minkä takia koko ajan puhutaan jokkis autoista ja kuskeista kun asia kyllä koskee kaikkia osallistujia,toki tuho on aina hurjempi kun peltikorisella ajetaan lasikuituisen päälle!
useinmiten suurimmat tuhot tulevat finaalien ensimmäisessä kurvissa kun porukka "jarruttaa" edellä menevän auton kylkeen tai perään,siihen ilmiöön pitäisi kiinnittää eniten huomiota ja jakaa helpommin sanktioita,kokonaan ilman kosketuksia ei tulla pääsemään koskaan eikä tarvitsekkaan kun kilpaa ajetaan mutta se että joutuu maalailemaan naarmuja on eri asia kun ostaa kisan jälkeen takakylki tai kaksi!
useinmiten suurimmat tuhot tulevat finaalien ensimmäisessä kurvissa kun porukka "jarruttaa" edellä menevän auton kylkeen tai perään,siihen ilmiöön pitäisi kiinnittää eniten huomiota ja jakaa helpommin sanktioita,kokonaan ilman kosketuksia ei tulla pääsemään koskaan eikä tarvitsekkaan kun kilpaa ajetaan mutta se että joutuu maalailemaan naarmuja on eri asia kun ostaa kisan jälkeen takakylki tai kaksi!
ja kuka sitten tarkistaa että dementtia kerholaisilla on konepelti kiinni