Kyllä sillä saa ajaa junnuissa ja muissakin paitsi superluokassa jossa vaaditaan tehdastekoiset alavyöreijät. Kyllähän toi turvallisemmalta näyttää ku ne 70 luvun plyysipenkit joilla moni vielä ajelee;D
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit Menu
. Ihan hyvin sellasella peruseskolla mielestäni pystyy ajamaan hyviä sijotuksia. Tärkeintä sarjassa on kuitenki päästä tasasesti maaliin ja napsia pisteitä. Mielellää Joutsassa autoani esittelen jos ketä sattuu kiinnostaa.