Rokkirallifoorumi

ROKKIRALLI => Kysy ja vastaa => Aiheen aloitti: Lehmärace - 13.09.12 - klo:17:01

Otsikko: joutsan perjantai
Kirjoitti: Lehmärace - 13.09.12 - klo:17:01
onko perjantaina mahollista käydä joutsan radalla testaamassa?