Rokkirallifoorumi

ROKKIRALLI => Kysy ja vastaa => Aiheen aloitti: pirhonen - 08.11.12 - klo:16:38

Otsikko: kuljettajien edustaja
Kirjoitti: pirhonen - 08.11.12 - klo:16:38
millon mahtaa olla edustajien äänestys   kun eikös niitten pitäs olla uudessa hallituksessa????
Otsikko: Vs: kuljettajien edustaja
Kirjoitti: Jukka Oksanen - 09.11.12 - klo:21:14
Älä Pirhonen synnytä vielä. Laskettuun aikaan on vielä matkaa. Tänä vuonnakin tammikuussa moinen vasta valittiin.
Otsikko: Vs: kuljettajien edustaja
Kirjoitti: Tavikainen - 12.11.12 - klo:21:46
Kunhan nyt saadaan ensin hallitus selville. On se tarkoitus laittaa ehdokkaat kohta näkyville.