Katsastuskortti

Aloittaja HarriPekka, 05.09.09 - klo:15:50

« edellinen - seuraava »

HarriPekka

Tuli tuolta Hankasalmelta otettua ajolähtö kotiin, niin unohdin noutaa katsastuskorttini kilpailutoimistosta! Mitenkähän voin sen saada käsiini? Meinasin tulla tuonne Tammisaareen taas kokeilemaan onneani. Vai täytänkö uuden lapun ja katsastutan auton sitten uudelleen?

Jürgen

Kyllä se kortti pitäisi olla siellä kilpailutoimiston tytöillä mukana. Käyt sieltä kilpalutoimistosta Tammisaaressa hakemassa sen kortin ja menet sitten katsastamaan sen auton. Tammisaaressahan kaikki autot katsastetaan joten tarvit sen katsastuskortin. Jos katsastusta ei olisi niin siellähän se kilpailutoimistossa olisi jo valmiina.
Kuljettaja S48

NinnuL1

Tsot tsot Jylppy!
Tarkoitus on, että JOKAINEN HAKEE KISAN JÄLKEEN oman korttinsa! Ei niin, että toimiston tytöt kantaa kortteja mukana  ???

HarriPekan auto säästynee, koska Jossu saattaa olla hellämielinen "tulokkaalle"
Jossuhan on luvannut ajaa romurallia niillä autoilla, joiden kortti on noutamatta  ;D

Eiköhän se toimistosta löydy se kortti, olet sentään heti huomannut, että kortti jäi. Toiset ei "muista" ennenku seuraavassa kisassa  :D

"Kivet ovat kertoneet, ettei niitä kuunnella tarpeeksi"

Ladymestari 2004, 2005, 2009, 2010

Jokaisessa kilpurissa on "ripaus" Volvoa

Jürgen

Juu juu...enhän minä sitä tarkoittanut että kortit jätetään kilpailutoimiston hoitoon. Lähinnä vaan ettei sitä autoa tarvii uudelleen alkukatsastaa sen takia että se kortti nyt vaan on sattunut unohtumaan edellisellä kerralla sinne toimistoon.
Tietysti ne unohtuneet kortit voisi vaikka myydä eniten tarjoaville  :P
Kuljettaja S48

Jossu

Joo kyllä mulla jo on noita romuralli aihioita pilvin pimein varsinkin etuvetoluokkaan  ;D

Katsastus korttisi löytyy kilpailutoimistosta aamulla, sinne vaan rohkeasti kyselemään, ei me kovin kovaa purra vaikka kortti sinne jäikin. Olethan vasta alottelemassa harrastusta niin pistetään jännityksen piikkiin.
Mutta ihan oikeasti ne kortit tuodaan aamulla ja haetaan pois lähtiessä.
Koska nyt minulla on niille ihan eri tavalla aikaa niin sankitioitakin alkaa tippumaan, niitä EI ole tarkkoitettu mun säilytettäväksi!
Koska kun joku ostaa joltakin auton joka on ostannut sen joltakin ja kukaan ei tiedä kenen se on alunperin ollut niin munko se pitäisi tietää...
jotain corolloita on katsattettu useampia kymmeniä ja laatikostakin niitä löytyy varmasti yli kymmenen, niin aika arpapeliksi menee löytää oikea kortti ja kats numero. Saati sitten kun kuskit eivät edes omia numeroitaan muista....

Jossu

Kupponen kahvii toimii aina...
(kax sokerii ja maitoo)

Jürgen

noh...muistitkos tällä kertaa ottaa sen mukaan kun läksit kotiin?
Kuljettaja S48

AlanMirri

Ja hyvää kahvia olikin, kiitos :)