onko tässä rokkirallissa turvalliset kaaret? saako autoja virittää t uusi jäsen.

Aloittaja karvaralli, 13.10.10 - klo:14:42

« edellinen - seuraava »

karvaralli

Heippa olisin ensikeväänä tulossa ajamaan kisaa, onko se ensimmäinen auto tehtävä itse vai saako sellaisen ostaa vapailla markkinoilta.
jokkista ajoin ennen ja siinä oli vyöt, penkki, kypärä ajopuku parasta ennen. Ajattelin liittyä tähän lajiin koska tämä on kuin vanhaa jokkista
jokkis on tänäpäivänä rahmies luokka jos meinaa pärjätä 8)

Jürgen

Terve tuloa kurvailemaan kanssamme  ;D

Ekaa autoa ei tarvitse tehdä itse. (monet tosin niin tekevät kun se on niin mukavaa) Vapailta markkinoilta saa ostaa aivan vapaasti. Kisoijen jälkeen tapahtuvassa arpajaiskaupassa saa ostaa edellisen- ja kuluvan kauden kilpailuihin osallistuneet kuljettajat.
Kaaret ovat turvallisia ja niihin saa laittaa enemmänkin putkia ja tukia kun minimivaatimus vaatii. Minun tietojeni mukaan Rokkirallissa ei ole loukkaantunut yhtään kuljettajaa heikkojen turvakaarien vuoksi.
Autoa saa virittää niin paljon kun mieli tekee mutta ahtaminen on sallittu vain Superin autoissa ja ilokaasut on kokonaan kielletty.
Sääntöjä kannattaa katsella: http://www.rokkiralli.info/saannot.html
Kysyä kannatta kun on aihetta.

Ei muuta kun mukaan vaan...

Kuljettaja S48

jone y

tervetuloa on tänne tullut jokkiksesta paljon kuskia,myös kirjoittaja ;D jokkis on karannut akk takia aivan hullulle mallille

Tavikainen

Saa ne kaaret tehdä saumattomastakin tai  paksummalla seinämällä olevalla putkella.
Eikun ajamaan vaan, viikonloppuna Joutsaan katsomaan kisoja.
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing