Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
23.02.20 - klo:04:05

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rokkirallijuttu Keski-Suomalainen lehdessä  (Luettu 3896 kertaa)
Norrena
Kuskit
Jäsen
*
Poissa Poissa

Profiili
« : 29.10.11 - klo:17:54 »

Tämän lauantain Keski-Suomalainen lehdessä oli iso juttu Joutsan seudun ajoharjoitteluradasta ja jutussa tuotiin hyvin esiin rokkirallia. Alla suurennettuna kappale, jossa puhutaan rokkirallista.

Hyvää mainosta. Lehdellä on noin 170000 lukijaa...   

tallennettu

Tavikainen
Rokkiralli Ry Puheenjohtaja
Hallitus
Konkari
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 27.11.11 - klo:12:53 »

Ihan hyvää mainosta lajille, täytyis vaan saada lukea juttu itse ensin ennen kuin se julkaistaan.
Tuossakin jutussa toimittaja on käsittänyt / kirjoittanut vähän väärin, mitä sille vastasin kysymyksiin.
tallennettu

Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing
Jallu Paukku
Kuskit
Jäsen
*
Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27.11.11 - klo:16:21 »

Minä en ole koskaan antanut julkaista yhtään juttua ilman, että luen ennakkoon. Eikä yksikään toimittaja ole asian suhteen kakistelut ollenkaan. Nätisti vain pyytää niin yleensä homma toimii OK
tallennettu

Motorsport kuumeessa jo vuodesta 1980
Tappari
Kuskit
Seniori
*
Poissa Poissa

Romu-ukko romuna

Profiili
« Vastaus #3 : 27.11.11 - klo:17:28 »

Rokkirallin osalta pääasia mielestäni on, että puhutaan ja kirjoitetaan. Mielestäni rokkiralli tarvii edelleen julkisuutta, ei tietysti negatiivistä, mutta pääasia, että pääsee otsikoihin niin saa uusia harrastajia (vaikka kaikki "vanhat" harrastajat ei niitäkään haluakaan). Ko. juttua en ole lukenut, koska ei kiinnosta. Positiivistä mieltä vaan ja toivottavasti tulee hyviä juttuja tulevaisuudessakin vaikka ei ihan 100%:sti asiasisältö olisikaan oikein!
tallennettu

Norrena
Kuskit
Jäsen
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 27.11.11 - klo:17:30 »

Ihan hyvää mainosta lajille, täytyis vaan saada lukea juttu itse ensin ennen kuin se julkaistaan.
Tuossakin jutussa toimittaja on käsittänyt / kirjoittanut vähän väärin, mitä sille vastasin kysymyksiin.

Pari haastattelua olen itsekin antanut ja onhan niihin pikkuvirheitä tullut. Mutten ole pahoittanut mieltä, koska julkaistut jutut on kuitenkin kirjoitettu positiivisessa hengessä, eikä niitä pikkuvirheitä suuri yleisö kuitenkaan edes huomaa.  
Kyllähän ne toimittajat antaa tarkastaa tekstin, jos pyytää.
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: