Hirvensalmi

Aloittaja Majanen, 22.02.11 - klo:14:16

« edellinen - seuraava »

Majanen

:o Missäspäin kisa paikka on  8)

Gamala

Ja majoitus mahdollisuuksia kiitos  ;D

J.Ahola

Lainaus käyttäjältä: bajamaja - 22.02.11 - klo:14:16
:o Missäspäin kisa paikka on  8)

Ihan keskellä kylän raittia! ;D

Majanen

Tavikainen

muokattu 27.2

Infoa Hirvensalmen jäärata kisasta.

- lauantaina klo. 10:00-11:00 on ehdoton hiljaisuus radalla, kilpa-autojen käyttäminen ja muidenkin kova äänisten autojen kaasun polkeminen kielletty, syy hautajaiset.
- kilpa-auton ja huoltoauton alla oltava matto tai pressu, koska ollaan järven jäällä.
- jos öljy vahinko sattuu niin sitä ei saa salata tai peitellä, pyydettävä apua järjestäjältä / palokunnalta.
- jos kilpa-auto käydessään tiputtaa öljyä, niin sitä ei lasketa radalle.
- autoissa tulisi olla äänenvaimennin
- muuta aikataulua ilmoitellaan lähempänä.
- osoite on Hirvensalmentie, S-market puulan helmen kohdalta on jäälle meno.

- majoitus asiasta kysykää Liukkoselta

lisätietoa Liukkonen ja Tavikainen
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

Gamala

:o Onneksi en tule mun desipelit menee tuon yli että kohisee  ;D
Ei sen puoleen mene meidän autotkaan   ;D

Walley

Kovat on vaatimukset. :o Ahvenistollakin saa olla enemmän PB;jä ja vuokrakin kuulema melkeen sama kuin Apparalla, Hirvensalmella tosin pelkästä järven jäästä.  :-X

kaitsu

tyhjäkäynnilläkö db.t mitataan eihän toi 100 voi muuten toimia yhesäkään vehkessä 8)
kardaani 47 sunday cruisers

Powerwagon

Kuinkas tossa käy kun ei pysty mittailemaan etukäkeen ääniä ja hylätään katsastuksessa, pääseekö samalla maksulla seuraavaan kisaan vai jääkö osallistumismaksu kärsittäväksi omissa nahoissa ?
-jos paino on voimaa niin ylipaino on ylivoimaa-

Mikko

joo kyllä on pakko olla tyhjäkäynillä se mittaus....
RyssänRinne Reisinki

Nico J69

ei muutakun ralliraidasta mallia  ;D

tomipöö

asia ei tietysti kuulu mulle mitenkään mut kantsisko vaikka laittaa vaimentimia jos luulee et on liian kovat äänet autossaan,kun nyt on tiedossa tuo desipeeli raja...usein kuulee varikolla sitä koneen huudattamista rajotinta vasten ja putkea saattaa löytyä puoli metriä sarjalta eteenpäin ilman vaimentimia.

tero84

Mä ainakin ennakoin. Rälläköin vaimentajan auki ja työsin vuorivillaa sinne tyhjään pöntöön nyt on ainakin hiljanen mut en tiedä minkä aikaa.

Kaapo

Mun muistaakseni 100db oli rajana myös ahvenistolla männä vuosina. Joskus se oli myös silleen et jos oli 100-110db ni joutu takariviin. Kyllä kai ne autot pääsi kisoihin myös sillo  ;) ;)

Tavikainen

Pistäkää nyt edes se yksi vaimennin sinne jos teillä on suora putki pakosarjasta vaan.
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing