Onkohan aika sanoa hei!!!

Aloittaja tellu, 27.10.13 - klo:00:06

« edellinen - seuraava »

tellu

Olen vääntänyt vuodesta 2002 mukana tässä paletissa ja tunnen antaneeni kaiken.  Jotenkin minusta vaan tuntuu että olen turhan vanha tähän ja nuoremmilla olis paljon enemmän annettavaa lajille. Huomenna rahtaan itseni Ahvenistolle ja teen sen mitä olen tehnyt jo pitkään, mutta sen pidemmälle en lupaa yhtään mitään. Tää ei mitenkään johdu lajin harrastajista, vaan ihan puhtaasti siitä että mulla tärähtää kohta mittartiin 57v. ja jo lajinkin kehitykselle olis positiivista et äänessä olis joku muutaman vuosikymmenen nuorempi.

Turtana

Vaikka rokkiralli topikkiin tää meneekin, niin ei se romuralli ainekaan nuoremmalla selostajalla parane. Oot kuitenki se tuttu ja turvallinen lajimme ääni ! Henkilökohtasesti ainekin toivon vielä kuulevani jatkossakin sun äänen lajimme parissa.  

Joten tuohon sun "kysymykseen" vastaus on: Ei vielä!

Ja siis jokatapauksessa SUURI HATUNNOSTO sulle, että oot näissä kilpailuissa jaksanut höpistä meille, teille ja eriteille !

Mici

Tellu hei, toki pitää kuunnella itseänsä ja omia haluja.
Kuitenkin näin harrastajan näkökulmasta haluan kertoa sinulle pari asiaa.
-Ei se aina parane nuoremmilla tekijöillä vaan sopiva sekoitus oppivaa porukkaa ja konkarien kokemusta
-Kuulutuksesi ovat aivan fantastisia koska tunnet lajin historiaa ja aiempien vuosien/kisojen tapahtumia jota nuoremmat ei voi korvata
-Tuot oman lisäsi varikolle kun käyt ohimennen vaihtamassa muutaman sanan "kilpaväen" kanssa

Mutta kaikesta huolimatta toki päätös on sinun ja nämä mielipiteet on minun, listaa olisi voinut jatkaa vaikka kuinka mutta miks kirjottaisin pitkän ja tylsän luettavan jota kukaan ei jaksa loppuun asti lukea.
Itse kuitenkin toivoisin sinun jatkavan vielä.
Ehkä ajan ehkä en

Jami

Kyllä Se vaan on niin että tellu on rokki/romurallin Antero Mertaranta, oli päätöksesi mikä vaan niin kiitos loistavista kuulutuksista, hyvästä huumorista ja kaikesta muusta mitä oot lajien eteen tehnyt! T: K75 Jami Kinnunen
Rokkirallia Vuodesta 2007 lähtien.

RK-Racing Team

Gamala

:-* Aina voi huilata ja tehdä silloin kun jaksaa ja huvittaa. Minun mielestä kanssa voisi porukka alkaa sieltä varikolta tulee mukaan kisa järjestelyihin. Vuodesta toiseen samat ihmiset tekee talkoilla hommia. Lipulla ollaan vaan jos on saanut kilpailu sanktiota. Mutta Tellu kiitos sinulle aivan viihdyttävästä monesta vuodesta. sinua on ollut ilo kuunnella ja nauraa <3

tellu

Joo homma on kivaa ja kaiki hyviä ystäviä ei siinä mitään, mutta jotenkin kesät ja syksyt vaan menee liian vauhdikkaasti. Joka kolmas vkl rokkirallia ja väliin Romuralleja et ei siinä kauheesti jää vapaita viikonloppuja kesästä nautimiseen. No katotaan nyt mitä pari kuukautta huilia tekee nja löytyykö se tekemisen into uudelleen.