Palkintojenjakogaalaan lähteviä =)

Aloittaja Swoop, 17.12.10 - klo:21:24

« edellinen - seuraava »

Swoop

Keitäs kaikkia on reissuun lähdössä...

Eikun sitä minä vaan että olisi yksi ystävä tuolta Kemistä, jonka olisi halvempi majottautua joidenkin kanssa hyttiin yhteiseen, kuin että ottaa hytti itselleen yksin... Ja halvemmaksihan se tulee kun hytin maksavia on yksi lisää  ;)

Heittäkääpäs tulemaan viestiä, jos hyttiinne mahtuu yksi vitsiniekka, jolta riittää juttua koko illaksi  :)
Minä kyllä Jarin adoptoin alkuillaksi, mutta jos johonki yön ajaksi voisi selkänsä oikaista ja silmänsä ummistaa  :D :D :D :D
Että semmostahan minä...
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

waz2010

Ylen isot kiitokset swoopille avusta.
Nyt on pitkänmatkalaisellakin hyttipaikka ja passin kävin hakemassa eilen.
Oli mennyt edellinen jo vanhaksi .. harmitti kyllä luopua siitä sinikantisesta
ja se oli vielä 15v voimassa!

Nyt ainoa jännäämisen paikka on et kulkeeko VR ajassa. Jos kulkee niin arvioitu laskeutumis aika helsinkiin on 16.52.
Tuo 1.40 on VR:lle helppo nakki hukata tuolle välille :/ Mut pitää ajatella positiivisesti.. 
Taksi lienee paras vaihtoehto rautatientorilta länsisatamaan? Ainakin nopein.. mutta myös kallein..


Tappari

Lainaus käyttäjältä: waz2010 - 29.12.10 - klo:19:06
Ylen isot kiitokset swoopille avusta.
Nyt on pitkänmatkalaisellakin hyttipaikka ja passin kävin hakemassa eilen.
Oli mennyt edellinen jo vanhaksi .. harmitti kyllä luopua siitä sinikantisesta
ja se oli vielä 15v voimassa!

Nyt ainoa jännäämisen paikka on et kulkeeko VR ajassa. Jos kulkee niin arvioitu laskeutumis aika helsinkiin on 16.52.
Tuo 1.40 on VR:lle helppo nakki hukata tuolle välille :/ Mut pitää ajatella positiivisesti.. 
Taksi lienee paras vaihtoehto rautatientorilta länsisatamaan? Ainakin nopein.. mutta myös kallein..




Mulla on sinikantiset eli mulla on  "irtokannet" punaisien päällä.

Tuota. En tiedä onko taksi nopein (mutta kallein on) koska siellä on kova ruuhka. Edellinen laiva on saapunut ja sieltä jonotetaan pois ja samanaikaisesti jonotetaan sinne + muu ruuhkaliikenne. Se on siis aika sumppu, kun yhdestä paikasta vaan pääsee sisään ja ulos.

Rautatieaseman vierestä Elielinaukiolta lähtee bussilinja 15A. Ilmoitettu matka-aika on 15 minuuttia, mutta se ei kyllä pidä paikkaansa tuohon aikaan. Ruuhkaa. On siis vähän hitaampi kuin taksi, mutta ei paljoa koska tuolla on vain kaksi välipysäkkiä. http://aikataulut.ytv.fi/reittiopas/fi/line?line=15A&type=1 Sisäinen lippu maksaa 2,50, mutta jos sen ostaa automaatista niin se maksaa 2 euroa tasan.

Ruuhkaton vaihtoehto on metro. Metrolla rautatieasemalta Ruoholahteen ja sieltä kävelymatkaa kertyy noin 500 metriä - 1 kilometri. Tämä voi olla nopein. Laita vaikka eniroon hauksi Ruoholahti, niin löydät sieltä metroaseman ja reitin Länsisatamaan. (osta vaikka lippu automaatista ennen laiturille menoa, 2 euroa).

Itse valitsisin viimeisen vaihtoehdon ellei ole sikapakkanen tai älytön lumisade.


waz2010

Lainaus käyttäjältä: Tappari - 30.12.10 - klo:13:25
Lainaus käyttäjältä: waz2010 - 29.12.10 - klo:19:06
Ylen isot kiitokset swoopille avusta.
Nyt on pitkänmatkalaisellakin hyttipaikka ja passin kävin hakemassa eilen.
Oli mennyt edellinen jo vanhaksi .. harmitti kyllä luopua siitä sinikantisesta
ja se oli vielä 15v voimassa!

Nyt ainoa jännäämisen paikka on et kulkeeko VR ajassa. Jos kulkee niin arvioitu laskeutumis aika helsinkiin on 16.52.
Tuo 1.40 on VR:lle helppo nakki hukata tuolle välille :/ Mut pitää ajatella positiivisesti.. 
Taksi lienee paras vaihtoehto rautatientorilta länsisatamaan? Ainakin nopein.. mutta myös kallein..




Mulla on sinikantiset eli mulla on  "irtokannet" punaisien päällä.

Tuota. En tiedä onko taksi nopein (mutta kallein on) koska siellä on kova ruuhka. Edellinen laiva on saapunut ja sieltä jonotetaan pois ja samanaikaisesti jonotetaan sinne + muu ruuhkaliikenne. Se on siis aika sumppu, kun yhdestä paikasta vaan pääsee sisään ja ulos.

Rautatieaseman vierestä Elielinaukiolta lähtee bussilinja 15A. Ilmoitettu matka-aika on 15 minuuttia, mutta se ei kyllä pidä paikkaansa tuohon aikaan. Ruuhkaa. On siis vähän hitaampi kuin taksi, mutta ei paljoa koska tuolla on vain kaksi välipysäkkiä. http://aikataulut.ytv.fi/reittiopas/fi/line?line=15A&type=1 Sisäinen lippu maksaa 2,50, mutta jos sen ostaa automaatista niin se maksaa 2 euroa tasan.

Ruuhkaton vaihtoehto on metro. Metrolla rautatieasemalta Ruoholahteen ja sieltä kävelymatkaa kertyy noin 500 metriä - 1 kilometri. Tämä voi olla nopein. Laita vaikka eniroon hauksi Ruoholahti, niin löydät sieltä metroaseman ja reitin Länsisatamaan. (osta vaikka lippu automaatista ennen laiturille menoa, 2 euroa).

Itse valitsisin viimeisen vaihtoehdon ellei ole sikapakkanen tai älytön lumisade.




Kiitos. Tätä minä vähän toivoin ja odotinkin. Siis hyviä neuvoja. Pitää katsoa tilanteen mukaan kuimmalla ..

Swoop

#4
Ei mitään kiittelemisiä Jari, kyllähän minä autan kaveria hädässä, jos vain pystyn ja osaan  :)
Onneksi Tappari oli mestari tuossa metro/bussi asiassa, koska Helsingissä mä en osaa kulkea, vaikka Järvenpäässä oonki asunu jo 13 vuotta...  :D
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com