Mirtsu sanoo näkemiin

Aloittaja sirppilä, 18.10.13 - klo:19:09

« edellinen - seuraava »

waz2010

Vaikka olemme pojan kanssa kovin harvoin päässeet kisamaan, on ajatuskin siitä ettei mirtsu olisikaan enää viivalla, todella ankea. Se mitä olen ehtinyt seurata, hoidat homman tyylillä ja taidolla. Toivon tosissani, että ensi kevään koittaessa palaisit kuitenkin edelleen viivalle. Olisi uskoakseni ihan terveellistä, että valittajat kävisivät itsekin, edes kerran koittamassa siellä viivalla .. Pätee myös ratatuomarien hommaan. Tsemppiä mirtsu!

Gamala

Tässä miettinyt kanssa asioita. 2005v lajiin pariin tulleena kisojen motto oli että hauskaa halvalla. Miten musta on alkanut tuntuu että halvalla ilman hauskuutta on toden tuntusempaa. Hampaat irvessä ja totisesti mennään verenmaku suussa myös varikolla. On kaukana siitä mistä tämä laji on lähtöisin hauskan pidosta. Ja ymmärrän oikeesti kisataan mutta kisataanko radalla vai radan ulkopuolella on vissiin hämärtynyt. Silloin kun tulin lajiin mukaan niin mulle sanottiin että radalla kilpaillaan ja varikolla ollaan yhtä isoo perhettä ja pidetään hauskaa. Silloin jos joku törmäs toiseen tai tuupas pihalle mentii rehellisesti toisen luo pyytää anteeksi ja kohta sille naurettiin. Mutta nyt se on mennyt ihan kummalliseksi kyräilyksi. Hel*etti missä on tämä porukan yhteishenki kysyn minä vaan? mitäs jos ensi vuodelle vähän höllättäis niitä korsetteja ja otetaan uusi ilme naamalle. Miksi olemme kisaamassa ja rokkiralli porukoissa?
mun vastaus on ainakin koska tykkään ajaa ja nähdä ihania ihmisiä joihin olen 8vuoden aikana tutustunut ja saanut yhden suuren hervottoman hauska perheen ympärilleni. Hyviä ihmisiä ei ole ikinä liikaa.

Ja ne jotka vetää veren maku suussa niin käykää kokeilee oikeasti se ratatyö mitä se on?
Kyllä tuollaisten narisioiden vuoksi on mennyt maku olla mukana tekemässä teille hyvää kisaa. Koittakaa oikeasti alkaa arvostaa niitä ketkä siellä on tekemässä kisaa meinaan tuolla käytöksellä vapaa-ehtoiset alkaa olee vähissä ja kisat loppuu hyvin äkkiä.