Lainaus käyttäjältä: Norrena - 31.01.10 - klo:16:36
Sellainen jännä ilmiö, että miten usein kisa-auto rakennetaan, ajetaan 1 kilpailu ja sitten ne vaan häviävät kisasta jonnekin.
Ei kai ne nyt aina ekassa kisassa niin p***si mennet?
Ja koskee tietysti muitakin kuin näitä USA autoja. Tulee mieleen mm. hieno -67 Cortina, joka oli Kouvolan rokkirallissa muistaakseni 10/02 (?) Kulki varsin pirteästi, muttei nähty enää kisoissa toistamiseen. Kuskin nimi myös unholassa.
ajettii tol kyseisellä cortinalla tosiaan yksi kisa.oli 67 gt,koppa meni paaliin ja tekniikka avengeriin kouvolan jälkeen.oli ihan perus 1600cc kentti kireel nokal ja peltisarjal.yhel weberil.liekkö kulkupuoli hieman muuttunut tuon jälkeen kun tolla kokoon panolla finaaleissa pöllyteltiin

mites tää jenkki kalusto?huhut kertoo et uusia olisi työn alla siellä täällä(kin)??