Lainaus käyttäjältä: Norrena - 12.09.11 - klo:23:57Lainaus käyttäjältä: takavetoturbo - 12.09.11 - klo:20:56
hei olisko noita stockman autocrossin- vhs:ssiä vielä jossain kätköissä olemassa??lähinnä kiinnostais toi someron kaahailu.
ja nyt sitten tyhmä kysymys (ehkä???). Miksi rokkiralleja ei taltioda enää videolle silleen kokonaisuudessaan. toki no juutuubi pullollaan hyvä otoksia
Kuvasin kisoja vuodesta 2000 vuoteen 2006, ja ovat minulla super VHS kaseteilla. Myös Someron kisoista. Yritän talven aikana löytää kalustoa (ja vapaa aikaa), jotta saisin niitä siirrettyä DVD:lle.
Tein muistaakseni 2 kilpailusta selostetut kisakoosteet, jotka kuvattiin kahdella kameralla. Syy miksi niitä ei tehty enempää oli yksinkertaisesti se, että niiden koostamiseen meni niin tolkuttomasti aikaa. Nykyään kun netistä löytää kisoista kuvamateriaalia, niin eipä kisakoosteilla olisi edes kysyntää.
Miten on mahtanut hankkeen käydä? onko siirtynyt vhs dvd:lle
onhan tästä kohtapuoliin 7vuotta kun viimeksi kysyin
lähinnä kiinnostais toi someron kaahailu.