Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - takavetoturbo

#1
Lainaus käyttäjältä: Norrena - 12.09.11 - klo:23:57
Lainaus käyttäjältä: takavetoturbo - 12.09.11 - klo:20:56
hei olisko noita stockman autocrossin- vhs:ssiä vielä jossain kätköissä olemassa?? :'( lähinnä kiinnostais toi someron kaahailu.
ja nyt sitten tyhmä kysymys (ehkä???). Miksi rokkiralleja ei taltioda enää videolle silleen kokonaisuudessaan. toki no juutuubi pullollaan hyvä otoksia :P

Kuvasin kisoja vuodesta 2000 vuoteen 2006, ja ovat minulla super VHS kaseteilla. Myös Someron kisoista. Yritän talven aikana löytää kalustoa  (ja vapaa aikaa), jotta saisin niitä siirrettyä DVD:lle.
Tein muistaakseni 2 kilpailusta selostetut kisakoosteet, jotka kuvattiin kahdella kameralla. Syy miksi niitä ei tehty enempää oli yksinkertaisesti se, että niiden koostamiseen meni niin tolkuttomasti aikaa. Nykyään kun netistä löytää kisoista kuvamateriaalia, niin eipä kisakoosteilla olisi edes kysyntää.

Miten on mahtanut hankkeen käydä? onko siirtynyt vhs dvd:lle  8) onhan tästä kohtapuoliin 7vuotta kun viimeksi kysyin :)
#2
hyvä kannatan! ja vielä kun olisi molemmat valot eripuolilla takalasia eivätkä samassa ryppäässä niin olis selkeempi. ja parkkiksi justiinsa joku kusenkeltainen sumari
#3
Kysy ja vastaa / Vs: Seuraava kisa
19.09.12 - klo:17:56
JoSeMoRa  ;D
#4
Lainaus käyttäjältä: Norrena - 12.09.11 - klo:23:57
Lainaus käyttäjältä: takavetoturbo - 12.09.11 - klo:20:56
hei olisko noita stockman autocrossin- vhs:ssiä vielä jossain kätköissä olemassa?? :'( lähinnä kiinnostais toi someron kaahailu.
ja nyt sitten tyhmä kysymys (ehkä???). Miksi rokkiralleja ei taltioda enää videolle silleen kokonaisuudessaan. toki no juutuubi pullollaan hyvä otoksia :P

Kuvasin kisoja vuodesta 2000 vuoteen 2006, ja ovat minulla super VHS kaseteilla. Myös Someron kisoista. Yritän talven aikana löytää kalustoa  (ja vapaa aikaa), jotta saisin niitä siirrettyä DVD:lle.
Tein muistaakseni 2 kilpailusta selostetut kisakoosteet, jotka kuvattiin kahdella kameralla. Syy miksi niitä ei tehty enempää oli yksinkertaisesti se, että niiden koostamiseen meni niin tolkuttomasti aikaa. Nykyään kun netistä löytää kisoista kuvamateriaalia, niin eipä kisakoosteilla olisi edes kysyntää.

no tilaan jo valmiiksi yhden kappaleen ensimmaisestä somero kisasta!! :P ilmoittelehan sitten kun tällästä herkkua on tarjolla!! :D
#5
saakos ko76 näitä sinun kuviasi käyttää? lähinnä ajattelin facebookkiin julukasta
#6
hei olisko noita stockman autocrossin- vhs:ssiä vielä jossain kätköissä olemassa?? :'( lähinnä kiinnostais toi someron kaahailu.
ja nyt sitten tyhmä kysymys (ehkä???). Miksi rokkiralleja ei taltioda enää videolle silleen kokonaisuudessaan. toki no juutuubi pullollaan hyvä otoksia :P
#7
Jürgen:nilla on oli hyvät ja ennen kaikkea hienot kuvat, no eipäs nyt sentään unohdeta minun hienoa kypärää joka kuvissa pyörii...  :D :P
#8
C-mallin kadetti volovon tekniikalla...  :P