ÄÄNESTYS! Tehdään nyt tästäkin virallista...

Aloittaja Swoop, 14.09.10 - klo:19:37

« edellinen - seuraava »

Miten haluatte MYYDÄÄN ja OSTETAAN osion ilmoituksien poiston tapahtuvan?

Ilmoitukseni saa poistaa 2 viikon kuluttua ilman erillistä ilmoitusta asiasta...
19 (26.8%)
Ilmoitukseni saa poistaa 1 kuukauden kuluttua ilman erillistä ilmoitusta asiasta...
29 (40.8%)
Motivoidun vaihtamaan ilmoitukseni aiheen nimeä "SAA POISTAA" tekstillä TAI poistaa iilmoituksen itse!
8 (11.3%)
Minulle on aivan sama, tee Swoopeli miten itse parhaimmaksi näet. Pääasia että homma toimii =)
12 (16.9%)
Minä voin poistaa viestini itse... Olen niin reipas XD
3 (4.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 37

Äänestys päättynyt: 29.09.10 - klo:14:09

Swoop

Nyt on siis kysymys vain ja ainoastaan MYYDÄÄN ja OSTETAAN osastoista!!!!

Aikaa vaikuttaa asiaan on nyt 14 päivää... ja aika alkaa NYT!  ::)

Jos haluat vaikuttaa tähän asiaan, heitä ruksi ruutuun...  ;D
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

Swoop

Oman ilmoituksesi voit myös itse poistaa keskusteluikkunan alla olevasta napista POISTA AIHE.
Tämä siis on vain oman ilmoituksen kohdalla, tietenkään toisten aloittamia ilmoituksia et voi poistaa...

Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

Swoop

ÄÄNESTYS ON PÄÄTTYNYT.

Tästä päivästä lähtien OSTETAAN & MYYDÄÄN osastolta poistetaan kaikki n. kuukauden vanhat ilmoitukset siitä erikseen ilmoittamatta.

Terveisin: Swoop

swoop77(at)outlook.com