Haluu saada jotain vihiä

Aloittaja Gamala, 27.10.09 - klo:16:24

« edellinen - seuraava »

Gamala

;D onko mitään hajua lähdemmekö palkintojako risteilylle vai johonkin muuhun paikkaan.
Toinen mikä mietityttää montako palkitaan kaikista luokista?  ;D ;D
EN ole mitenkään halukas menee jo johonkin suuntaa tämän suuren perheemme kanssa mutta voitaisiko jo mennä ;D
Olisi kiva saada jotain vastaukseksi edes sinne päin

sirppilä

Samaa kyseleepi myös hän, joka on jo pakannu laukkusaki valmiiks  ;D En mitenkää ole menossa, mut joko lähetään??? Ja minne??!
Laiva ois kiva ja jos olis viel se äly hyvä bilebändi = jokupaikallinenbändi niin kaik ois täyrellistä :-* ;D
-m-
KASAAN JA MYTTYYN, ROMUKS JA RYTTYYN!

Gamala

;D Pelkkä vastaus että ei ole päätetty vielä riittäisi, olisi kiva että edes huomioitaisiin kysymykst  :-[ Aina mua syrjitään mutta joko mennään  :-*

Tappari

Lainaus käyttäjältä: Gamala - 28.10.09 - klo:20:54
;D Pelkkä vastaus että ei ole päätetty vielä riittäisi, olisi kiva että edes huomioitaisiin kysymykst  :-[ Aina mua syrjitään mutta joko mennään  :-*

Mä voin ihan piruuttani vastata sulle: jos nyt odoteltaisiin ensin, että romurallikausikin ajetaan loppuun. (uskoisin, että molempien lajien palkintojenjako on edelleen samaan aikaan).
Tosin olen kuullut epäviralliselta taholta sellaista, että palkintojenjakoristeily järjestettäisiin tänä vuonna Karibialla. Ja ajankohta on 24-26. joulukuuta.  :D
En ole tänä vuonna risteilyn kannattaja (perustelut ehkä sitten joskus).

Walley

Lainaus käyttäjältä: Tappari - 28.10.09 - klo:21:07
Lainaus käyttäjältä: Gamala - 28.10.09 - klo:20:54

Mä voin ihan piruuttani vastata sulle: jos nyt odoteltaisiin ensin, että romurallikausikin ajetaan loppuun. (uskoisin, että molempien lajien palkintojenjako on edelleen samaan aikaan).
Tosin olen kuullut epäviralliselta taholta sellaista, että palkintojenjakoristeily järjestettäisiin tänä vuonna Karibialla. Ja ajankohta on 24-26. joulukuuta.  :D
En ole tänä vuonna risteilyn kannattaja (perustelut ehkä sitten joskus).

Me kyllä varattiin viime syksynä Brasseista Baracca jossa ne olis tarkotus pitää.