Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
20.09.20 - klo:17:04

Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuivaniemeen lähtijät?  (Luettu 13418 kertaa)
piruetti
Täysjäsen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 16.06.11 - klo:20:53 »

Menossa mukana myös Piruetti.
tallennettu

en se mä ollu, ja sitäpaitsi se oli vahinko....
vannika
Kuskit
Tulokas
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 16.06.11 - klo:22:38 »

Tulossa ois yks vetarin romu, jokohan tähän kisaan saadaan niitä pohjoisen kuskeja kun viime vuonna ei montaa näkynyt, nyt on ainakin aikaa ollut rakentaa niitä kilpureita. Vai pelottaako niitä meidän rokkikansan kovat kilpurit... Näyttää kieltä
tallennettu
Black Pete
Hallitus
Täysjäsen
Poissa Poissa

K 16 S 47

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 17.06.11 - klo:07:56 »

Kyllä tullaan jos saadaan kalusto kuntoon  Näyttää kieltä
tallennettu

Rämä Racing
313
Tulokas
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 17.06.11 - klo:15:42 »

Järvelästä yks kardaani ois tulossa.
tallennettu
sirppilä
Kuskit
Täysjäsen
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 18.06.11 - klo:18:10 »

Meiltä tulee ajamaan VAIN yksi, koska mulla ei ole autoa, eikä Sirppi päästä mua härkänsä sarviin  Itkee E P Ä R E I L U A!!!!!!!
-m-
tallennettu

KASAAN JA MYTTYYN, ROMUKS JA RYTTYYN!
Tom Speedo
Vieras
« Vastaus #20 : 28.06.11 - klo:22:02 »

Laitetaanpas tämä tänne kun ei voi tuonne ilmoitustaululle kirjoittaa. Teen pienen muutosehdotuksen superin ajokaavioon.
Eli lisättäisiin sinne A-finaalin lisäksi myös B-finaali jolloin tulos saataisiin 9 parhaalle seuraavalla tavalla.
Semeihin asti kuten nyt kaavioon kirjoitettu, eli semejä 3 kpl joissa jokaisessa 6 autoa, eli yhteensä 18 kuskia mukana semeissä.
Semeistä voittaja menisi A-fin ja kakkonen menisi B-fin ja loput 3-6 sijoittuneet zemppiin. Semijen jälkeen olisi siis jo 3 A-fin paikkaa sekä 3-B fin paikkaa jaettu ja zempeissä olisi jäljellä 12 kuskia. He ajaisivat 3 kpl 4 auton lähtöä, joista siis aina voittaja jatkaisi B-finaaliin ja näin tulisi täysi 6 auton lähtö B-finaaliin. B-finaalista sitten nousisi 3 parasta A-finaaliin jolloin myös A-finaali olisi täysi 6 auton lähtö, ja tulos olisi saatu kuitenkin 9 autolle. Nyky kaaviossa tulos tulee vain 6 kuskille, vaikka osallistujia on kuitenkin supereissa 24. Tällä systeemillä tulisi vain tuo B-fin lähtö lisää ajokaavioon ja senhän voisi sijoittaa lähtöjen 39 ja 40 väliin, eli supereiden B-fin olisi ensimmäinen B-finaali kaikista luokista.
Esimerkiksi vetareissa on osallistujia 17 ja heille kuitenkin tulos saadaan 12 parhaalle eli löytyy finaaleita C:hen asti. Kardaaneja 15 kpl ja 3 finaalin myötä tulos 12 parhaalle. Senioreitakin on mukana 25 joten heillekin olisi helppo tehdä samalla tyylillä B-fin ja tuloksiin saataisiin sitten 9 parasta selville.
tallennettu
tero84
Kuskit
Jäsen
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 29.06.11 - klo:10:57 »

Minä ainakin kannattaisin tuota ehdotusta. Olen itsekin ihmetellyt miksi supereiden ajokaavio on ollut taas zemppi painotteinen kun välillä ajettiin jo a,b,c finaalit. Oli minun mielestä paljon parempi järjestely.
T: S5
tallennettu
tellu
Yleisvalvoja
Konkari
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 29.06.11 - klo:19:05 »

Kyseessä pitkäli perinne Superin alkuajoilta ja toiseksikin finaalit on suhteutettu "palkintofinaaleihin" Superissa pisteille pääseen vain 6 parasta kun vetarissa ja kardaanissa jopa kaikki E-finaaliin selviytyneet. Tuskin muutoksille olisi mitään ihmeellisiä esteitä mutta ne pitää tehdä ennen kauden alkua pidettävässä sääntökokouksessa, johon hyviä ehdotuksia todellakin kannattaa lähettää.
tallennettu
Tom Speedo
Vieras
« Vastaus #23 : 29.06.11 - klo:19:57 »

No voisihan tuon kuitenkin noin ajaa, eli tulos 9 parhaalle, vaikka vain sitten A-fin saisikin pelkästään palkinnot. Voisi olla siinä B-finaalissa enempikin yritystä kun kuitenkin 3 saa jatkopaikan päälähtöön kun taas nyky systeemillä vain lähdön voittaja nousee päälähtöön semeistä sekä zempistä.
tallennettu
Tom Speedo
Vieras
« Vastaus #24 : 30.06.11 - klo:19:30 »

No nyt on ajokaavio todella ajajaystävällinen. Yhden virheen hoksasin sivulta 3 jossa on kerrottu ajojärjestys ja lähtöjen numerot.
Superien alkueriä on 4 kpl eikä 3 kpl jos vaan kaikki ilmottautuneet tulevat paikan päälle. Eli lähtöjen numerointi on yhden verran pielessä lähdöstä numero 4 lähtien, mutta tämänhän voi korjata vaikka paikan päällä kun näkee lopullisesti paikalle tulijat. Itsekin olen menossa huomenna autoa testaamaan, joten sormet ristiin ettei hajoa mitään ja pääsen tulemaan lauantaina kilpailuihin.
tallennettu
Jallu Paukku
Kuskit
Jäsen
*
Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 01.07.11 - klo:11:24 »

Yksi tai oikeastaan kaksi on joukosta poissa..
Ei saatu ajoissa nippuun tuota matukkaa joten meiltä ei tulijoita.
Näkyypähän kehtaako tulla edes paikalle Surullinen
tallennettu

Motorsport kuumeessa jo vuodesta 1980
Tom Speedo
Vieras
« Vastaus #26 : 02.07.11 - klo:20:14 »

pikaiset kisat oli omalta kohdalta. ketkä pärjäsivät superissa?
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: