MAHDOLLINEN SÄÄNTÖUUDISTUS!!!

Aloittaja Swoop, 20.11.10 - klo:21:50

« edellinen - seuraava »

Tommi

Kyllähän sitä kokeilla voi, kuulostaa ihan hyvältä.
K14

Moukari Team

Swoop

Uskallan Dimitrin puolesta vastata että OK.
Janne soitti ku käskin!!!   ;D ;D ;D ;D
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

tomipöö

Swoop

Elikkäs näiden jo tulleiden vastauksien perusteella on siis uskallettava uskoa, ettei äänestystä tästä asiasta tarvita,
koska kukaan ei ole vastaankaan pistänyt ja että kokeilu aloitetaan sitten Rantasalmelta.

Mennään kokeilulla aluksi nyt tuleva talvisarja ja otetaan asia uudestaan esille sitten ennen kesäsarjoja, että jatketaanko samalla kaavalla vai ei  :)

Vielä kerkeää huudella vastalauseita, pistetään tämä kokeilu lukkoon vasta Joulukuun lopun ja Tammikuun alun välipuitteissa rakettien merkeissä ;D

Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

dimitros

TIEDATTE. ETTA MULLE KAIKKI KÄY- VAIKKA AJETAAN ILMAN PISTEITA!!! KILPAVIIKKONLOPULLA  MINÄ HEKUMOIN MONESTA MUISTA ASIOISTA.!!! ;D ;D ;D

k.nissinen

Swoop

Lainaus käyttäjältä: dimitros - 09.12.10 - klo:12:13
TIEDATTE. ETTA MULLE KAIKKI KÄY- VAIKKA AJETAAN ILMAN PISTEITA!!! KILPAVIIKKONLOPULLA  MINÄ HEKUMOIN MONESTA MUISTA ASIOISTA.!!! ;D ;D ;D
Ihanasti sanottu!!!  :D :D :D :D

swoop77(at)outlook.com

tonsba

Walley

TIEDATTE. ETTA MULLE KAIKKI KÄY- VAIKKA AJETAAN ILMAN PISTEITA!!! KILPAVIIKKONLOPULLA  MINÄ HEKUMOIN MONESTA MUISTA ASIOISTA.!!! ;D ;D ;D

Dimin asenteesta vois aika moni kuski ottaa mallia :)

Gamala

Lainaus käyttäjältä: Walley - 09.12.10 - klo:23:34

Dimin asenteesta vois aika moni kuski ottaa mallia :)
Hitto kun täällä ei ole pukkua... olisi oikeasti dimille peukun paikka :D

Lrt

mitäs jos tarkoittikin jotain muuta.  :o

MikkolaRacing

Sopii entistä paremmin.  ;D Kaksi ajaa samalla autolla meidän tallissa.

Swoop

Elikkäs uskallan lisätä tämän sääntöidean käytäntöön jo Rantasalmen rytinöihin.
Mennään siis tällä systeemillä nyt talvikausi, palataan asiaan ennen kesäkauden alkua, miltä se tuntui ja jatketaanko samalla kaavalla!

swoop77(at)outlook.com

Keni

Majanen