Superin kuskien palaveri?

Aloittaja Mici, 04.06.14 - klo:17:10

« edellinen - seuraava »

Mici

Jos Karstulassa on tarkotus pitää superin kuskien kesken palaveri niin kannataisko se pitää ennen kuljettajakokousta ja laittaa myös päivän aikatauluun?
Ehkä ajan ehkä en

Peetu

Ihan mielenkiinnosta mutta mitä asioita palaveri koskee?
S77

tellu

Superin kuljettajien kadonnutta asennetta kanssakilpailijoiden kunnioitusta kohtaan. Super-rock sääntö nro yksi "kosketuskielto". Superissa pätee sama sääntö kuin normi liikenteessä "auto pitää pystyä pysäyttämään tien näkyvällä osuudella vaarantamatta muiden tienkäyttäjien turvallisuutta".

Mici

Onko se sitten toi kisainfossa mainittu aika eli 8:50?
Ja ei kai tekis pahaa olla kilpailunjohtajan ja päätuomarin kuuntelemassa?
Ehkä ajan ehkä en

kapaleino

Lainaus käyttäjältä: Mici - 05.06.14 - klo:08:16
Onko se sitten toi kisainfossa mainittu aika eli 8:50?
Ja ei kai tekis pahaa olla kilpailunjohtajan ja päätuomarin kuuntelemassa?

Päätuomarina on aika vaikeaa vaikuttaa kuljettajien asenteeseen toisia kuljettajia kohtaan, asian on lähdettävä kuljettajista itsestään. Huolestuttavaa on lisääntynyt hylkyjen määrä ja niiden laatu. Tuomarina ei voi kilpailuissa tehdä muuta kun jakaa hylkyjä kuskeille, pataankaan ei teitä uskalla eikä pysty antamaan  8)

Omat terveiseni olen Tavikaiselle kertonut ja hän varmaan niitä teille palaverissa kertoo, olen itse Rovaniemellä ajamassa kilpaa.

MikkolaRacing

Kattellaan Karstulan kisan jälkeen paljonko tuli kilpailutilanteesta johtumattomia raatoja jonka jälkeen mietitään Hankasalmen kisaan osallistumista  ;)