnujen osallistumismaksu 0€, muihin luokkiin ei muutoksia.
Osallistumismaksu Superissa:
-Ehdotettu sarjamaksua. XXX€ /kausi. Esim. 240.- jolla saa ajaa 4 kisaa, sen jälkeen normaali osallistumismaksu. ( Sarjamaksun tilityksessä tarkkana, että
menee oikealle kilpailunjärjestäjälle tulot.)


9.Turvallisuus
-Niskatuki pakolliseksi, edes sellainen hevosenkenkä mallinen. Vauhdit on kasvaneet niin reippaasti.
-Nopeudet nousevat vuosi vuodelta kovemmiksi ja toivotaan että turvakaariin vaadittaisiin kuljettajan puolelle vähintään kaksi oviputkea antamaan suojaa kuljettajalle kylkikolarin sattuessa.
(Eritoten Superissa, muttei se huono olisi muissakaan luokissa.)
-katsastuksessa tulee kiinnittää huomiota tarkemmin auton turvallisuuteen.

10.Autot
Penkin kiinnitys:
- Ehdotus: että sääntöihin tulee tarkennus istuimen kiinnitystä koskien, että vahvikelaput, jotka tukevat penkkiä, kiinnitetään hitsaamalla koriin kiinni ja niillä olisi joku minimi mitta esim. 3x50x50mm molemmin puolin penkkiä jos istuin kiinnitetään lattiaan, min 3x30x30mm putkea jos istuin kiinnitetään ns. poikittaisiin putkiin jotka on asennettu helmakotelon ja keskitunnelin väliin. näin saataisiin yhtenäisempi rakenne autoihin.

Pohjapanssarin kiinnitys:
-Sääntöihin tulisi tarkennus, että pohjapanssaria ei saisi kiinnittää ainoastaan hitsaamalla vaan se pitäisi kiinnittää myös pulttiliitoksilla, esim. min. 4xM10.

Bensatankit:
- Autojen bensatankkien paikat pois konehuoneesta ja esim. hyvin koteloitu tankki hyttiin.

Moottorin siirto:
-Ehdotettu että rajoitettaisi moottorin siirtoa. Rajana voitaisi käyttää esim. sitä että moottorin etummainen sylinteri saisi olla korkeintaan niin takana kun auton etuakselilinja (ei siis akselipalkki) sijaitsee.
Missään autossa ei taida olla alunperin moottori taaempana?
Ensiksikin saataisi autot tasaväkisemmiksi painojakautumaa rajoittamalla ja toiseksi saataisi sen tulipellin mittakikkailut pois. Silloin voisi tehdä sen tulipellin siirron vaikka metrillä, mutta moottorin siirto olisi  rajoitettu.
Otettava huomioon sylinterien määrä.

Tuliseinän siirto:
- Ehdotus että JOS tuliseinän alkuperäistä sijaintia ei voi määrittää autosta,
tuliseinän tulisi sijaita maksimissaan 5cm tuulilasin alareunan takapuolella.

Akseliston siirto:
-Ehdotettu, että akselit etu/taka tulisi pysyä alkuperäisessä pyöräkoteloissa.
-Jo muutetut autot saadaan ajaa loppuun.

Luukut:
-Konepelti ja takaluukku oltava autossa paikoillaan lähtöön tultaessa, jos pelti puuttuu auto poistetaan viivalta.

 Roiskeläpät:
-Tarkennetaan sääntöihin niiden vaatimuksia. Riittävä koko ja jämäkkä materiaali. Ettei ne lepata niin kuin lattiamatoista tehdyt!

 
-Ajatus tekniikkasääntöjen muuttamisesta siten että jokamiesluokan kalusto ei sellaisenaan kävisi rokkiralliin.

Renkaat talvikisoissa:
-Ehdotettu että myyntiluokissa sallittaisiin talvikisoissa vain tieliikennelain mukaiset nastarenkaat.
-Syy: Koska kaikilla ei ole varaa hankkia kunnollisia piikkirenkaita. Saataisi enemmän kuskeja talvikisoihin koska olisi pienemmät rengaskulut.
-Aiheuttaisiko tämä vain enemmän hinauksia ja sitä kautta päivän venymistä, vaiko niin että ne penkassa olevat autot ei menisi niin syvälle sinne hankeen ja lähtisivät helposti kun vähän vaan työntämällä auttaisi?
Ehdotus: Menee romuralliksi, varoituksia tulee liikaa.

-Korin siisteys Superissa:
Autot siistimmiksi. Ei mitään näyttelyautoja vaadita mutta ruttukasat pois, ajakoot sitten niillä vaikka kardaani- tai vetariluokkaa.
Superihan on lajin "kuninkuusluokka" ja autotkin saisivat olla sen mukaisia. Kauden kuluessa tietenkin tulee vähän patinaa kylkiin mutta jos auto on jo ennen eka kisaa ihan pottusäkki niin se ei käy.

11.Kilpailunumerot
 -Ei muutoksia

12.Ajaminen
-Alkuerä lähdöt arpomalla.
-Vetari ja kardaaniluokat, eli ne jotka lähtevät kahdesta rivistä. Niissä sen vilppilähdön voisi kuitata ajamalla lisälenkin. Eturivistä lähtevä auto ei jäisi jumittamaan viivalle estäen takarivistä lähtevää, tai vastaavasti se että pitäisi
ajaa sinne radan reunaan päästääkseen muut edelle, ei tulisi kenellekään yllätyksenä että lähtösuoralla seisookin yllättäin auto radan reunassa mahdollisesti vielä ajolinjalla. Miettikääs vaikkapa Tammisaarta jossa
lähtösuoran vasemmassa reunassa seisoo auto paikallaan...
Joku tietenkin keksii että lähdempä heti kun stoppi poistuu tai punavalot syttyy ja heitän lisälenkin, tälläisessä tapauksessa lähtö keskeytettäisi, nostettaisi punaiset liput ja uusittaisi lähtö jolloin punaisenlipun aiheuttanut
kuljettaja ei pääse enää uusittavaan erään. Tämä punalippu ei lisää juurikaan lähtöön käytettävää aikaa, autothan ovat jo viivalla valmiina ja tuskin sitä edes tarvitsee käyttää kun seurauksena on poistaminen lähdöstä.
Ehdotus:
-Ennen 2 lippupistettä tulee jättäytyä joukon viimeiseksi jolloin on kuitannut vilppilähdon, joka luokkaan?

-Kierrosmäärät Superissa: (tietysti myös Lady ja Junnu)
Ehdotettu: että kuljettaja voisi ajaa vain yhtenä päivänä, valitkoon kumman tahansa, tai kuskit ilmoittautuvat viikonlopulle ja kone arpoo kummalle päivälle pääsee. Silloin kuskien määrä keskimäärin puolittuisi pvää kohden.
Tämä vain niissä kisoissa, joissa ei pystytä ajamaan riittävästi (vähintään 3) kierroksia.
-Lisälenkit Superissa: (tietysti myös Lady ja Junnu)
Ehdotettu: Myös vetareihin ja kardaaneihin.
Ehdotettu: Lisälenkit ajettavimmiksi. Ei mitään keiloista tehtyä pujottelurataa.
(tämä kyllä taitaa kuulua kilpailun järjestäjille)
Ehdotettu: Lisälenkkien rajaamiseen käytetyt esteet raskaammiksi, jotta niitä kunnioitetaan paremmin.

13.Sanktiot / tuomarilinja
Protestitilanteet:
-Koska kisoissa niiden videoiden katselu protestitilanteessa tuntuu olevan myrkkyä useille kilpailunjohtajille. Voitaisiko ottaa yksi ihminen ihan vartavasten niiden katsomista varten?
Hänen tehtävänä olisi protestitilanteessa katsoa rauhassa se video ja päättää että onko videosta nähtävissä kyseinen tilanne luotettavasti ja otetaanko ko. asiaa käsittelyyn. Protestimaksu nostettava korkeammaksi. Vähentäisi turhaa valittamista. Nykyinen on "niin halpa" että kannattaa mennä kokeilemaan jos vaikka sanktio peruttaisi.

-Protestin hinta 100€ ja pitää käsitellä asianmukaisesti. Vastapuolta pitää kuulla myös, ei tehdä päätöksiä toisen osapuolen videoitten perusteella jos vähänkin epäselvyyttä.

-Erässä 1 varoitus, niin sijoitus säilyy mutta varoitus pysyy loppupäivän alla, jos tulee toinen se on silloin ns. mustalippu ja kisat siltä päivältä ajettu. Jos törkeä päälle ajo tai vastaava niin siltä päivältä ajot ajettu kerrasta, oisko se parempi systeemi kuin nykyinen?

-Sanktioista tarkennettava kohta on 3 varoitusta saanneen kuljettajan hylky ja sitä kautta auton myyntivelvotteisuus, onko auto myyntivelvotteinen jos päässyt semeihin mutta tulee se kolmas varoitus?

-Sanktio lista puhtaaksi aina kauden alusta, pois lukien lippumiespestit.

14.Liput
-Keltaisen lipun sääntömuutos, seisova keltainen toisella kierroksella niin kuin oli 2018. Lisälenkki luokissa on epäselvää ajaako joku välin kiinni jos on jäljessä muita reilusti, lisälenkin jo käyneenä. Jäisi turhat sanktiot siltä osin saamatta. Tämä ei ole lippupisteille helppoa seurattavaa..


15.Autojen myyntihinta
- 2019 kesän aikana kuljettajilta pyydettiin ehdotusta auton hinnasta.
-Ääniä 141kpl, hylättyjä 5kpl, 1.9.19 Joutsassa lasketut äänet.
-650€ = 88kpl, 850€ = 11kpl, 700€ = 9kpl, 800€ = 8kpl, 600€ = 5kpl, 500€ = 4kpl, 750€ = 3kpl, 1000€ = 3kpl, 550€ = 2kpl, 250€ = 2kpl, 400€ = 1kpl
-Ehdotettu että arpojen jälleenmyynti kielletään.
-Arvat henkilökohtaisia
-Autokohtainen myynti/suojaus eli annetaan tarjous tietystä autosta (esim.V1 ) eli kisaan osallistunut saa antaa 3 tarjousta ja ei osallistunut yhden tämä auttaa autokantaa koska nyt suurin osa harrastajista on osto harrastajia ei tekijöitä.
-Arpoja myydään vain Rokkirallin kuljettajille, osto oikeus 1 vuosi.
-Vetareissa ja junnuissa ajetaan samalla autolla ja ajot ovat eri päivinä niin auto oisi myytävänä vasta jälkimmäisenä päivänä. Jos esim. lauantaina ajaa vetareissa ja pääsee semeihin mutta sunnuntaina junnuissa ei pääse B/A fin auto olisi kumminkin myytävänä koska edellisenä päivänä on semeihin ajettu.

-Ehdotus, pidetään myyntihinta 650€ kaudet 2020 ja 2021?
-2021 kesällä uusi kysely hinnasta?



16.Myyntitilanteessa saa autosta poistaa
- Ei muutoksia.

17.Katsastus
- Autojen korin kuntoon kiinnitettävä enemmän huomiota.
- Lattiat kuntoon.
- Superien siisteys.


18.Palkitseminen
- Sama kuin 2019
     Talvisarja:                     Kesäsarja:         
      -Superit 6                      -Superit 10
       -Kardaanit 8                 -Kardaanit 14
      -Vetarit 8                       -Vetarit 14
      -Leidit 6                        -Leidit 10
      -Junnut 6                       -Junnut 10
   
-Pistepörssiin muutos, yksi huonoin tulos jätetään pistelaskusta pois.
-Sarjapalkinnot, joku raha stipendi tai s-ryhmän lahjakortti 1-3sijoille tai 1-10(mutta silloin 1-3 summa kuitenkin isompi)

 

19.Muut asiat
-Mitä jos laitettaisiin säännölle vuoden siirtymäaika? Osahan on jo alkanut tehdä ensikaudelle uutta autoa jossa on ns. vanhan säännön rakenne.
-Sääntöehdotukset, jotka otetaan esille kokouksessa, pitäisi olla foorumilla koko vuoden kaikkien näkyvillä sitä mukaa kun niitä tulee...
-Miten foorumin äänestys toimii? Näkyykö siinä äänestäjän tiedot?

20.Kokouksen päättäminen


     
tallennettu

Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing
Tavikainen
Rokkiralli Ry Puheenjohtaja
Aluevalvoja
Konkari
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 1185


Profiili
« Vastaus #3 : 12.01.20 - klo:23:16 »

Paljon on asiaa mietittävänä siellä kokouksessa.

Käyn vielä läpi tuon asialistan että siellä on kaikki asiat mitä sinne piti laittaa ja lisään tarvittaessa 16.1 mennessä lisätyt asiat eri värillä.
tallennettu

Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing
Tavikainen
Rokkiralli Ry Puheenjohtaja
Aluevalvoja
Konkari
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 1185


Profiili
« Vastaus #4 : 13.02.20 - klo:21:14 »

Rokkiralli Ry                                             PÖYTÄKIRJA           

SÄÄNTÖKOKOUS

Aika                 26.01.2020 klo.15:00

Paikka          Ravintola Arvid, Erkontie 3, 16300 Orimattila


PÖYTÄKIRJA

1.Kokouksen avaus.
 Kokous avattu 15:20


2.Valitaan kokoukselle puheenjohtaja ja kaksi sihteeri.
 Pj. Jani Tavikainen ja siht. Sari Mäkilä ja Sanna Sillman

3.Valitaan pöytäkirjantarkastajat ja ääntenlaskijat 4 yhteensä.
Hannu Paajanen, Hannu Hietapohja. Joona Hämäläinen ja Sampsa Summanen

4.Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
- Kokous päätösvaltainen, ollut riittävän ajoissa foorumilla esillä.
Kuljettajia tarpeeksi paikalla.

5.Hyväksytään kokouksen työjärjestys.
- Työjärjestys hyväksytty.

6.Varikon yleinen turvallisuus.
-Kaikesta epäurheilijamaisesta käyttäytymisestä, kohdistuu se sitten toiseen kilpailijaan, huoltohenkilöstöön, yleisöön tai sitten toimitsijoihin, on ilmoitettava kilpailun järjestäjälle.

7.Kuljettaja.
-Yhdellä nimellä ajat koko kauden kaikissa luokissa, eli ei vaihdeta nimeä kesken kauden.

8.Osallistumismaksut kaudelle 2020
-Kausi 2020 Junnut 0 euroa muihin ei muutosta.
-Sarjamaksua ei oteta käyttöön.

9.Turvallisuus.
-Päätetty että niskatuki jää vapaaehtoiseksi edelleen.
-Tuplaoviputki myös vapaaehtoiseksi, saa laittaa jos haluaa.
-Kaudesta 2020 lähtien katsastukseen tulevat uudet autot, uretaani kielletään. Jos kats.kortti häviää ja joudut alkukatsastaa auton uuden niin silloin uretaania ei hyväksytä. Vanhoihin autoihin ei myöskään lisätä uretaania.
-Uusi rakennettu auto vanhalla katsastusnumerolla, uretaanin käyttö kielletty.

10.Autot
Penkin kiinnitys:
-Penkki tukevasti kiinni, ei määritellä erikseen vahvuuksia.

Pohjapanssarin kiinnitys:
-Pohjapanssari tulee kiinnittää hitsaamisen lisäksi pulteilla M10 vähintään 2 kpl. Kunnolla kiinnitetty ja jos ei pohjapanssari pysy kiinni niin sanktio tulee kun se irtoo ja jos todetaan ettei ole tehty pulttiliitoksia niin tulee myös sanktio.Eli tässä kuljettajan vastuu katsoa kunnollinen kiinnitys.

Bensatankit:
-Jos turvatankki autossa niin sen saa poistaa myyntitilaisuudessa.
-Turvatankki jos on autossa niin sen saa poistaa mutta sinne on laitettava säännönmukainen toimiva tankki kiinnikkeineen. Auton tulee olla siis ajokuntoinen. Jos tankki kuljettajan kanssa samassa tilassa niin se pitää olla koteloitu.
-Eli keulassa saa olla edelleenkin tankki.
-Umpinainen suojaputki jonka sisällä bensaputket kulkevat jos kuljettajan kanssa samassa tilassa.

Moottorin siirto:
-Vanhalla säännöllä mennään.

Tuliseinän siirto:
-Vanhalla säännöllä mennään.

Akseliston siirto:
- Vanhoilla säännöillä mennään.

Luukut:
-Jos konepeltiä/takaluukkua ei saada turvallisesti kiinni niin silloin parempi kun tullaan viivalle ilman konepeltiä/takaluukkua.
- Tukeva kiinnitys tulee olla.

 Roiskeläpät:
- Roiskeläpät riitävän jämäkkää materiaalia, ei saa lepattaa.Kesäkautta koskee ja vetävissä pyörissä.

Renkaat talvikisoissa:
- Ei muutoksia rengas sääntöihin.

-Korin siisteys Superissa:
-Superissa katsastusvastaavat voivat estää auton osallistumisen kilpailuun. Eli poistetaan säännöistä se että voi ajaa edes yhden kilpailun vaan jos ei riittävän siisti niin ei pääse edes yhteen kilpailuun.

11.Kilpailunumerot
 -Ei muutoksia

12.Ajaminen
-Alkuerä lähdöt arpomalla. Hylätty ehdotus ! Vanhoilla mennään.

Ehdotus:
-Ennen 2 lippupistettä tulee jättäytyä joukon viimeiseksi jolloin on kuitannut vilppilähdon, joka luokkaan?
- Vanhoilla säännöillä mennään. Eli ensimmäiseen mutkaan mennessä tulee päästää toiset ohi.

-Kierrosmäärät Superissa: (tietysti myös Lady ja Junnu)
Ehdotettu: että kuljettaja voisi ajaa vain yhtenä päivänä, valitkoon kumman tahansa, tai kuskit ilmoittautuvat viikonlopulle ja kone arpoo kummalle päivälle pääsee. Silloin kuskien määrä keskimäärin puolittuisi pvää kohden.
-Ehdotus hylätty !

Tämä vain niissä kisoissa, joissa ei pystytä ajamaan riittävästi (vähintään 3) kierroksia.
-Lisälenkit Superissa: (tietysti myös Lady ja Junnu)
Ehdotettu: Myös vetareihin ja kardaaneihin.Ei muutosta.
Ehdotettu: Lisälenkit ajettavimmiksi. Ei mitään keiloista tehtyä pujottelurataa.
(tämä kyllä taitaa kuulua kilpailun järjestäjille) Ei muutoksia.
Ehdotettu: Lisälenkkien rajaamiseen käytetyt esteet raskaammiksi, jotta niitä kunnioitetaan paremmin.Ei muutoksia.

-Safetycarin perässä harjoitukset yhden kierroksen jos ei harjoituksia pysty ajamaan normaalisti.


13.Sanktiot / tuomarilinja
Protestitilanteet:
-Protestin hinta 50€ ja pitää käsitellä asianmukaisesti. Vastapuolta pitää kuulla myös, ei tehdä päätöksiä toisen osapuolen videoitten perusteella jos vähänkin epäselvyyttä.

-Varoitukset pysyy ennallaan, lisälenkin sanktio muuttui.

-Lisälenkin paalin/keilaan/keppiin osuminen, pudottaa vain erän viimeiseksi.
-STOP-merkille pysähdytään AINA, oli erä keskeytetty/itse keskeytät.

-Sanktioista tarkennettava kohta on 3 varoitusta saaneen kuljettajan hylky ja sitä kautta auton myyntivelvotteisuus, onko auto myyntivelvotteinen jos päässyt semeihin mutta tulee se kolmas varoitus?
-Auto on myyntivelvotteinen AINA kun pääsee semifinaaliin. Vaikka menetät päivän pisteet niin silti auto myytävien listoilla.

-Sanktio lista puhtaaksi aina kauden alusta, pois lukien lippumiespestit.
-Pysytään vanhassa, ei muutosta.

14.Liput
-Keltaisen lipun sääntömuutos, seisova keltainen toisella kierroksella niin kuin oli 2018. Lisälenkki luokissa on epäselvää ajaako joku välin kiinni jos on jäljessä muita reilusti, lisälenkin jo käyneenä. Jäisi turhat sanktiot siltä osin saamatta. Tämä ei ole lippupisteille helppoa seurattavaa..
-AINA heiluva keltainen eli pysytyään vanhassa.


15.Autojen myyntihinta
- Auton myyntihinta 650 euroa.Jäädytetään hinta vuodelle 2020 ja 2021.
-2021 kesällä uusi kysely hinnasta toteutetaan samoin kun vuonna 2019 kesällä.

-Ehdotettu että arpojen jälleenmyynti kielletään. Tämä kielletään, arvat voi antaa mutta ei myydä.

-Arpoja myydään vain Rokkirallin kuljettajille, osto oikeus 1 vuosi. Näin tehtykin.

16.Myyntitilanteessa saa autosta poistaa
- Turvatankki jos on autossa niin sen saa poistaa mutta sinne on laitettava säännönmukainen toimiva tankki kiinnikkeineen. Auton tulee olla siis ajokuntoinen.
-Autoissa pitää olla toimivat ja ilmaa pitävät renkaat.



17.Katsastus
- Autojen korin kuntoon kiinnitettävä enemmän huomiota.
- Lattiat kuntoon.
- Superien siisteys.


18.Palkitseminen
- Sama kuin 2019
     Talvisarja:                     Kesäsarja:         
      -Superit 6                      -Superit 10
       -Kardaanit 8                 -Kardaanit 14
      -Vetarit 8                       -Vetarit 14
      -Leidit 6                        -Leidit 10
      -Junnut 6                       -Junnut 10

-Vanhoilla säännöillä mennään.

 19.Muut asiat
-Mitä jos laitettaisiin säännölle vuoden siirtymäaika? Osahan on jo alkanut tehdä ensikaudelle uutta autoa jossa on ns. vanhan säännön rakenne.
Uudet säännöt/muutokset otetaan heti käyttöön.
-Sääntöehdotukset, jotka otetaan esille kokouksessa, pitäisi olla foorumilla koko vuoden kaikkien näkyvillä sitä mukaa kun niitä tulee...
-Sääntökokousta ei pidetä automaattisesti joka vuosi.
-Miten foorumin äänestys toimii? Näkyykö siinä äänestäjän tiedot?
-Äänestys:mietitään miten jatkossa toimitaan


20.Kokouksen päättäminen
-Kokous päättynyt klo 17:30


tallennettu

Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry: