Isot kiitokset!

Aloittaja waz2010, 18.10.10 - klo:11:09

« edellinen - seuraava »

waz2010

Olipas kertakaikkisen mahtava reissu joutsaan!
Kiitos kaikille jotka teitte sen mahdolliseksi.

Jonelle auton lainasta. Satulle ja Tuijalle siitä ymmärryksen määrästä mikä vaadittiin kun me tätä reissua suunnittelimme, se kun meni välillä "säätämiseksi". Olitte korvaamaton apu ja tuki. Kenille kaikistä niistä hyvistä neuvoista ja siitä että pääsimme sunnuntaina tutustumaan lajiin myös tomitsijan vinkkelistä ja saimme aitiopaikat radan tapahtumiin. Kanttiinin väelle pyttäristä joka oli niin .. niin hyvää. Majapaikan jakaneille .. kaikille teille jotka olitte mukana ja teitte tästä viikonlopusta unohtumattoman. Kiitos!

Toivottavasti ensikaudelle pääsee isäkin viivalle :D
Tupakkalakko piti vaikka lujasta se otti lauantaina!

Jari & Antti Mertala, Kemi, J97

Swoop

Voi kiitos Jari, ilo oli täysin minun puolellani.
Mukavaa oli saada vihdoin kasvot äänelle aivan nenätysten.
Kuullaan taas  ;) :D
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

jone y

kyllä ilo oli kannss mun puolella kun sai uuden luokan nuoren tähän leikkiin matkaan ;D kyllä aina auto järkätään pojalle joka noin hyvin ajoi eka kisan.jari kyllä joutaa lippumieheksi  :o

Gamala

Lainaus käyttäjältä: jone y - 18.10.10 - klo:15:03
kyllä ilo oli kannss mun puolella kun sai uuden luokan nuoren tähän leikkiin matkaan ;D kyllä aina auto järkätään pojalle joka noin hyvin ajoi eka kisan.jari kyllä joutaa lippumieheksi  :o
Olen samaa mieltä että Jari saa olla lipulla silloinkin kun poika ajaa ettei juokse ympyrää varikolla  ;D

waz2010

Kieltämättä se lauantai jänskätti lähes tulkoon pökäleet punttiin  :-[
Mun oli ihan pakko lähteä sinne lavan päälle, pois keräilyalueelta, etten siirtäis omaa jännittämistäni poikaan. Tais olla viisas liikku.. :D
Ja varikkohan oli asfaltoitu.. kestää kait se vähän ravatakkin  ??? ??? :o ;D ;D

Gamala

;D Hyvin kesti ei ollut sunnuntaina mitään uria asvaltilla  ;D

Tomi M

Lainaus käyttäjältä: Swoop - 18.10.10 - klo:12:57
Voi kiitos Jari, ilo oli täysin minun puolellani.
Mukavaa oli saada vihdoin kasvot äänelle aivan nenätysten.
Kuullaan taas  ;) :D

Sitäkö taas suvaitaan kuulla :D :D : ;)

Willep

Joo. kiitokset joutsaan ja kiitokset koko kaudesta järjestäjille ja kilpakumppaneille... Sekä "katkerana tilityksenä" kiitokset yleisölle, joille kelpasi katsella kisoja "puolikkaan" kärryn päältä, ei tarvittu kun lumikola sen kahvikuppi ja röökiaski -että tumppimäärän tyhjentämiseen kärryn päältä, oli toki myöskin pyttislautasta ym. ryönää... No kattelkaa tennarit savessa sitten ja tuntekaa pistos syrämmessänne... Oli onneks eka kerta kun vedin kärryn katsomoks, ja vika...
No Pääasiana oli kuitenkin kiitokset... Kaikille...

-K18-

waz2010

Lainaus käyttäjältä: Willep - 18.10.10 - klo:20:06
Joo. kiitokset joutsaan ja kiitokset koko kaudesta järjestäjille ja kilpakumppaneille... Sekä "katkerana tilityksenä" kiitokset yleisölle, joille kelpasi katsella kisoja "puolikkaan" kärryn päältä, ei tar(hyihyi,NIIN sensuroitu) kun lumikola sen kahvikuppi ja röökiaski -että tumppimäärän tyhjentämiseen kärryn päältä, oli toki myöskin pyttislautasta ym. ryönää... No kattelkaa tennarit savessa sitten ja tuntekaa pistos syrämmessänne... Oli onneks eka kerta kun vedin kärryn katsomoks, ja vika...
No Pääasiana oli kuitenkin kiitokset... Kaikille...

-K18-

No voe peto!
Juurikin tuo lavetti toimi mun "pakopaikanani" kun poika oli eka lähtöön valmistautumassa.
Harmi että homma meni siivottomaksi.
Itselläni ei palanu.. vaikka kieltämättä mieli teki niin PER..( no hyi hyi sensuroin ihan itse) ..STI.
Se kärry oli aivan loistava paikka katsella ja siihenhän mahtui väkeä paljon.
Harmin paikka toella ..

J

jari.72

Kiitokset kaikille hyvästä vastaan otosta,oli todella mukavat kisat näin ensi kertalaiselle vähän jännitti olla eka kertaa lähtöviivalla. Mutta oli se hienoo. terv k183

Sulo

Ville tuo vaan uudelleen loistava katsomo paikalle. Sotkua syntyy, niin syntyi jo vuosia sitten, kun mulla oli samassa kohtaa kuorma-auto katsomona... Jeesataan sua sitten pesussa ja siivouksessa.... Ps. itse sain kuvattua sun lavetilta niin hyvin, että voin pullakahvit laittaa, kun seuraavan kerran nähdään.. ;D

Keni

Kiitokset minunkin puolestani kaikille apuna olleille ja osallistujille. Oli mukava nähdä runsas osallistujamäärä. Se kertoo jotain hienosta lajista jota harrastamme. Ja mukava, että saatiin uusia kuskeja/kannustusjoukkoja lajiin mukaan.
Ensikaudella nähdään, tai ennen sitä perinteisellä risteilyllä.

Jürgen

Hieno päätös saatiin kaudelle, kiitokset kaikille kanssakolhijoille ja muille jotka ovat minua jaksaneet...
Kuljettaja S48