Jokkiksessa tapahtuu taas...

Aloittaja Hauhau Kukko, 05.10.09 - klo:18:46

« edellinen - seuraava »

Hauhau Kukko

Siellä on taas myllerrys käynnissä uusien ajovarustesääntöjen takia...
Käykääpä lukemassa viestiketjua.
Taidetaan kohta saada joukkoryntäys Rokkiralliin...
http://www.jokkis.net/phpBB2/viewtopic.php?t=2905&postdays=0&postorder=asc&start=0
Jos ranteet loppuu,paras siirtyä katsomoon...

Edi

Tulenkestävät kalsarit X'D Haha haa haa.   Itse kastelen aina ennen lähtöä kalsarit bensalla.

jiioo77

no nytkö ne jo miettii rokkiin uutta luokkaa ;D ;D ;D

AP

Tässäpä pulma?? Pitäisikö vähän "mainostaa" meidän maalaisjärkilajia  :D Kyllähän meille harrastajia mahtuu lisääkin....

Walley

Swoop

Mä NIIN haluan tulenkestävät kalsarit, ihan siviilikäyttöön. Oispa aika päheetä!!!!
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

tero84

Jos toi noiden uuden luokan perustaminen rokkiralliin tarkoittaa sitä että haluaisivat ne takamoottori pommit vielä viivalle rokkirallissa niin ovat kyllä taas menossa per*e edellä puuhun kun ei ne korit siitä yhtään vahvene vaikka ne sallittaisi rokkiralliin.

Norrena

Vähän luulen, että eipä tuo jokkisturvallisuus parane FIA kalsareita käyttämällä. Ehkä saattaisi löytyä jotain mietittävää noista 60-luvun takamoottoripurkeista, jotka ampaisee 0-100 km/h 5 sekunnissa. Tai eihän se kiihtyvyys mikään ongelma ole, vaan se äkkipysäys, kun törmää johonkin tollaisilla säilykepurkeilla. 

Gamala

;D No uusia tulokkaita ja johan sielä lupailtiin ratoja pohjoisen suuntaan :D ei kun lappii kohde.

Jürgen

Lainaus käyttäjältä: Gamala - 06.10.09 - klo:13:58
;D No uusia tulokkaita ja johan sielä lupailtiin ratoja pohjoisen suuntaan :D ei kun lappii kohde.

Kesäksi MidNight RokkiRallia jossain tunturin laella, yöttömässä yössä nii vedettäis että porotkin pelästyis  ;D
Kuljettaja S48

jiioo77

ei nyt varsinaisesti liity tähän mutta ralli.netissä on kans hieman juttua rokkirallista ::)
gt corollassa siitetyt ja bensalla kastetut todelliset moottoriurheilijat pohtii rokkirallia

Tomppa

Samaa porua on jokkiksen puolella ollu aina, aikasemmin vaan ei ole ollut vaihtoehtoa jos haluaa jatkaa ajelua kohtuuhintassilla ja itse rakenneltavilla autoilla.
On sitä akk:sta irtaantumista kanssa ollut pitkään ajatuksia, mut kai jokkispiirit on niin hujan hajan ettei yhteistä säveltä löytyis  ::)

No nythän tilanne on ihan toinen, kiitos Sheikin tekemän ison työn. Tätä se akk varmaan aikanaan pelkäsikin kun yritti pitää jotenkin itsellään oikeuden "järjestää" (=rahastaa) tän tyyppisiä kisoja.

Nähtäväksi jää miten paljon alkaa harrastajia lopulta siirtymään tänne puolelle, mutta mun mielestä tervetulleita ovat. Ja sen verran tuttuja on tuolla ralli ja jokkispuolella että kiinnostus on viimesen vuoden aikana lisääntyny aika paljon. Asiaan on varmaan myös vaikuttanu eräiden vanhojen jokkisukkojen positiivinen suhtautuminen hommaan.

Toi tuupparihomma nyt on siinä tilassa, että sen verran monesta suunnasta niitä ollaan jokatapauksessa jättämässä historiaan ettei niitä kauaa enää ajateta. Eikä niitä varmaan kukaan tänne halua ;D

Toivottavasti rokkia jatketaan suurinpiirtein nyky systeemillä, meillä taas talven aikana koputellaan kalustoa valmiiks ensvuodelle mutta kyllä muutama jokkiskisakin käydään ajamassa niillä tuuppareilla ihan vaan piruuttaan ja kun niitä on pihalla :D
Jos pohjanmaalle ajamaan päästää on se plussaa, radat ainakin on kestänny yleensä hyvin.

alikoski

kopsasin tuolta ketjusta yhden pätkän-------------->

Kyllä minulla on melko vahva epäilys siitä, että AKK:n pomot vähintääkin omistaa varustevalmistajien osakkeita, jos ei nyt sitten suoraan saakkaan jotain provisiota valmistajilta keksiessään näitä sääntöjä. Onhan näissä "halpa-lajeissa" jo nyt kaksi luokkaa: jokkis ja rokkiralli. TOsin rokkirallia ajetaan vain etelässä, ja ei taida saada olla tuuppareita ollenkaan. Mutta jos rokkiralli laajenis pohjoisempaa ja tuupparit ja viritykset sallittais "perinteseen jokkistapaan", varmasti ainakin itse ajaisin rokkia.

Nimittäin jos AKK:n alaisia luokkia olis molemmat, niin kyllä siellä HANS-tuet pitäis ollä sielläki......

jone y

mitä itse kuulut pohjoisesta huhuja siellä kanss olisi paljon halukaita rokkiralliin tulioita

tellu

Tähän saat odottaa vastauksia hetken aikaa, mutta tunnustettakoon et melkoisesta fuusiosta neuvotellaan, mut älä kerro muille.