Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - janski

#1
Kysy ja vastaa / Vs: V8 jenkki-kalusto?
09.01.14 - klo:19:43
Lainaus käyttäjältä: Norrena - 31.01.10 - klo:16:36
Sellainen jännä ilmiö, että miten usein kisa-auto rakennetaan, ajetaan 1 kilpailu ja sitten ne vaan häviävät kisasta jonnekin.
Ei kai ne nyt aina ekassa kisassa niin p***si mennet?

Ja koskee tietysti muitakin kuin näitä USA autoja. Tulee mieleen mm. hieno -67 Cortina, joka oli Kouvolan rokkirallissa muistaakseni 10/02 (?) Kulki varsin pirteästi, muttei nähty enää kisoissa toistamiseen. Kuskin nimi myös unholassa.

ajettii tol kyseisellä cortinalla tosiaan yksi kisa.oli 67 gt,koppa meni paaliin ja tekniikka avengeriin kouvolan jälkeen.oli ihan perus 1600cc kentti kireel nokal ja peltisarjal.yhel weberil.liekkö kulkupuoli hieman muuttunut tuon jälkeen kun tolla kokoon panolla finaaleissa pöllyteltiin :P
mites tää jenkki kalusto?huhut kertoo et uusia olisi työn alla siellä täällä(kin)?? :D
#2
Kysy ja vastaa / Vs: Myynti hinta
26.09.12 - klo:21:32
samoilla linjoilla "rallisatiaisen" kanssa.500e myynti hinta täysin sopiva ja kyllä siihen rahaan saa auton tehtyä.
aina iteki ajanu kardaania ja rakentanut autot,koskaan ei mennyt se 500e rikki ja finaaleissa on ajettu.
eikös tää 500e nakutettu kiveen jo vuosia sitten ja koko lajin perus periaate juurikin edullisuus harrastaa motorsporttia!!
rahastus ja hyödyntavoittelut sikseen,harraste ja yhteis henki etusijalle.aivan mahtava laji.sitäpaitsi se ostohintakin kaikille sama.juuri sillä pidetään laji kohtuu kustannuksilla yllä ja kuskeja piisaa!!
ja kyllä noita pellepelottomiakin riittää,kalustoakin saa kun kehtaa hieman kysellä ja kierrellä..siitä vaan yhdistelemään oman mielen mukaan..eli lyhyesti : äänestin hinnan nostoa vastaan.
#3
Kysy ja vastaa / Vs: Ranrasalmen rata?
23.01.12 - klo:22:35
http://www.foreca.fi/Finland/Rantasalmi

pakkas nesteet tarkistukseen!! :o :o
#4
toi kuva "heidi ja janski"  en mie siin ole vaan nro23 piiskose tero..

(näyttää hämäävästi miun nro 13 ,slta)

HYVIÄ KUVIA JÄLLEEN KERRAN!!!!!

HIENOA KUN JOKU JAKSAA VÄSÄTÄ..

(itte kun just just osaa sp lähettää) :P