Aikansa kutakin :(

Aloittaja tellu, 17.02.14 - klo:21:46

« edellinen - seuraava »

tellu

Aikansa kutakin sano pässi kun päätä leikattiin. Rapiat 12 vuotta sain olla ihanien harrastajien ympäröimänä ja naputella tiastoja ja tuloksia. Nyt on tullut kuitenkin aika sanoa kaikille ihanille lajin harrastajille heippa Olen vaan sellainen et joko olen täysillä mukana tai sit en ollenkaan, jos Saarijärvellä ajetaan olen paikalla mutta jos en niin se on sit siinä ja joku muu höpöttää jatkossa ja vääntää pisteitä ja tuloksia.

Kiitos olen saannut 12 ikimuistoista vuotta kanssanne t. Tellu

Jürgen

Jäämme kaipaamaan sinua...
Kuljettaja S48

juki

kiitokset tellulle!!!

sirppilä

No mitäs se Tellu nyt höpäjää.....??
KASAAN JA MYTTYYN, ROMUKS JA RYTTYYN!

Jukka Oksanen

Kiitokset Tellulle ja hyviä "eläkepäiviä"   :'( :'( :'(

Edi

Nähdään varikon puolella :)

Wenkula

Kiitos Team JARWENIN porukalta TELLULLE!!!

Olishan noita sun selostuksia kuunnellut jatkossakin, mutta niin kuin sanoit aikansa kutakin  :(

Ymmärrämme ja kunnioitamme päätöstäsi!!!

Mutta kiitos näistä vuosista!!!

Toivottavasti törmäämme varikolla!!!

Team JARWEN

Eikö tämäkään toimi PRKL!!!

tellu

Wenkula ja muut lajin harrastajat, ennen Saarijärven kisaaa listasin kaiken saamani palautteen ja samalla viikolla keskustelin "minulle tärkeeän" henkilön kanssa ja toivomus oli että jatkaisin ja kyllä se palaute oli niin koskettavaa että ainakin Joutsassa, Hankasalmella, Kouvolassa, Tammisaaressa ja Heinolassa olen läsnä ja muuallakin jos keepaa, eli pistepörssit ja tulokset tulee jatkossakin kait täältä.

Janne Mononen

Tellu kuule, olet Rokkirallin "mertsi" ! Kokemus kuuluttamiseen ja osaat tietää nuo numerot ja nimet jo vaik niit ei kerrotakkaan joka lähdön välillä! Kunnioitan ammattitaitoasi!!!

Wenkula

Eikö tämäkään toimi PRKL!!!

jiioo77

europotti ei osunu, mut olihan tälle aamulle näköjään hyviäkin uutisia.

hannespaukku

paukkuteam kiittää ja kumartaa syvään.uhkasin rokkiristeilyllä et jos Tellu ei oo hankasalmella kuuluttajana niin eimyöskään ajeta,ajetaa sit peeeekeeelee.

Jukka Oksanen

Joutsan kisan aikaan taas mökillä sauna lämpiää kun noin päätit =) No lämpiää se kyl muulloinkin.

Juki

tellu

Paukku oli sen verran hyvä kisa etten viitti ottaa vastuuta Hankasalmen kisan peruuntumisesta  :P

Hullumpi

Hyvä Tellu, risteilyllähän sovittiin että tammisaareen ainakin kuuluttamaan  ;D
Ja nyt homma jatkuu, Kiitos siitä ;)