Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
01.04.20 - klo:19:26

Sivuja: [1] 2   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reilua porukkaa ??  (Luettu 12051 kertaa)
kapaleino
Vieras
« : 26.09.12 - klo:20:47 »

Että tälläinen tapaus ei jokkiksessakaan kauhean tarkka katsastus ole kun saa olla hitsattu pää kaari tai sitten on helvetin hyvin hiottu ja peitelty / petetty katsastus miehiä  ?

http://vikkeracing.pictures.fi/#/kuvat/Jokkis/2012/Karstulan+Autokatsastus+JM/klanakjmvarikko-67.jpg
tallennettu
kuppe
Tulokas
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 27.09.12 - klo:19:15 »

Ei mulle tuo kuva kerro mitään...
Mutta 15 vuotta katsastajana toimineena voin sanoa että kaaret tarkastetaan joka kerta, täytyy olla täydellä hitsisaumalla ja vähintäänkin kohtuullisella jäljellä.
Tai näin ainakin Savon suunnalla...
tallennettu
kapaleino
Vieras
« Vastaus #2 : 27.09.12 - klo:19:47 »

Pääkaari vedetty rälläkällä poikki ja sen jälkeen hitsattu kiinni uudelleen ja tietääkseni jokkiksessa ei saa olla pää kaaressa jatkos saumoja ?
tallennettu
kuppe
Tulokas
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 27.09.12 - klo:20:10 »

Kyllä se oltava yhtenäinen, aika paha virhe katsuriltakin kun on päässyt ohi.
tallennettu
kapaleino
Vieras
« Vastaus #4 : 27.09.12 - klo:20:42 »

Niin ja auton runkonumero on minun ivecon hanskalokerossa auton alku peräisen AKK:n katsastus kortin välissä, ettei nyt vaan olis mennyt jonkun papan helmen runkonumero käyttöön Huh  Sen takia leikkasin runkonumeron pois kun kori oli mielestäni niin huono jokkikseen ja ajattelin että auto pysyisi rokkirallissa kun minä otin jo 650€ turpaan kun olin auton aikoinaan täydellä rahalla jokkis kisoista ostanut mutta ei näköjään auttanut.
Taidan hieman kysellä AKK:sta kenen katsastus kortilla autolla on oikeasti ajettu.
tallennettu
hape.s
Kuskit
Tulokas
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 28.09.12 - klo:18:39 »

Ettet nyt Kari olis vaa vähän katkera!
tallennettu
jone y
Täysjäsen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 28.09.12 - klo:20:04 »

kyllä mun mielestä kannatee ottaa selvää akk jos on tehty laittomuuksia kuka on kortin tilannut,ja taitaa tulla kovat sanktiot
tallennettu
timi
Kuskit
Jäsen
*
Poissa Poissa

devil racers

Profiili
« Vastaus #7 : 28.09.12 - klo:22:10 »

Virnistää eiks se nyt oo ihan selvää että kaikki jokkis ja vanhat ralliautot on alkuperäisellä korilla ja rungonnumerolla. ne vaan suoristuu ihme pakellilla aina kaadon jälkeen  Järkyttynyt
tallennettu
volvo1
Tulokas
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 02.10.12 - klo:22:00 »

voihan katsastuskortin tilata uuden jos entinen on hukassa tai auto on ollut poissa jokkis käytöstä mutta tämä tapaus on vähän eri asia jos joku ei anna katsatuskortia muutakun viissatasella ja ovat kuulemma vaihtaneet pääkaaren autosahan ei ole runkonumeroa kun joku on leikannut sen pois
tallennettu
jone y
Täysjäsen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 03.10.12 - klo:10:44 »

juu kyllähän akk sta saa uuden kortin tilattua helposti.mut nyt on vain mun mielestä kysymys ett no millä runkonumerolla eihän noita saa ite keksiä ja laittaa ja vähemmän lailista on käyttää toisen auton runko numeroa Cool
tallennettu
volvo1
Tulokas
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 03.10.12 - klo:11:33 »

mun mielestä asia on niin että jos rakennat auton jossa runkonumero on pohjassa ja ruostunut pois niin silloin saa itse keksiä numeron akk hyväksynnällä olettasin että se ois näin itselläni on auto tekeillä mistä puutuu paperit ja runkonumero
tallennettu
jone y
Täysjäsen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 03.10.12 - klo:14:13 »

no katos kun lukee sääntökirjaa sieltä löytyi Valmistenumeron on oltava alkuperäinen tai katsastuspäällikön
valvonnassa uudelleen meistetty, jolloin
siitä tehdään merkintä katsastuskorttiin.mut suositelisin vielä kysäiseen pirun pääkallo paikalta ettei tuu yllätyksii
tallennettu
Jürgen
Rokkiralli ry kuljettajien edustaja 2019
Hallitus
Konkari
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 03.10.12 - klo:14:43 »

Jos se valmistenumero on alkuperäinen mutta kori on vaihdettu   Järkyttynyt
tallennettu

Kuljettaja S16 ja V151  kaudella 2019
sauli
Vieras
« Vastaus #13 : 03.10.12 - klo:17:35 »

jokkikseen saat katsastuskortin auton tiedoilla, merkki, malli jne.. ja keksityllä valm.numerolla jotkut käyttävät esim. syntymäpäiväänsä. 021012 tyyliin.
Elikä mitään tavatonta tuo tapaus ei ole. Jos sulla on kaksi volvoa voisi aatella että hommaa yhden kortin, meistää molempiin samat numerot ja hups sulla on kaksi kilpuria.
Jos käy niin että evo1 menee kaupan, niin menee talliin lyö pari numeroo/kirjainta eteen tai taakse ja anoo uuden kortin  evo2:lle. Mielestäni ketään ei ole petetty vaan on tehty harrastaminen itselle vähän helpommaksi.
tallennettu
kapaleino
Vieras
« Vastaus #14 : 03.10.12 - klo:18:53 »

Se meikäläisen auton episodi on vaan sellainen, että jos minä hylkään auton jokkiksesta kun kori oli mielestäni jo niin huono jonka takia siitä runkonumeron poistin kun se ei ole rokkirallissa kielletty ja tein pääkaareen muutoksen ettei enään kelpaisi jokkikseen ja myös sitä kautta otin 700 € turpaan hinnassa.
Muuten ei asia ottaisi pattiin jos auto olisi yhä edelleen rokki ralli käytössä. Mutta tuo per*eily mitä sille on nyt tehty ja jopa soitettu minulle ja vittuiltu niin se ottaa sen verran koteloon et aion ottaa AKK:hon yhteyttä asiasta.
tallennettu
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: