Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
03.06.20 - klo:05:03
 
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Säännöt kaudelle 2010  (Luettu 12692 kertaa)
Sulo
Vieras
« Vastaus #15 : 14.11.09 - klo:19:00 »

Noinhan on saanut aina tehdä???    Järkyttynyt
tallennettu
hape.s
Kuskit
Tulokas
*
Poissa Poissa

Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #16 : 14.11.09 - klo:19:35 »

Tuota janin vastausta hipoen niin kaikkeahan saa tehdä mitä sääntö ei kiellä mutta kuitenkin se on aika vähäinen määrä kuskeja ketkä tekee oman turvallisuuden lisäämiseksi mitään ylimääräistä kun ei tarvi. Eli siis ehkä se verkko ikkunaan pitäis jo todellakin kirjata sinne sääntöihinkin???
tallennettu
Jürgen
Rokkiralli ry kuljettajien edustaja 2019
Hallitus
Konkari
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 912


Profiili
« Vastaus #17 : 14.11.09 - klo:19:42 »

Se verkko ikkunaan ei tosiaan olis pahitteeksi mutta senhän saa laittaa...

Todettakoon että mulla on kaikissa tekemissäni autoissa ollut verkko ikkunassa ja ex-komeeta lukuunottamatta superin sääntöjen mukaiset kaaret...ja ihan vapaaehtoisesti ne laittanut.
tallennettu

Kuljettaja S16 ja V151  kaudella 2019
jone y
Täysjäsen
***
Poissa Poissa

Viestejä: 153


Profiili
« Vastaus #18 : 14.11.09 - klo:20:41 »

kyll täytyy myöntää et jurgen kyllä osaa tehdä korit hyvin on muuten ollut yks sun tekemä auto ja oli todella hyvin tehty.
tallennettu
Jürgen
Rokkiralli ry kuljettajien edustaja 2019
Hallitus
Konkari
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 912


Profiili
« Vastaus #19 : 14.11.09 - klo:21:18 »

Prkl...kun viittis koneellekin vielä jotain tehdä että sais kulkemaan  Surullinen  kun taidan olla ainoa joka ajaa vakiolla 1,6 kaasutinmoottorisella autolla  Vihainen

tallennettu

Kuljettaja S16 ja V151  kaudella 2019
Mikko
Kuskit
Tulokas
*
Poissa Poissa

Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #20 : 15.11.09 - klo:17:29 »

Prkl...kun viittis koneellekin vielä jotain tehdä että sais kulkemaan  Surullinen  kun taidan olla ainoa joka ajaa vakiolla 1,6 kaasutinmoottorisella autolla  Vihainen


ite ajanu tällä kaudella 1,5 kaasari koneella lähes koko kauden.. Cool
tallennettu

RyssänRinne Reisinki
Jürgen
Rokkiralli ry kuljettajien edustaja 2019
Hallitus
Konkari
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 912


Profiili
« Vastaus #21 : 15.11.09 - klo:19:36 »

Prkl...kun viittis koneellekin vielä jotain tehdä että sais kulkemaan  Surullinen  kun taidan olla ainoa joka ajaa vakiolla 1,6 kaasutinmoottorisella autolla  Vihainen


ite ajanu tällä kaudella 1,5 kaasari koneella lähes koko kauden.. Cool

Vakiolla  Huh

No tää on mennyt ihan off topociksi joten palataampaas takaisin alkuperäiseen aiheeseen  Pyörittää silmiään

« Viimeksi muokattu: 15.11.09 - klo:19:44 kirjoittanut Jürgen » tallennettu

Kuljettaja S16 ja V151  kaudella 2019
j29
Vieras
« Vastaus #22 : 23.11.09 - klo:16:26 »

Oisko mitään ideaa laittaa siihen kuskin oven verhoilun tilalle jotain peltiä tai alumiini levyä  jos ovesta on otettu alkuperäinen varhoilu pois? Poistais vaa sen pienen vaaran että mahdollisen kaadon sattuessa ei menis käsi sinne oven sisä ja ulkopellin välii ja repesi kättä verille.
tallennettu
Poski
Kuskit
Tulokas
*
Poissa Poissa

Viestejä: 41



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 23.11.09 - klo:17:21 »

Ja kyllä se on kuskeita kiinni mitä sielä kypärän sisällä liikkuu... jos vähän antaa periksi jos kaveri on edellä niin ei ala työntää sieltä takakulmista per*eestä jne kaveria ulos.... Ja perään ajohan on hylyn arvoinen teko ja silti sitä tehdään ja kun saadaan hylky niin naama on norsun Veellä. Että jos kuskit itse siistisi ajo tyyliään niin olisi hauskempi harrastaa.... Ja autot kestäisi kauemmin kuin pari kisaa. Vahinkoja sattuu mutta ei mene läpi jos vahinkoja alkaa ole monta kisaa peräkkäin. 


Tuon työntöjutun josta aina riittää keskustelua voisi saada vähemmälle siten,että se kuuluisa karjarauta määrättäisiin tietyn vahvuiseksi(esim huonekaluputki keulaan aisojen väliin.)Siinä ei tulisi mieleen tökkiä hirveesti kun tietää et syyläri menee aikaisempaa helpommin hajalle.Tosin kortin kääntöpuoli on että auto huomattavasti haavoittuvampi ulosajossa/muussa kontaktitilanteessa.
tallennettu

Kohta näkyy ranskiksia taas radalla......ja vetareita...
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry: