MAHDOLLINEN SÄÄNTÖUUDISTUS!!!

Aloittaja Swoop, 20.11.10 - klo:21:50

« edellinen - seuraava »

Swoop

Pidimme kokouksemme ja päätimme tehdä seuraavanlaisen esityksen teille Super-rock luokan kuljettajat, mitä olisitte mieltä seuraavanlaisesta "uudistuksesta" Super-Rock luokan kisaviikonlopun ajoille.

Super-rock luokkaahan ajetaan molempina päivinä, mitä olisitte mieltä jos vain parempi sijoitus viikonlopun ajoista otettaisiin huomioon pistepörsseissä. Jos siis olet lauantaina kolmas ja sunnuntaina neljäs, pistepörsseihin merkittäisiin vain lauantain pisteet eikä sunnuntain sijoitusta huomioitaisi ollenkaan.

Tämähän tarkoittaa myös samalla sitä, että tämä helpottaa ajamista eikä olisi pakko ajaa molempina päivinä, ellei itse välttämättä halua.

Jos tämä esitys on mielestänne kokeilun arvoinen, tarkoituksena olisi ensin kokeilla talvisarjaa tällä kaavalla. Jos tämä uudistus tuntuu kaikkien mielestä hyvältä, tämän jälkeen tehdään päätös mahdollisesta jatkosta myös kesäsarjassa.

Jos tekstini oli kovin epäselvä ja vaikealukuinen, etkä ole aivan varma, mitä mieltä olisit asiasta, huikkaa rohkeasti mielipiteesi asiasta.  :)
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

Lrt

Sulo

Mici

Kannatan kokeilua, jos on lauantai 1. kannattaa tietenkin ajaa sunnuntainakin ja tavoitella kärkisijaa vieden samalla pisteitä muilta.
Ehkä ajan ehkä en

minnis

pommikone

kapaleino

ISO-G

emppu

Tavikainen

Onko loput superin kuskit tyytyväisiä esitykseen kun on vallan hiljaista.
Ja kokeiluhan se on aluksi.
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

tero84

Hiljaisuushan on myöntymisen merkki. Itse en ole kommentoinut asiaa koska en ehkä ajan talvella mut jos ajaisin niin kannattaisin ja jos kyseinen systeemi tulee kesälle niin kannatan sitäkin.

Swoop

Itse soitan vielä muutaman puhelun, koska nämä Superin kuskit käyvät foorumissa todella harvoin...
Palaan tai he itse  palaavat asiaan muutamassa päivässä  :)
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

Jussi69

AJT

Tomi M

Mää vaa ajan, säännöt kaikille samat, kyllä käy.