super rock

Aloittaja rosaliina, 19.10.09 - klo:18:33

« edellinen - seuraava »

rosaliina

morjente, kaikille. muutamia kysymyksiä tekniikasta. minkälaisia tekniikoita käytätte superissa? turbot ilm,sest sallittu? minkälaisissa teho lukemissa pyöritään? kysymykset voipi olla tyhmiä  ::)

Hauhau Kukko

Mitkään kysymykset ei oo tyhmiä,kunhan ne liittyy alaan...
Turbot on sallittu Super rokki autoissa ja tehoa on kaiketi noin 200 hp ja siitä ylöspäin...
Ei muutakun tulet viikonloppuna Joutsaan katsomaan minkälaisia vekottimia on viivalla...
Tervetuloa
Jos ranteet loppuu,paras siirtyä katsomoon...

Kaapo

Joo, ittellä on Volvon vinokone 2.3 vaparina ja suorakytkentäloota, hiacen perä, bilsteinin alusta tehoa n.200heppaa. On siellä turboautoissa isompiakin tehoja mutta tuntuu ahdettu olemaan hankalampi ajaa ku vapari joten tässä tapauksessa mielestäni vähempi on enempi ;D. Ihan hyvin sellasella peruseskolla mielestäni pystyy ajamaan hyviä sijotuksia. Tärkeintä sarjassa on kuitenki päästä tasasesti maaliin ja napsia pisteitä. Mielellää Joutsassa autoani esittelen jos ketä sattuu kiinnostaa.
T: Kaapo S7

tero84

Mulla on 240 volvo 2,3 turbo myllyllä ja alle 200hp pyörältä vakio laatikko ja  aavikko perä mut on  silläkin jo finaaliin yltänyt pari kertaa. Niin ja alusta on kaikkee mitä sattu pajan nurkista löytymään.

rosaliina

tuohan kuulostaa hyvältä. täytynee yrittää päästä paikan päälle katseleen :)

nikoL

kaipa mäki kerron sitte autostani  ;D

mulla suzuki swift joka muutettu takavetoseksi ja keulilla opelin 2,2 cihhi moottori... ja tehoja varmaanki jotain 140-160 hv..??? ei tehot aina finaalipaikkaa ratkase vaan ajotaito ja miten se teho välittyy siihen radanpintaan.. ;)(ainakin näin minä uskon) ja tälläkin kopperolla haastettu tehokkaampiakin autoja. (vaikka aina ei olla ohi mentykkä)

t: niko s40

Tappari

Näytti olevan varsin mukavasti superiin osallistujia! Lauantaina peräti 27 kpl! Taitaa olla ennätys vai!?