Vuosikokous lähestyy

Aloittaja Kaapo, 04.11.09 - klo:21:38

« edellinen - seuraava »

Kaapo

Kuljettajat ja muut kisoissa pyörivät pistäkäähän ajatuksia ja ideoita mahdollisista parannuksista jotta saadaan hallituksen tietoon ja voidaan asioihin ottaa kantaa kokouksessa. Sääntöehdotuksia voi myös laitella tähän jotta niitä voidaan käsitellä sääntökokouksessa joka on käsittääkseni myöhemmin tänä vuonna.

T:Kaapo

Walley

Lista, josta selviää mistä "tötöilystä" tulee milloinkin mikä tuomio. Eli milloin sanktio on esim. kilpailu kielto ja milloin samasta pääsee puhuttelulla. Ettei olisi naamasta kiinni.

Ketkä ovat ehdokkaita kuljettajien edustajiksi? kun ei ole mitään kyselyä ainakaan täällä näkynyt.

tero84

Lainaus käyttäjältä: Walley - 04.11.09 - klo:23:26
Lista, josta selviää mistä "tötöilystä" tulee milloinkin mikä tuomio. Eli milloin sanktio on esim. kilpailu kielto ja milloin samasta pääsee puhuttelulla. Ettei olisi naamasta kiinni.

Ketkä ovat ehdokkaita kuljettajien edustajiksi? kun ei ole mitään kyselyä ainakaan täällä näkynyt.

Toi lista juttu olis ihan hyvä varsinkin kun näkyy joka kisassa olevan vähän eri säännöt esim joutsan kisa aamulla siellä sanottiin et keltasen lipun noudattamatta jättämisesttä tulee hylky ja ilta päivällä siitä saikin vain nuhtelun samoin oli kosketuksesta joka olisi ollut minun mielestä hylyn arvoinen suoritus varsinkin kun törttöilin sen itse. Itse haluaisin tuonne superin puolelle tarkat säännöt jos tulee kosketus niin joku on tehnyt virheen ja siitä tulisi saada hylky samoin keltaisen lipun noudattamatta jättämisestä. Muutenhan jos sielä saa vain näitä nuhteluita keltaisesta lipusta niin ensi kerran pysyy toi volvon kaasupolin pohjassa huitokaan vaikka lippupiste merirosvolipulla niin en hiljennä kuuntelen sit sen nuhtelun ei se minua siinä vaiheessa haittaa jos jatkoon pääsee sillä keinoin vaikka ei se reilua ole. Eli mun toive ensi kaudelle tiukat säännöt josta myös pidetään kiinni muuten syy ja seuraus voi olla edellä mainuttu tilanne.

Lrt

katsastuskorttiin vois merkata korjattavat kohat autosta, seuraavaan kisaan . seuraavassa kisassa tarkistus ja merkkaus ok. jos auto kunnossa. suora hylkäys aika kova tuomio, tietenki mitä vika koskee.

SUPERIA. kisassa tulee aina osumia ku kilpaa ajetaan, peräkulmaan ei tietenkää saa ajaa.

(kisaa edeltävänä iltana vois kotona kattoo ruotsin rallicrossii, ei tuntuis pienet osumat superissakaa niin pahalta!!!)