superin osallistumismaksu

Aloittaja tonsba, 30.09.10 - klo:20:33

« edellinen - seuraava »

tonsba

mites ku mulle sanottiin kouvolan kisoissa että en saa kun puolet rahoista takaisin vaikka jäi superin ajot kokonaan väliin, en ollut kyllä ilmottautunut kun lauantaille, eli meinaako se että saa 100% takaisin jos osallistuu la ja su ajoihin eikä pelkästään yhtenä päivänä

Tavikainen

Soitas tohon numeroon Tuija Hartonen 0400-984974
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

Kaapo

Jos mä koitan vastailla tähän. Kaikissa luokissa: olen ilmoittautunut ja minut on sijoitettu lähtöluetteloihin ja ajokaavioihin, mutta joudun perumaan, (sisältää myös kilpailuaamun harjoitusten jälkeisen peruutuksen) osallistumismaksusta hyvitetään puolet, ensimmäisen kilpailulähdön jälkeen keskeyttäneille ei hyvitetä mitään. Supereissa poikkeuksena jos auto hajoaa lauantain kilpailussa hyvitetään sunnuntain osallistumismaksu kokonaisuudessaan, koska muuten monikaan ei ilmoittautuis saatikka maksais sunnuntain kilpailua kun ei voi tietää hajoaako auto lauantain kisassa. Tämä siis pätee vain jos olet ilmoittautunut LA ja Su. Jos olet ilmoittaunut vain SU ja käyt testaamassa autoa lähimontulla ja se hajoaa siellä etkä pääse kisoihin hyvitetään siis vain puolet. Tulikohan tarpeeksi sekavasti ;D ;D ;D