Joutsa 15-16.9.2012

Aloittaja jiioo77, 15.09.12 - klo:22:59

« edellinen - seuraava »

Gamala

Todella hyvä kuva Rokki-Rallia rennoin elein. Näkehän tuon kaikki että yksi kilpailija on keskellä rataa auton veiressä niin ei voi kisat olla kesken. Hieno kuva silti.

nikoL

Lainaus käyttäjältä: masi - 17.09.12 - klo:13:27
Pakko ottaa kantaa myös omalta kohdaltani tuohon "hyvin rajattuun"lippumies kuvaan.
Meitä oli samalla lippupisteellä kolme henkeä minä puhelimen kanssa ja kaksi "kokelasta" joista tämä kuvattu oli ollut yövuorossa mutta halusi silti mukaan ja kaikki olimme siellä pyynnöstä emmekä esim.rangaistuksesta tai toilailuista.
Liputus pisteellä onnistui mielestäni moitteetta ja kuvassa näkyvän auton tilanne jäi valitettavasti minulta näkemättä koska seurasin toista tilannetta ratapisteemme jälkeiseltä alueelta.
Tämä siis kaikille tiedoksi ja onhan hyvä että asioista puhutaan.Mielelläni keskustelisin myös kardaaniluokan ajotavoista kun ainakin itse sain kotiinviemiseksi kisoista täysin romutetun autoni,helvetin kipeän selän ja mielikin jäi semmoisen sijaiskärsijän tilaan.
Olisiko esim.lisälenkistä mitään hyötyä tms?? Nyt kun vaikuttaa siltä että romuralli ja rokkiralli on joidenkin mielestä yhdistetty.

Masi

onhanse ehkä niinkin että jotkut ajavat röyhkeämmin kuin toiset. ite ainaki kun radalle mennään ni sinne ollaa menossa voittamaan eikä vain "ajelemaan" tosin einyt ihan verenmaku suussa :D mutta tosiasia onse että aina noissa kisoissa pelti rytisee ja paukkuu oli sitten lajina mikä vaan. ja mun mielestä tilanteet ja pellinkolina kuuluu lajiin. henkilökohtasesti munki auto sai tosipahasti siipeensä lauantaina ja 2 kertaa tuupattii ympäri jatkopaikalta mutta en siitä itse ainakaan sen henkilökohtasemmin nokkiin ota.

Norrena

Lainaus käyttäjältä: masi - 17.09.12 - klo:13:27
Pakko ottaa kantaa myös omalta kohdaltani tuohon "hyvin rajattuun"lippumies kuvaan.
Meitä oli samalla lippupisteellä kolme henkeä minä puhelimen kanssa ja kaksi "kokelasta" joista tämä kuvattu oli ollut yövuorossa mutta halusi silti mukaan ja kaikki olimme siellä pyynnöstä emmekä esim.rangaistuksesta tai toilailuista.
Liputus pisteellä onnistui mielestäni moitteetta ja kuvassa näkyvän auton tilanne jäi valitettavasti minulta näkemättä koska seurasin toista tilannetta ratapisteemme jälkeiseltä alueelta.
Masi

Vahvistan Masin kertoman. Otin tuon kuvan puhtaasti huumorimielessä, kun tilanne näytti niin hauskalta. Lippupisteessä oli siis koko kilpailun ajan jatkuva miehitys, joka hoiti tehtävänsä hyvin. Muut lippumiehet ovat kuvan ulkopuolella. Jos kuva aiheutti nukkujalle moitteita, ovat ne täysin aiheettomia.

tomipöö

tiedoksi ettei tomipöön auto keittäny odottelun takia vaan flektin kont akti karkasi jonnekkin viivalle mennessä.

Mici

Lainaus käyttäjältä: tomipöö - 17.09.12 - klo:16:53
tiedoksi ettei tomipöön auto keittäny odottelun takia vaan flektin kont akti karkasi jonnekkin viivalle mennessä.

Toiki oli katsomosta käsin tehty päätelmä kun alko nesteet valuu alle ja sit nous höyryt :D
Ehkä ajan ehkä en

waz2010

Lainaus käyttäjältä: Haukka - 18.09.12 - klo:21:06
Lainaus käyttäjältä: Jallu Paukku - 17.09.12 - klo:13:39
Minulle Joutsan kisa oli elämäni ensimmäinen kisa. Oisko jollain kuvia/ videota 197 vetarista?

Jallu Paukku

Kuvia saat ainakin kun luet yksityisviestisi ja lähetät osoitteen !!!

Terveisin penkalta kuvannut katsoja

Kiitos Haukka!! Viesti luettu ja vastattu  8)

Tommi

K14

Moukari Team

speed devil

tere löytyykö keltään kuvia junnu lähöistä jossa mukana J48? ja kardaaneista jossa mukana K150? Toki videotkin kelpaa jos joltain löytyy  :P T: J 48 Joni Siirtonen 8)

Jäsy~YytsiRacing

Junnuista kaipailisin minäkin kuvia (: J444....