Kysymys

Aloittaja Jami, 17.05.10 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

Jami

Saako ajaa renkailla joiden merkki on Uniroyal Rallye 680. ? Minun mielestäni ne on liikenne hyväksytyt renkaat, mutta ajattelin vielä kysyä.

kuva:  http://koleso.topof.ru/files/uniroyal_rallye-680.jpg

Tietoja: http://www.tyre-shopper.co.uk/article.asp?id=233&title=Uniroyal-Rallye-680

Kiitos jo etukäteen.
Rokkirallia Vuodesta 2007 lähtien.

RK-Racing Team

grimmen

saa ajaa.uniroyal rallye tavallinen liikenteeseen hyväksytty kesärengas.

Jesse

Voisin tässä samalla tiedustella, saako ajaa ässä renkailla missä lukee jokkis siin peräs...

Poski

Lainaus käyttäjältä: Jesse - 17.05.10 - klo:19:32
Voisin tässä samalla tiedustella, saako ajaa ässä renkailla missä lukee jokkis siin peräs...

Itse ja vanha tiimini on saanut ajella vuosikaudet,mutta en tiedä tätä nykyhetkeä?Olisi jemmassa itelläkin vielä 14" pieni kasa...

Jami

Mä viimevuonna kysyin Coranderilta että saako ajaa jokkis ässällä ja sai ajaa. Ajoin viimeks Hankasalmella jokkis ässillä. :)
Rokkirallia Vuodesta 2007 lähtien.

RK-Racing Team

Jürgen

Kyllä Jokkis Ässillä on saanut ajaa mutta on se niin paska renkas etten sitä voi suositella. Vahva runkohan siinä on että ei kyllä heti rikkoonnu.
Kuljettaja S48

Kaapo

Joo toi Uniroyal näyttää iha normirenkaalta ettei sen käyttämisessä pitäis olla mitää ongelmaa. Lähinnä kiellettyjä on kisarenkaan lisäksi myyntiluokassa ollu ns. katuslicksit lähinnä kai niitten kovemman hinnan takia. Siitä jokkisrenkaasta vielä sen verran että muistelisin sateella sen olevan erittäin huono.

Jesse

no on ne ässät taatusti parempia ku mun renkaat yleensä.. tyyliin mustat ja suht pyöreät :D kiitos näistä vinkeistä!

jone y

kyllä kun laittaa marangonit alle on sitt hyvä rengas joka säällä

Jürgen

Marangoni Trio on melko hyvä valinta muttei sekään ole asvaltilla kamalan hyvä, soralla taas tuntuu tosi hyvältä. Mikään rengas ei ole kyllä hyvä kun valmistuksesta/pinnotuksesta alkaa olla useampi vuosi kulunut.
Kuljettaja S48

Jürgen

Nyt sitten Heinolassa vertailtiin niitä rinkuloita ja kun rata märkäni ja savi levisi niin uusi Ässä irtosi viivasta parammin kuin parivuotta vanha Trio  :o
Kuljettaja S48