millon mahtaa olla edustajien äänestys kun eikös niitten pitäs olla uudessa hallituksessa????
Älä Pirhonen synnytä vielä. Laskettuun aikaan on vielä matkaa. Tänä vuonnakin tammikuussa moinen vasta valittiin.
Kunhan nyt saadaan ensin hallitus selville. On se tarkoitus laittaa ehdokkaat kohta näkyville.