Jäsentenväliset Heinolassa

Aloittaja 210, 08.09.09 - klo:16:18

« edellinen - seuraava »

210

Kentältä tulleen kiinnostuksen johdosta kyselen että, kiinnostaisko kuskeja ajaa tällänen vapaamuotoinen "lauantaiajelu".Heinolassa järjestettiin aikanaan Osmonkisoja.Ei myyntipakkoa. halpa osallistumismaksu, jne....Heinola vois järjestää 03.09.09 Komostenkylän radalla kyseisen tapahtuman, jos kiinnontusta on riittävästi. Voitais vaikka harkita sitä ennenvanhaista sääntöä, että taka,- ja etuvedot ajais samassa lähdössä, tai muuta vastaavaa jos ideoita sattuu olemaan. Jos kyseiseen asiaan on kiinnostusta pistäkää palautetta joko foorumiin tai suoraan 210:lle.

Keke eli 210 Heinolasta

210

Sori tuo päivämäärä. Tottakai 03.10.09. Huomaa että 210 on liian vanha näihin hommiin,,,,,tai tyhmä,,,,

NinnuL1

Kyllähän sitä ajella voisi, mutta.... Tuo päivä osuu just Romurallipäivälle ja ainakin allekirjoittanut on lupautunut sinne "hommiin"

Olisko teillä muita päiviä tarjolla  ;D

Ja vanha "kaikki kimpassa" lähdöt vois olla aikas hauskoja vetää  :)
"Kivet ovat kertoneet, ettei niitä kuunnella tarpeeksi"

Ladymestari 2004, 2005, 2009, 2010

Jokaisessa kilpurissa on "ripaus" Volvoa

Walley

Mun mielestä epäreilua vesittää Tammisaaren kisat.  :-\

210

Ei oo tarkotus vesittaa Tammisaarta eikä Joutsaa. Tammisaari on pistekisa niin kuin Joutsakin. Tää ajankohta on mietitty just sillä perusteella et ei nokittais virallisia kisoja. Tammisaari on jo ajettu ja Joutsaan on vielä aikaa korjata vaurioita.Enemmänkin vois kantaa huolta jokkiksin EVK:sta, koska se vie kuskeja ainakin tällä suunnalla.

Tappari

Asiahan ei mulle mitenkään kuulu näin ulkopuolisena, mutta kerron siitä huolimatta mielipiteeni.

Tammisaaren rokkirallit ovat 24-24.9. eli vain viikkoa ennen kuin olisivat ko. kisat ja samana lauantaina 3.10. törmäillään romurallin merkeissä Äänekoskella. Eli mielestäni päivämäärä ei ole hyvä!

Mielestäni paljon parempi ajankohta olisi vasta sitten, kun "oikeat" rokkirallikisat ovat ajettu päätökseen. Ko. kisat saisivat varmaan osallistujiakin enemmän jos kisojen välillä olisi väliä enemmän kuin viikko eikä ole romurallin kanssa päällekkäin.. Minun mielestäni paremmat päivämäärät olisivat 14.11, 21.11 tai 28.11, mutta vielä, niin ettei Lahden romuralli osu samalle viikonlopulle (mulla ei ole tietoa, että koska vika romurallin osakisa törmäillään). Mutta jos se pitäisi ajaa lokakuussa, niin eiköhän 10. lokakuutakin olisi parempi, niin olisi kaksi viikkoa aikaa edellisiin ja tuleviin kisoihin.

Itsekin olin pari kertaa Osmo-ajoissa ajelemassa ja yksi pokaalikin on hyllyssä. Ne olivat kyllä todella hyvin järkättyjä kisoja. Toivotan kisojen järjestämisessä menestystä, kunhan saatte sopivan päivämäärän sovittua!

210

10:s Lokakuuta on todellakin parempi paivä. En nyt ottanut huomioon tota romua.
Täytyy vielä tarkistaa ennen päivän varmistusta mitä radalla on silloin meneillään.
Eiköhän se pariviikkoa riitä auton ehjäämiseen tälläsen "huviajon" jälkeen. Ja niille jotka pelkää kaluston rikkoontumista sanottakoon että tämähän on ihan vapaaehtoinen rento ajopäivä.

Walley

Ei Romurallin takia kannata kisoja siirtää. Ei juurikaan vaikuta suuntaan eikä toiseen.

Mutta  jos 2 viikoa Tammisaaren jälkeen, niin varmasti vaikuttaa Tammisaaren osallistuja määrään. Jokkiksen EVK liiga tuskin saa siirrettyä, joten sille ei kai voi mitään.

Mutta jos oma saviruukku on tärkein, niin sit on eri juttu.

Edi

Mulla tosin olis yks projekti mitä voisi tulla testaamaan heinolaan!

Gamala

;D marraskuu voisi olla oikeasti hyvä aika ajella heinolassa niin kuin ennen vanhaan  ;D kesäliukkailla heinolaan... ja sitten on virallisetkin kisat ohi....

J.Ahola

Ei tässä oo tarkotus talloo kenenkää varpaille!! Ne tulee ketkä haluu ja joilla on kiinnostusta ajaa ns: "jäsentenvälisiä" ::). 10.10 vois olla parempi ajankohta, kun 3.10 on Kunkonkoivussa jokkis kisat mihin aattelin ainaki ite osallistua. Ja ajatuksena oli ajaa vanhaanmallin vetarit ja kartaanit sekä maholisesti jokkisen evk autot vielä samaan luokkaan. En tiiä onko ketään lähintienoon evk kuskia tulossa mut myös niillä kotteroilla ois mahollista ajaa jässäreissä, jokunen kyläkisa auto saattaas tulla.

Walley

Nii tuskimpa kukaan haluaa hallaa toiselle tehdä, mutta nyt vaan noilla päivämäärillä taitaa niin käydä. Pelkkää spekulaatiota, mutta ettei vaan ennestään jo tappiollisen kisan järkkääminen tule vielä tappiollisemmaksi ja kaudella 2010 olis sit yx kisapaikka vähemmän.

Uskonkin, ettei moinen asia ole tullut kenellekkään mieleen.

Ja sehän on selvää että "jässärit" on vapaaehtoiset, mutta niihän kaikki on ja jollei tarvi pisteitä ja asuu lähellä esim. Lahtea niin houkutus taitaa olla iso lähteä jässäreihin.

TIPI

Itä-Hämeen Rokkiralliharrastajat Ry;n rahastonhoitajan pikkunen huomio tähän kohtaan, ei olla miinuksella ja kyllä ne kisat sen puoleen ensi vuonnakin on jos ei mitään muuta estettä tule :D

jarmo hoikka

TEREE... Walley ei varmaankaan tarkoittanu heinolan katurata kisoja mutta kuitenkin... 210:lle pahoitteluni näin julkisesti että olen taas ollut puhelimen ulottumissa... huom. taas... kyllähän se marraskuu olisi hyvä ajankohta ( JOS EI OLE  LUNTA METRI TOLKULLA..) itse annan kyllä 100 % tuen jässärien järkkäämisen...
Long Hand Racing Team.....

TIPI

No sorry, jos oli väärin ymmärrys ;) "sanoinpa vaan..."